4 dana putovanje motorom (savjeti, destinacije koje da posjetim)

Najbolje ces znat kad se opeces, svaku sljedecu rutu ces pametno isplanirat(prilagodit sebi) kreni, pa barem na pola puta budes mogao procjenit jel ti muka ili ides do kraja, ovako se budes uvijek pitao jesam mogao jos ako ti bude komotno :mrgreen:
istina uvik na svojoj kozi ucin:ROFLMAO: a valda ce doc pamet u glavu..
 
Jednom, kad još nije bilo AC, napravio put iz Kupara južno od Dubrovnika do Kopra cca 700km usred sezone po magistrali i bez ogledovanja, bez kafe, bez ručka,..., trebalo dobrih 11 sati.

Kad idemo na dulji put (mijesec dana) ako ima šta pogledati je ruta 300+ km ako je i autocesta može 400+, ako je samo tranfer onda još više.
Pazi da se ne umoriš već prvi dan, jer svaki sledeći ti je onda još teži.
Fala na savjetu.. Ma i mislia san da san ambiciozno to malo poslozia. al vidi ce mo na kraju krajeva regulira cu putem plan ako vidin da neman vrimena. a mozda i prispavat di blize prvi dan. pa onda drugi krenit s juznik zagorjem prespava u zg i onda sjeverno.
 
Prvi dan odradi ST-RI i spavanje.
Drugi dan prema ZG i dalje.
Uskladi dolazak u RI prije 17:00. Razlog je sunce u ocima kada vozis iz Senja do Rijeke nakon 17-18 sati.
To mi je najgore, ruka mi na kacigi kao da salutiram u vojsi.
 
  • Like
Reactions: Zek@n
Prvi dan odradi ST-RI i spavanje.
Drugi dan prema ZG i dalje.
Uskladi dolazak u RI prije 17:00. Razlog je sunce u ocima kada vozis iz Senja do Rijeke nakon 17-18 sati.
To mi je najgore, ruka mi na kacigi kao da salutiram u vojsi.
evo bas sad malo detaljnije sastavljan ovo mi se pari ok bice isto malo ho ruk znam..
 

Attachments

  • dan1.pdf
    385.1 KB · Views: 0
Plan je vrlo precizan! Ne zaboravi uzeti i ovo -

Ks9ss2z.jpg


Nije na odmet!
 
  • Haha
Reactions: amante
Uvik sam zelia odradit putovanje po principu krenem kad me volja, stanem, razgledavam, vozim i kad mi dosadi riesim smiestaj. E sad, ako nie EU internet je cesto nedostupan za riesit nocenje. Smiestaj je uvik skuplji kad se riesava u zadnji momenat. Ali osim tog zadnjeg koraka tj. stresa i gubljenja vrimena trazeci nocenje, ti si cili dan bez opterecenja da moras doc do tocke B. Pitanje je zrtvovat komfor putovanja vs. rezervacija last minute i veci trosak, ponekad i duplo :unsure:

P.S. samo necemo o sator opciji
 
  • Like
Reactions: Hoger and Struja98
Uvik sam zelia odradit putovanje po principu krenem kad me volja, stanem, razgledavam, vozim i kad mi dosadi riesim smiestaj. E sad, ako nie EU internet je cesto nedostupan za riesit nocenje. Smiestaj je uvik skuplji kad se riesava u zadnji momenat. Ali osim tog zadnjeg koraka tj. stresa i gubljenja vrimena trazeci nocenje, ti si cili dan bez opterecenja da moras doc do tocke B. Pitanje je zrtvovat komfor putovanja vs. rezervacija last minute i veci trosak, ponekad i duplo :unsure:

P.S. samo necemo o sator opciji
ovaj put cu ovako pa kad se opecen onda cu pric na tvoj princip :p
 
evo za one koje zanima dan 2,3,4. vjerovatno nece biti to sve bas tako al cisto da iman neki plan otprilike.
Ko prezivi pricat ce.
 

Attachments

  • dan 2,3.pdf
    422 KB · Views: 0
  • dan 3,4.pdf
    383.5 KB · Views: 0
Iskreno rečeno nije ti dobro planiranje. Te budžave kremšnite u Samoboru na koje si zakazao 2 sata su identične ko kremšnite u ______ (ubaci mjesto po želji), a Trakošćan 1 sat? Pa to je naopako. Ali to nije tvoja krivica, to je jedan generacijski trend kojeg bi ja nazvao Najbolji Čevap©™ čije su posljedice dalekosežnije nego šta ova tema ili čak forum uopće može pojmiti.

Započni dan tako da kreneš lagano za Trakošćan šta god po putu otkriješ, super, tamo provedi bar 2 sata na miru nije to kiosk jbg, i onda oko ručka kad završiš, spustiš se za Bistricu i Stubicu.

Te kremšnite tu salmonelu možeš ić jest ako stigneš popodne, ako ne stigneš onda kupi kremšnitu negdje drugdje i na guglu nađi slike od Samobora i eto ga.
 
Iskreno rečeno nije ti dobro planiranje. Te budžave kremšnite u Samoboru na koje si zakazao 2 sata su identične ko kremšnite u ______ (ubaci mjesto po želji), a Trakošćan 1 sat? Pa to je naopako. Ali to nije tvoja krivica, to je jedan generacijski trend kojeg bi ja nazvao Najbolji Čevap©™ čije su posljedice dalekosežnije nego šta ova tema ili čak forum uopće može pojmiti.

Započni dan tako da kreneš lagano za Trakošćan šta god po putu otkriješ, super, tamo provedi bar 2 sata na miru nije to kiosk jbg, i onda oko ručka kad završiš, spustiš se za Bistricu i Stubicu.

Te kremšnite tu salmonelu možeš ić jest ako stigneš popodne, ako ne stigneš onda kupi kremšnitu negdje drugdje i na guglu nađi slike od Samobora i eto ga.

BTW, čak i da zanemarimo trakošćan > kremšnita, škovaca su. Pojedi jednu u Bobisa i zaboravi na to.
 
  • Like
Reactions: Struja98 and Shepa
Pojdi napolitanke i zalij colom dobro se uzrigni i onda samo gas do sljedece destinacije, yebo kolace to je za papucare :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Struja98
Split-Rijeka starom cestom i već će ti bit dosta života.

Uz stajanja za kavu, bez nekih dugih zaustavljanja.

Split-Senj-Split i ja budem prebijen ko mačka.
Aaaaajdeeeee...pa ka je Bonaca...ja bi tu relaciju gušta 8 puta vamo-tamo Stromom uz more i penzione...Nemas kondicije...il si na jurilici ... :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Struja98
Iskreno rečeno nije ti dobro planiranje. Te budžave kremšnite u Samoboru na koje si zakazao 2 sata su identične ko kremšnite u ______ (ubaci mjesto po želji), a Trakošćan 1 sat? Pa to je naopako. Ali to nije tvoja krivica, to je jedan generacijski trend kojeg bi ja nazvao Najbolji Čevap©™ čije su posljedice dalekosežnije nego šta ova tema ili čak forum uopće može pojmiti.

Započni dan tako da kreneš lagano za Trakošćan šta god po putu otkriješ, super, tamo provedi bar 2 sata na miru nije to kiosk jbg, i onda oko ručka kad završiš, spustiš se za Bistricu i Stubicu.

Te kremšnite tu salmonelu možeš ić jest ako stigneš popodne, ako ne stigneš onda kupi kremšnitu negdje drugdje i na guglu nađi slike od Samobora i eto ga.
Samoborske kremšnite nisu ni slične ni iste kao sve ostale kremšnite kod raznih posljastičara, to može napisati samo netko tko ih nije probao.
 
  • Like
Reactions: Struja98
Neka moja preporuka za dnevne kilometraze, naucio iz savjeta iskusnih ali i licnog iskustva:

- Alpe i ceste slicne tehnicke zahtjevnosti - 200 do 250 km dnevno
- Magistralne ceste - 400-450 km dnevno
- Kombinacija autoput/magistrale (kada je cilj prevaliti sto vise da bi se doslo blize destinaciji, bez razgledanja) do nekih 700 km dnevno, maksimalno 2 dana uzastopno. Nakon toga obicno nastupa umor pa treba smanjiti kilometraze na nivo magistrala.

Prve 2 stavke ostavljaju dovoljno prostora za pauze i turizam. Treca stavka je kako i pise - teleportiranje bez turizma.
Ovo je naravno za neki relativno udoban motor i vozaca sa nekom prosjecnom kondicijom, te temperature u okviru normalnog (20-30 stepeni)

Tako da bi ja na tvom mjestu smanjio te kilometraze. Ne sumnjam u mlade godine i fiz. spremu, ali razgulit ces se bezveze i svi ti obilasci ce ti na kraju biti “zbrda-zdola”. Cak i rezervisanje smjestaja unaprijed kvari malo uzitak jer ti stvara obavezu da moras stici na odredjeno mjesto u odredjeno vrijeme, ali opet je bolje kada znas da te ceka siguran krevet i tus, po manjoj cijeni, nego da sve trazis u toku dana i budes u neizvjesnosti gdje ces spavati sve do “5 do 12”.
 
Last edited:
Zadar stajem samo na kavu kod kolege van grada na pola sata,ragledavanje drugom prilikom. Nije izvan solucije ako vidim da je daleko zg prvi dan prespavat u gorskom kotaru.
Sam idem na put. prvi je veci put zelim ispitati kako sta... a i po svom gustu stajat di ocu.
sto se tice iskustva km god i kondcije. necu rec da sam preiskusan ali vozim motore i skutere od 12-god. s xmaxom 250 sam prisa dalmaciju uzduz-popriko. mladi pulen od 23 godine i aktivan u sportu.
Hvala na komentaru!

Vozim motore kojih 16-17 godina, od punoljetnosti na 600+ ccm, iza mene kojih 250k km (možda i više jer se već godinama time ne opterećujem), zašto to govorim, zato jer i nakon svih tih godina se ponekad znam naći u situaciji u kojoj još nisam bio. Ne smatram se nešto preiskusnim, ima ovdje na forumu puno "jačih" igrača od mene.

Kako ti ovaj plan bude tekao, tako ćeš se, kako ti je i Riker naveo ugrubu satnicu, naći u situaciji da ćeš biti daleko od cilja i isto toliko daleko u danu. Onda, zbog umora, žurbe i nepoznavanja ceste, pada koncentracije, može se desiti nešto šta nebiš htio. Nemoj da te ova realnost pokoleba, samo jako naprijed, ali postavi realne ciljeve.

Mislim da bi okolica Rijeke ili najdalje potez oko Fužina, Delnica trebao biti prvo noćenje. Pusti mladost i kondiciju, to je za svaku pohvalu, međutim kondicija u vožnji je nešto drugo, a to može i ne mora u potpunosti biti povezano sa fizičkom spremom (koja je poželjna, ali nije jedini faktor u toj jednadžbi). Vodio sam jednom grupu motorista na jednodnevni izlet na Mangart, to je kojih 650 km u danu, s time da je tu bilo i dosta zaista sporih dionica i odužilo se od 5 ujutro do 21 navečer - u grupi je bilo i nekoliko aktivnih sportaša u respektabilnom treningu, pa su "umirali" na motoru zadnjih 100-150 km, toliko da smo na kraju uhvatili autocestu. Vidio sam da se u koloni dešavaju stvari koje nebi trebale (zbog pada koncentracije) i to je bila bolja odluka nego forsirati.

Putovanja motorom su meni osobno nešto najljepše, odmor za dušu i tijelo i užitak otkrivanja nečeg novog, mjesta na kojima nisi nikad bio i možda više nikad nečeš otići, upoznavanja novih ljudi i cesta, užitak vožnje. Šteta je to staviti u neki okvir u kojem se "mora" negdje stići.

Post iznad mojeg u kojem @esso_sa navodi dnevne kilometraže je prilično smislen i dobro napisan.
 
Vozim motore kojih 16-17 godina, od punoljetnosti na 600+ ccm, iza mene kojih 250k km (možda i više jer se već godinama time ne opterećujem), zašto to govorim, zato jer i nakon svih tih godina se ponekad znam naći u situaciji u kojoj još nisam bio. Ne smatram se nešto preiskusnim, ima ovdje na forumu puno "jačih" igrača od mene.

Kako ti ovaj plan bude tekao, tako ćeš se, kako ti je i Riker naveo ugrubu satnicu, naći u situaciji da ćeš biti daleko od cilja i isto toliko daleko u danu. Onda, zbog umora, žurbe i nepoznavanja ceste, pada koncentracije, može se desiti nešto šta nebiš htio. Nemoj da te ova realnost pokoleba, samo jako naprijed, ali postavi realne ciljeve.

Mislim da bi okolica Rijeke ili najdalje potez oko Fužina, Delnica trebao biti prvo noćenje. Pusti mladost i kondiciju, to je za svaku pohvalu, međutim kondicija u vožnji je nešto drugo, a to može i ne mora u potpunosti biti povezano sa fizičkom spremom (koja je poželjna, ali nije jedini faktor u toj jednadžbi). Vodio sam jednom grupu motorista na jednodnevni izlet na Mangart, to je kojih 650 km u danu, s time da je tu bilo i dosta zaista sporih dionica i odužilo se od 5 ujutro do 21 navečer - u grupi je bilo i nekoliko aktivnih sportaša u respektabilnom treningu, pa su "umirali" na motoru zadnjih 100-150 km, toliko da smo na kraju uhvatili autocestu. Vidio sam da se u koloni dešavaju stvari koje nebi trebale (zbog pada koncentracije) i to je bila bolja odluka nego forsirati.

Putovanja motorom su meni osobno nešto najljepše, odmor za dušu i tijelo i užitak otkrivanja nečeg novog, mjesta na kojima nisi nikad bio i možda više nikad nečeš otići, upoznavanja novih ljudi i cesta, užitak vožnje. Šteta je to staviti u neki okvir u kojem se "mora" negdje stići.

Post iznad mojeg u kojem @esso_sa navodi dnevne kilometraže je prilično smislen i dobro napisan.
ma neman opterecenje da moran toliko km prici taj dan ovo je vise da iman otprilike neku rutu u glavi kojom zelim ic , onog trena kad vidim da je dosta stajem i trazim najblizi smjestaj. Takva sam osoba jebiga nemogu ic bez da bar malo ne isplaniran nesto. ako vidim da je potrebno produzi cu jos jedan dan putovanje.