900rr

streetfight said:
imaju senjali na bregastim i radilici sad s cim da ih poklapam
Evo....za početak pridrži razvodni lanac napetim kako se nebi podvukao pod lančanik na radilici za vrijeme dok češ vrtit radilicu da bi 1. i 4.klip dotjerao u gornju mrtvu točku a to če ti se i pokazati oznakama kroz otvor na desnom dekliču...tj. "T-" se ovim malim zarezom mora poklopit sa zarezom na dekliču...dakle to pažljivo pogledaj i pozicioniraj radilicu...lanac i dalje ne ispuštaš iz ruke i sad uzmeš "EX" bregastu i postaviš ju tako da EX- na lančaniku gleda prema prednjem kotaču i to tako da njen zarez bude idealno poravnat sa rubovima na glavi gdje nasjeda brtva ventildekla ! taj zarez ti mora biti između dvije pločice lanca..dakle ne između bolcnova nego između dvije pločice lanca...lanac i dalje ne ispuštaš iz ruke i postaviš poklopac bregaste i postepeno ga pritežeš dok bregasta ne ulegne u ležajeve....sada ti EX bregasta mora stojati idealno poravnatog njenog zareza i ruba glave a oznaka dolje na radilici točno na "T"zarezu i lanac treba biti u napetom stanju preko klizača s prednje strane motora....  Sad odbrojiš točno 30 štiftova na lancu i između tridesetog i tridesetprvog (30/31) bolcna postavi zarez koji je na lančaniku "IN" bregaste i u tom položaju uloži bregastu u glavu i (opet je zarez između dvije pločice) ravnomjerno priteži poklopac bregaste dok bregasta potpuno ne ulegne,postavi klizač lanca sa gornje strane i pritegni sve vijke ali ne više od 0,6 kg. a to znači :jako pažljivo i osječajno jer tako fin moment ključ pretpostavljam da nemaš...zarez na lančaniku mora biti idealno poravnat s rubom glave!!! Sad trebaš deaktivirat potiskivač  tj.španer lanca na način da češ ga postavit u početni položaj i u takom stanju ga postavit na kučište cilindera i pritegnut njegove vijke pa aktivirat potiskivač !  Sad ti preostaje da se prekrstiš i okreneš radilicu za 360 stupnjeva i ako nisi ništa Bogu skrivio oznake na radilici/deklu i ove na bregaste/glava moraju biti idealno poklopite kako sam ti opisao !! Ako je sve ok.još jednom prekontroliraj sve vijke i postavi ventildekl...a ako nisu oznake idealno posložene-ponovi postupak još pažljivije ili koristi "đoker zovi" !!!
eto....
 
zvonko situm said:
Evo....za početak pridrži razvodni lanac napetim kako se nebi podvukao pod lančanik na radilici za vrijeme dok češ vrtit radilicu da bi 1. i 4.klip dotjerao u gornju mrtvu točku a to če ti se i pokazati oznakama kroz otvor na desnom dekliču...tj. "T-" se ovim malim zarezom mora poklopit sa zarezom na dekliču...dakle to pažljivo pogledaj i pozicioniraj radilicu...lanac i dalje ne ispuštaš iz ruke i sad uzmeš "EX" bregastu i postaviš ju tako da EX- na lančaniku gleda prema prednjem kotaču i to tako da njen zarez bude idealno poravnat sa rubovima na glavi gdje nasjeda brtva ventildekla ! taj zarez ti mora biti između dvije pločice lanca..dakle ne između bolcnova nego između dvije pločice lanca...lanac i dalje ne ispuštaš iz ruke i postaviš poklopac bregaste i postepeno ga pritežeš dok bregasta ne ulegne u ležajeve....sada ti EX bregasta mora stojati idealno poravnatog njenog zareza i ruba glave a oznaka dolje na radilici točno na "T"zarezu i lanac treba biti u napetom stanju preko klizača s prednje strane motora....  Sad odbrojiš točno 30 štiftova na lancu i između tridesetog i tridesetprvog (30/31) bolcna postavi zarez koji je na lančaniku "IN" bregaste i u tom položaju uloži bregastu u glavu i (opet je zarez između dvije pločice) ravnomjerno priteži poklopac bregaste dok bregasta potpuno ne ulegne,postavi klizač lanca sa gornje strane i pritegni sve vijke ali ne više od 0,6 kg. a to znači :jako pažljivo i osječajno jer tako fin moment ključ pretpostavljam da nemaš...zarez na lančaniku mora biti idealno poravnat s rubom glave!!! Sad trebaš deaktivirat potiskivač  tj.španer lanca na način da češ ga postavit u početni položaj i u takom stanju ga postavit na kučište cilindera i pritegnut njegove vijke pa aktivirat potiskivač !  Sad ti preostaje da se prekrstiš i okreneš radilicu za 360 stupnjeva i ako nisi ništa Bogu skrivio oznake na radilici/deklu i ove na bregaste/glava moraju biti idealno poklopite kako sam ti opisao !! Ako je sve ok.još jednom prekontroliraj sve vijke i postavi ventildekl...a ako nisu oznake idealno posložene-ponovi postupak još pažljivije ili koristi "đoker zovi" !!!
eto....
Copy/Paste ...Save as (y)
iznenadjujuce komplicirano moram priznat... i najkompliciranije auto,ili recimo BMW (jer ima lanac) je jednostavnije od ovoga,ali si objasnio sve vrlo dobro,pa se da skuzit (y)
 
kupi mu sladoled...i rizle :LOL:
 
Svakih kolko se cca mora na CBR900 mjenjat faz lanac ??? Ne pada mi na pamet da idem to sam raditi.

(malo dižem temu iz mrtvih al eto)
 
prosijek ti je 40.000 km....Kad ga cujes da pocme lupkati.na hladno...Nema pravila....jer neki se pocmu cuti i ranije... :(
 
bmw m 5 said:
prosijek ti je 40.000 km....Kad ga cujes da pocme lupkati.na hladno...Nema pravila....jer neki se pocmu cuti i ranije... :(

Ova moja mašina ima neš manje od 50 000 po satu.hmm.. Zvat ću starog vlasnika da vidim dal je on šta radio. Nisam slušal kad se palila, treba vidjeti.... ide ovaj tjedan kod majstora na ventile pa ako on kaže da se mora mijenjat onda se mijenja
 
ako nije bio mjenjan...onda obavezno mjenjaj....pogotovo ako se sad stelaju ventili....jer onda ionako idu bregaste van....pa je tada promijeniti lanac pickin dim... (y)
 
rc46 je na svojem mijenjao na 50 000.. nije se cuo , ali je stelao ventile , pa je odmah i lanac mijenjao.. (jer kako bmw kaze to je onda p**** dim  :LOL: :LOL: :LOL: )

moj sad ima kojih 47000 , jos uvijek se ne cuje nista.. a i nije da je bas jeftin, tak da cu mjenjat kad bude se cuo  :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
ako nije bio mjenjan...onda obavezno mjenjaj....pogotovo ako se sad stelaju ventili....jer onda ionako idu bregaste van....pa je tada promijeniti lanac pickin dim... (y)


Je za majstora al ne po moj džep   :?
(ovo mi je 1111 post :D )
 
e nemoze jare i pare....Ono sto se mora...nije tesko....Neko dan sam mjenjao na cbr-u 600....Od konkurencije kosta oko 80 eura....Nije to neka lova.... :mrgreen:
 
mi bili  u top motu , tamo su rekli mislim da kojih 1200 kuna ..  :?
 
bmw m 5 said:
e nemoze jare i pare....Ono sto se mora...nije tesko....Neko dan sam mjenjao na cbr-u 600....Od konkurencije kosta oko 80 eura....Nije to neka lova.... :mrgreen:

Oooo ?

Pa šta nisam prošlu stranicu pročital da je to cca 2000 kuna ???
Baš malo gledam po ebayu pa mi nema logike tolke pare dat za 1 lanac + još 2 đinđe kad vidim da se more nać za 52 Funtača.

Znači da izbjegavam oriđiđi Honda i tražim DID itd ?
Ok

Jebate patak, ovo su mi sad najjači troškovi. Moram killer novi nabavit (mislim polovni cijeli) i lanac + ventili štelovanje. Nakon toga ovo ide nizbrdo fala kurcu.

killer 150€
lanac fazni nekih 60€
štelovanje ventila ?
+ ruke majstoru s tim da mu nosim već skinutu mašinu direkt na stol
 
uzmes did-ov....dobijes ga "otvorenog"...plus spojnicu....To fino stavis i zakujes ga.....i vozi brale....Nisam nikad imao frke sa tim did lancima....Traju solidno....Nije trosak ako su ti vodilice ok....i zatezac vanjski...A ventili...postoji mogucnost da ce cak biti i svi u tolerancijama....nebi bio prvi puta slucaj....po tome su honde poznate....da su ventili i nakon puno km...bezprijekorni sto se zazora tice... (y)
 
bmw m 5 said:
uzmes did-ov....dobijes ga "otvorenog"...plus spojnicu....To fino stavis i zakujes ga.....i vozi brale....Nisam nikad imao frke sa tim did lancima....Traju solidno....Nije trosak ako su ti vodilice ok....i zatezac vanjski...A ventili...postoji mogucnost da ce cak biti i svi u tolerancijama....nebi bio prvi puta slucaj....po tome su honde poznate....da su ventili i nakon puno km...bezprijekorni sto se zazora tice... (y)

Hvala puno bembara  (y)

E da gdje ima za dobro kupit D.I.D. jeftino ? Može i SLO i ITA nama je to blizu
 
High 46 said:
.....i onda kad sve lijepo složiš stavi ruku na auspuh i ako ne puše prema van nego usisava znači da si sve okrenuo za 180 stupnjeva i onda laganica sve nanovo......

P.S. iz iskustva pričam  :(
Ako freza more upaliti naopako more i honda.  :jesus:  :mrgreen:
 
Icek said:
Hvala puno bembara  (y)

E da gdje ima za dobro kupit D.I.D. jeftino ? Može i SLO i ITA nama je to blizu
moze ita....bez beda...Motostar...ili bilokoja butiga...Motoracing....itd.... (y)
 
bmw m 5 said:
moze ita....bez beda...Motostar...ili bilokoja butiga...Motoracing....itd.... (y)

Evo kaže mi vlasnik (prošli) da ga je prošli vlasnik mijenjao znači pred jedno cca 10ak tkm tako da lanac neće trebati ići dolje a da su i ventili vjerovatno ok i da ne trebam dirati tako da  (y)

JEbo sliku sovju a ja već nabavio brtvu glavu al reko jbga nek se nađe  :zid: