99 racing school

Onda je poligon tecaj kao stvoren za tebe. Ako imas novce, nemoj uopce razmisljati. Ako imas 2 zrna graska i znas slusati, puno ces nauciti.
Mislim da mozes opremu kod njega iznajmiti, ali ako se mislis voziti motorom, trebat ce ti i vlastita oprema, zar ne?
 
  • Like
Reactions: tomo3
Imam namjeru nabavit i opremu ali i o tome ne znam ništa pa sam sad u nedoumici što da odaberem, na što da pazim kad kupujem.
 
a da prvo kupiš opremu i malo se upoznaš s motorom pa da onda razmisliš što i kako dalje? pretpostavka je da su te osnove (mijenjanje brzina, lagano naginjanje, ponašnje u prometu) naučili u AŠ, ako si položio A kat..
teško će netko od tebe napraviti rejsera ako u japankama ne znaš šaltati brzine
 
Bio sam na poligonu prije dvije godine i ostao razočaran.

Kružiš cijeli dan, pokazuje ti u praksi stvari koje su obrađene u twist of the wristu.

Počinješ s malim nagibom i savladavaš osmicu, objašnjava ti se tvoja pozicija na motoru, fokus točke u zavoju i tako dalje.

Mene je smetalo što smo bili četvorica, jedan momak je tek počeo voziti motor i ostajali smo na malim nagibima puno duže zbog njega.

Na kraju je ostalo malo vremena za nagibe koji su meni izazov. Uz malo vremena, na kraju sam bio i umoran od kruzenja na tom malom nagibu, tako da sam i teško držao koncentraciju u 3 popodne.

Cijelo vrijeme sam imao osjećaj da on želi da dolaziš opet i opet (no shit :D ) i nakon cca 1000 eur, završio si školu. Jbg.

Promijenio sam poziciju na motoru nakon škole, tako da sam donekle zadovoljan, malo sam opušteniji nego prije. Živcira me što nije bilo sve transparentnije i/ili tailor made. Da znaš, moraš platit xxxx eur i proći ćeš sve, OK. Ovako se osjećam kao da sam prekinut u pola. Trebao bih otići opet (barem još jednom) i platit opet 250 eur, al iz principa neću :D :D :D

Svi koji su platili dovoljno, završili su sa poprilično lijepim stilom vožnje (eg. ministar), al to nećeš dobit za 250 eur.

S druge strane, dat 250 eur za floskule iz twist of the wrista i kruženje po poligonu...malo previše :D


A znaš i sam da je sve individualno, ti si krenuo kod Keca s nekim predznanjem i onda je logično da ti očekivanja nisu ista kao nekom tko je jučer otkrio motore. Niti ambicije nisu za usporedbu, neko želi 1.3 a netko malo adrenalina i da dođe doma u komadu. :mrgreen:
Što se tiče love... Uvijek velim da si svatko izračuna koliko ga košta dan na Grobniku sa svim popratnim troškovima, pod uvjetom da nije pao, i onda u tom kontekstu sam odredi cijenu koliko košta da se netko s tobom zajebava cijeli dan.
 
  • Like
Reactions: koss
Ja sam dugo odgađao odlazak Kecu misleći da je prvenstveno namijenjen rejserima, a ne touring vozačima poput mene. Doradio sam položaj na motoru, praćenje pogledom, kočenje u zavoju, dakle ukupno podignuo granicu sigurnosti za vožnju cestom. Jako sam zadovoljan i sa Kecom i Lukom i konačnim učinkom. Planiram otići još koji put.
 
za rijesiti se dileme koliko zapravo motor moze ici u nagib bez straha od pada i loma motora i kostiju...idealno!
sve ostalo mozes u twis of d vrist naucit...ali za ovu praksu se isplati odrijesti kesu
 
Ne motor, nego ti koliko smijes ici u nagib. Ali i o tome odlucuju i uslovi na cesti, koje moras naucit prepoznavati.
 
Mora li se ići step by step, tj. mora li se odrađivati i taj poligon tokom cijelog jednog dana?
Razumijem poantu kretanja od osnova, ali isto tako razumijem i Nerovu frustraciju takvim danom...
 
Dobro, vidim da je generalno mišljenje forumaša da je tečaj koristan pa ću se prijavit iduće sedmice.
 
Samo se ti prijavi, vrlo je koristan (y)
 
Mora li se ići step by step, tj. mora li se odrađivati i taj poligon tokom cijelog jednog dana?
Razumijem poantu kretanja od osnova, ali isto tako razumijem i Nerovu frustraciju takvim danom...
Najpametnij je prijaviti se sa jos dvojicom ili trojicom podjednakog iskustva i znanja. Onda nema razocaranih.
 
Iz odgovora se da pročitati da se mora step by step sve odraditi :)
I da, prijedlog ti drži vodu, ali u praksi je to mission impossible.
 
Iz odgovora se da pročitati da se mora step by step sve odraditi :)
I da, prijedlog ti drži vodu, ali u praksi je to mission impossible.
Od mojih zadrugara sa kojima se vozim jednostavno nema sporih. Svi su ili brzi ili još brži.
 
  • Haha
Reactions: Nero
:mrgreen:

Ja baš zbog tih razlika u tempu vožnje ne volim se s drugima voziti. Kad sam sam sebi referenca, skoro uvijek sam brz ili još brži.
 
  • Like
Reactions: dROGAR
Ovako, ja sam bio prije desetak dana i bilo nas je dvoje u grupi na levelu 1, dvoje drugih je bilo na levelu 2. Eto tako je ispalo. Vjerojatno sve ovisi koliko se ljudi prijavi. To dvoje drugih je nakon Levela 2 otišlo odraditi par krugova na stazi. Ne znam da li su to bili motori od škole ili su ljudi doveli svoga.

Grupa od dvoje je bila savršena, mijenjali smo se svakih 5 minuta. U svojih pet minuta odmora razmisliš kako si vozio i pripremiš/isplaniraš što ćeš pokušati u idućoj turi. Pri kraju dana sam već bio umoran, što je dobro jer znači da sam iskoristio trening maksimalno koliko sam mogao. Instruktori su bili Kec, talijan Luca i Matej. Koliko sam vidio Luca daje instrukcije i na stazi te analizira vožnje s ljudima.

Dakle ovi se treninzi baziraju na osmicama što su u stvari vježbe za savladavanje zavoja. Počinje se na nekih 20-25 stupnjeva, kasnije se ta osmica razvuče da simulira zavoj i brzina je nešto veća (sve se to radi u drugoj brzini, s vrlo malo gasa), nagibi idu do 45 stupnjeva na levelu 1.


Koliko god to banalno zvučalo, praćenje pogledom je stvarno trebalo uvježbati. U početku sam gledao svaku crtu na poligonu i pokušavao raditi pravilne osmice, te nikako da se fokusiram na točke koje su mi instruktori davali. U pauzama sam malo bolje razmislio o tome, u vježbama se fokusirao na bitno, te je nakon par tura konačno sjelo na svoje. Kasnije to praćenje još bolje izvježbate, okret glave, tijelo itd. Sve je išlo ok, nagibe sam bez straha radio koliko su pomoćna kola dopuštala. Zadnje što smo dodali je bio položaj gornjeg dijela tijela, dakle ramena, gdje se tražilo da je ruka suprotna od zavoja potpuno ispružena, a da licem skoro dotičete unutarnju ruku. Zaći, gornji dio tijela treba biti u potpuno ležećem položaju, te maksimalno izbačeno u stranu (s time da guzica ostaje na sjedalu). Luca je to par puta demonstrirao, samo meni je već bilo puno informacija za obradu. Nije bilo loše, oni su bili zadovoljni ali meni je bilo još uvijek neprirodno i puno informacija za procesiranje: pogled, ramena, nagib, tijelo, kontrola gasa u zavoju.

Uglavno, dobar je to trening. Kući sam se vraćao Jadranskom Magistralom i nastojao primijeniti naučeno. Bilo je zabavno ali nisam se usudio na prevelike nagibe i brzine. Što ja znam koliko moje stare gume drže cestu, kakav je asfalt, a i nemam pomoćnih kola pa nemam pojma koliki mi je nagib u zavojima. I tako sam ja izbacivao gornji dio tijela po okukama, a ljudi iza mene vjerovatno govorili "vidi ovoga kretena što radi".

A eto, živ sam došao doma.