A kategorija, nikad sjeo na motor ni na bicikl

Ja sam dosta vozio bicikl, ali prve sate odvozio sam na nekom skuteru 125 ccm, koji je sjeban za voziti, motor je puno lakše za pčetak, lakše je kad sjedneš pa znaš gdje ti idu noge, a na skuteru kao na wc školjki,:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: onda malu ninju 300 malo i onda motor A kategorije, ne odustsaj ako te zanima....
 
  • Like
Reactions: Luke
pozdrav, zamolila bih savjet. naime, suprug planira kupiti Indian ili Royal Enfield, ali nema polozeno za motor. htjela bih mu pokloniti vozacki pa trebam savjet oko odabira auto skole. je li svejedno koja je i tko je instruktor? u Zg smo. hvala svima!
 
  • Like
Reactions: thommy and t0malito
pozdrav, zamolila bih savjet. naime, suprug planira kupiti Indian ili Royal Enfield, ali nema polozeno za motor. htjela bih mu pokloniti vozacki pa trebam savjet oko odabira auto skole. je li svejedno koja je i tko je instruktor? u Zg smo. hvala svima!

Svejedno je, potrazi najjeftiniju. Ionako ga tamo nece naucit vozit, samo minimalno osposobit za ispit/e
 
  • Like
Reactions: Boogie and tegla
pozdrav, zamolila bih savjet. naime, suprug planira kupiti Indian ili Royal Enfield, ali nema polozeno za motor. htjela bih mu pokloniti vozacki pa trebam savjet oko odabira auto skole. je li svejedno koja je i tko je instruktor? u Zg smo. hvala svima!
Ne bum pametoval, ali bi iskreno predlozio uzeti nekog polovnog japanca u stilu motora koji zeli za prvu sezonu-dvije.
Da ne prekipa novog Indiana dok se uci, samo ce mu biti zao i nepotreban je trosak.
Ali delajte kak mislite da valja.
 
Evo i ja do sad nisam bio motorista a imam 43 god al uvjek sam volio motore crusere copere posebno pa sam se pocastio vozackom A kategorije jesenas , kako nemam neko iskustvo odlucio sam za pocetak kupit nesto do 250cc da ne kosta mnogo a to su Kinezi lijepo izgledaju a ne kostaju mnogo i uspijem naci solidan primjerak Robot 150cc kopija Honde Rebel prelijep motor i dosta robusan i velik pa imam nekih sitnih ulaganja oko njega da ga do sezone spremim u fulu i tako 1-2 sezone pa onda vjerovatno neto jace i bolje ,pa mislim da i tvome muzu naj bolje da u startu neide na nesto novije i jace dok ne stekne iskustvo , a od tebe lijepa gesta da ga obradujes sa A kategorijom, lijep pozdrav!!
 
  • Like
Reactions: thommy
Evo i ja do sad nisam bio motorista a imam 43 god al uvjek sam volio motore crusere copere posebno pa sam se pocastio vozackom A kategorije jesenas , kako nemam neko iskustvo odlucio sam za pocetak kupit nesto do 250cc da ne kosta mnogo a to su Kinezi lijepo izgledaju a ne kostaju mnogo i uspijem naci solidan primjerak Robot 150cc kopija Honde Rebel prelijep motor i dosta robusan i velik
150cc ce ti dopizditi za tjedan dana, ili cim prvi puta pokusas otici na autocestu.

Kinezi lijepo izgledaju a ne kostaju mnogo
Ne kad ih kupujes, slazem se.
Imaj na umu da ces teze prodati kineza nego japanca kad ti dojadi. A hoce.
 
Evo i ja do sad nisam bio motorista a imam 43 god al uvjek sam volio motore crusere copere posebno pa sam se pocastio vozackom A kategorije jesenas , kako nemam neko iskustvo odlucio sam za pocetak kupit nesto do 250cc da ne kosta mnogo a to su Kinezi lijepo izgledaju a ne kostaju mnogo i uspijem naci solidan primjerak Robot 150cc kopija Honde Rebel prelijep motor i dosta robusan i velik pa imam nekih sitnih ulaganja oko njega da ga do sezone spremim u fulu i tako 1-2 sezone pa onda vjerovatno neto jace i bolje ,pa mislim da i tvome muzu naj bolje da u startu neide na nesto novije i jace dok ne stekne iskustvo , a od tebe lijepa gesta da ga obradujes sa A kategorijom, lijep pozdrav!!
do 60-te taman doguras do neke postene kubikaze tim tempom :ROFLMAO:
 
Svatko zna svoje, al meni ta prica sa slabim motorima (recimo ispod 500 ccm) nikad nije bila jasna. Ok, tko mora zbog ogranicenja (godine/financije, nesto trece)..
Ok ljudi obilaze svijet na 125ccm i vjerujem da je avantura i dozivljaj. - Ali nesto za svaki dan, pa neka vikend tura ili par dana, uzas, bar meni. Zapnes iza neceg sporohodnog i problem, a vjerojatno ni kocnice nisu sjajne. A u slucaju neceg, jedino kocnice imas, gasa nema.
Ja generalno izbjegavam autoput, al u nekim slucajevima, ispadne najbolje rjesenje. A tu bi bar morao moci pratit promet, ubrzat, obici nesto, da bar do 160 dodje u nekom razumnom vremenu. - mozes glumit i glinenog goluba izmedju slepera, al sad..

Da skratim, neka sredina oko 600ccm taman. Nista to nije divlje ili nepredvidivo. Kolko gasa das, tako on ubrzava. I fino lagano bez stresa, a kad treba malo ubrzat, moze i to.

Mozda su prije motori bili malo drugaciji, al ovo sad sve pitomo, nema brige. - Naked/poluoklop, cruiser, enduro

Meni ti slabiji djeluju puno opasniji za voziti, kao ovi siroti skuteri na aveniji sa blokadom na 50 km/h.
 
Svatko zna svoje, al meni ta prica sa slabim motorima (recimo ispod 500 ccm) nikad nije bila jasna. Ok, tko mora zbog ogranicenja (godine/financije, nesto trece)..
Ok ljudi obilaze svijet na 125ccm i vjerujem da je avantura i dozivljaj. - Ali nesto za svaki dan, pa neka vikend tura ili par dana, uzas, bar meni. Zapnes iza neceg sporohodnog i problem, a vjerojatno ni kocnice nisu sjajne. A u slucaju neceg, jedino kocnice imas, gasa nema.
Ja generalno izbjegavam autoput, al u nekim slucajevima, ispadne najbolje rjesenje. A tu bi bar morao moci pratit promet, ubrzat, obici nesto, da bar do 160 dodje u nekom razumnom vremenu. - mozes glumit i glinenog goluba izmedju slepera, al sad..

Da skratim, neka sredina oko 600ccm taman. Nista to nije divlje ili nepredvidivo. Kolko gasa das, tako on ubrzava. I fino lagano bez stresa, a kad treba malo ubrzat, moze i to.

Mozda su prije motori bili malo drugaciji, al ovo sad sve pitomo, nema brige. - Naked/poluoklop, cruiser, enduro

Meni ti slabiji djeluju puno opasniji za voziti, kao ovi siroti skuteri na aveniji sa blokadom na 50 km/h.
Ja bi dodao da mi uz to nisu jasni kruzeri ispod 500cc. Nula snage na tu tezinu. Gore neka prica o velikom i robusnom motoru od 150cc, to je muka isusova za vozit garant.
 
  • Like
Reactions: bianconero
Sve je to u redu kada imas iskustva i znas kako motor reagira. Kada nemas, moze ti se lako dogoditi da te jak motor uplasi i da radi toga napravis glupost i prostres se u najboljem slucaju, a u najgorem ubijes sebe ili nekog drugog.
600-650ccm kategorija je ok, ali je nekome i to previse ako se ne zna kontrolirati. Ja sam u najrizicnijim situacijama bio sa Versysom 650 upravo zato jer je bio relativno pitom a vozio se kao biciklo :) Osim toga, 600ccm R-ovi su poprilicne ljutice kad ih razvrtis. Definitivno ne za pocetnika.
Sto se kruzera tice, po meni najbolji entry model je VN900 i definitivno bih ga preporucio svakome tko zeli na kruzeru uci u moto svijet.
A ovi 125-250ccm kinezi... bolje da ne komentiram. Na tome samo poginuti mozes.
Ja znam da ja vjerojatno necu vise na motor ispod litre. Imaju dovoljno snage da mozes opusteno voziti u svakoj situaciji, ali su istovremeno i previse jaki pa imam onaj respekt prema masini koji mi ne dozvoljava da se izivljavam i vozim preko svojih granica.
 
  • Like
Reactions: bianconero
pozdrav, zamolila bih savjet. naime, suprug planira kupiti Indian ili Royal Enfield, ali nema polozeno za motor. htjela bih mu pokloniti vozacki pa trebam savjet oko odabira auto skole. je li svejedno koja je i tko je instruktor? u Zg smo. hvala svima!
Naravno da niije svjedno, ako Vam bude instruktor netko tko sam privatno ne vozi motor možda nije najbolji odabir, odradi se obuka formalno se sve zadovolji ali bolje je ako vam netko može prenesti i objasniti neke dodatne stvari iz vlastitog iskustva.
Vozi se 15 sati pod uvjetom da suprug već ima položenu B kategoriju, propise i prvu pomoć ako ima B ne polaže.
Treba Vam i liječničko uvjerenje koje u trenu polaganja ispita nesmije biti starije od 15 mjeseci a on ga treba izvaditi za upis u autoškolu i gleda se 15 mjeseci od datuma kad je napravljeno uvjerenje (gledajte si da narednih par mjeseci sigurno neće voziti a valjanost liječničkog uvjerenja prolazi). Preporuka nemojte ga sad upisati neka pričeka proljeće tamo najranije treći mjesec kad bude toplije odnosno kad vrijeme bude stabilnije tako da obuku odradi u nekom kontinuitetu a ne da se to razvlači na par mjeseci jer svaki put kad treba voziti npr. pada kiša.
Zimi nema obuke ni ispita za A kategoriju.
Motor stigne kupiti možda najbolje tek kad položi ili kad krene s vožnjom kad bar malo isproba vožnju na dva kotača u autoškoli. Neznam dal je prije ikako probao voziti motor ili će mu ovo biti prvi susret s vozilom A kategorije?
Pozdrav i sretno.
 
  • Like
Reactions: bianconero
Svatko zna svoje, al meni ta prica sa slabim motorima (recimo ispod 500 ccm) nikad nije bila jasna. Ok, tko mora zbog ogranicenja (godine/financije, nesto trece)..
Ok ljudi obilaze svijet na 125ccm i vjerujem da je avantura i dozivljaj. - Ali nesto za svaki dan, pa neka vikend tura ili par dana, uzas, bar meni. Zapnes iza neceg sporohodnog i problem, a vjerojatno ni kocnice nisu sjajne. A u slucaju neceg, jedino kocnice imas, gasa nema.
Ja generalno izbjegavam autoput, al u nekim slucajevima, ispadne najbolje rjesenje. A tu bi bar morao moci pratit promet, ubrzat, obici nesto, da bar do 160 dodje u nekom razumnom vremenu. - mozes glumit i glinenog goluba izmedju slepera, al sad..

Da skratim, neka sredina oko 600ccm taman. Nista to nije divlje ili nepredvidivo. Kolko gasa das, tako on ubrzava. I fino lagano bez stresa, a kad treba malo ubrzat, moze i to.

Mozda su prije motori bili malo drugaciji, al ovo sad sve pitomo, nema brige. - Naked/poluoklop, cruiser, enduro

Meni ti slabiji djeluju puno opasniji za voziti, kao ovi siroti skuteri na aveniji sa blokadom na 50 km/h.

Ja počeo na automaticu s 10,11 godina i nakon mjesec dana zavrsio sam na hitnoj rasjekao nogu kad sam pao. Poslje se vozikao do cca 15 godina onda na quad od 300. Pa prodao quad kad sam isao na faks i kupio zong 200 polovni s njim natukao 35k km u 7 godina. I onda na xt 4 i po godine 45k km napravio. Padova poslje automatica sam imao ali nista jace od natucenja i malo ogrebane koze sve bez hitne, policije...

Susjed kupi naked neki od 100ks plus a nema bas pojma o voznji jer nije vozio nista prije. U zavoju ko tetka 30 na ravnom gas kolko ide. U kafani prica mitas ne valja iskliznut ces s ceste samo diablo rosso. Kaciga mora biti od 5000kn kuna ona od 1000kn ce se raspast i sve takve priče a na gumi dva prsta do ruba. Jos jedan susjed je slican, oboje imaju na gumi 2 prsta do ruba i stekaju im zavoji. Jedan je prodao brzo motor drugi vozi isto jos uvijek nije naučio i ima strah nagnut motor...
 
Last edited:
Ja počeo na automaticu s 10,11 godina i nakon mjesec dana zavrsio sam na hitnoj rasjekao nogu kad sam pao. Poslje se vozikao do cca 15 godina onda na quad od 300. Pa prodao quad kad sam isao na faks i kupio zong 200 polovni s njim natukao 35k km u 7 godina. I onda na xt 4 i po godine 45k km napravio. Padova poslje automatica sam imao ali nista jace od natucenja i malo ogrebane koze sve bez hitne, policije...

Susjed kupi naked neki od 100ks plus a nema bas pojma o voznji jer nije vozio nista prije. U zavoju ko tetka 30 na ravnom gas kolko ide. U kafani prica mitas ne valja iskliznut ces s ceste samo diablo rosso. Kaciga mora biti od 5000kn kuna ona od 1000kn ce se raspast i sve takve priče a na gumi dva prsta do ruba. Jos jedan susjed je slican, oboje imaju na gumi 2 prsta do ruba i stekaju im zavoji. Jedan je prodao brzo motor drugi vozi isto jos uvijek nije naučio i ima strah nagnut motor...
Kako ga nije sram zbog pomanjkanja testisa pljuvat po Mitasu 😁