A kategorija, nikad sjeo na motor ni na bicikl

Doppel

New member
Pozz drustvo, 190, 110kg.
Nikad sjeo na motor, nikad sjeo na bicikl.

Odradio prvi blok sat A kategorije na yammahi 125 ali sve si razmisljam koliko je oametno nastaviti.

Ono sto razmisljam je kupiti bicikl mozda, voziti ga mjesec dana non stop, nakon toga neki skuter od 50ccm i s njim se vrtit po poligonu i po kvartu i onda nastavit za A nakon 3/4 mjeseca..

Eto.. neki savjet ekipa :) cini li vam se to kao dobar plan ili imate neki drugi savjet?

Prvi blok sat je prosao odlicno, imam ravnotezu i instruktor je cak rekao da je puno puno bolje izlgedalo nego sta je mislio da ce biti, osjecaj u voznji mi je predobar i stvarno bi volio nauciti kako spada za motor :)

Btw rebel 500/ 883 hd nakon skole bi uzeo, ili bilo koji drugi chopper, ostalo me ne privlaci bas :)

Hvala vam svima na odgovorima i savjetima! ✌🏻
 
ako zelis motor, nastavi s voznjom .. simple as that 😉
odvozi, polozi (ako mislis da treba dog s intruktorom jos koji sat ibera) , nabavi motor i onda krece ucenje.... vjezbaj na parkingu, poligonu, cesti....
nisam vozio, al koliko sam citao chopper style motori su dosta losije upravljivi za pocetnike ,zbog polozaja sjedenja i kuta vilice ... pa mozda razmisliti.
al ja na tvom mjestu definitivno ne bih odustajao....😎
 
  • Like
Reactions: webmaster750
Nije ti loše nabavit bicikl cisto radi zdravlja, a i ne može ti odmoć.
Ako želiš voziti motor, nastavi samo. Ne možeš odmah nakon 1. sata sve pohvatat. Bude to vremenom sjelo na svoje. Za položit ćeš pohvatat dovoljno, a i onda ćeš znat više da li ti se to sviđa ili ne jer si do onda već odvozio nešto sati.
Ako i dalje imaš želju kad položiš, kupiš motor i onda se vježbaš pomalo. Preporučam neku školu sigurne vožnje (tipa Kec na Grobniku, znam da je skupo, ali za početnika vrijedi svake lipe) bez obzira što nećeš voziti stazu jer te u autoškoli neće naučiti voziti motor. Tamo ćeš u jednom danu više naučiti nego što ćeš uspjeti sam na početku. A kasnije samo što više kilometara skupljat i ići će ti sve bolje.
 
Odradio prvi blok sat A kategorije na yammahi 125 ali sve si razmisljam koliko je oametno nastaviti.


Kad sam vozio prvi motor bar prva 2-3 tjedna sam bio sjeban i govorio sam sebi sto je meni ovo trebalo jer sam mislio da nikad necu pohvatati i mislio ga prodat. Samo naprijed i pomalo!
 
Meni se čini da se radi o provokatoru. :unsure:
 
ja bi se samo nadovezao na post uvaženog mislioca i znanca munšilda da ako je čovjeku hayabusa prevelik motor za početak da kupi r1 pa kad se malo izvješti pređe na hayabusu.... a možeš i neko talijansko govno kupit ukoliko ti je važno imat motor ispred kuće i ne vozit se :)
 
Ako ti ide vozi, ako procjeniš da ne ide lovi ravnotežu na nekom skuteru za početak.
Ja sam sjeo na rebelicu sa svojih 100tinjak kg i 185 i sve kaj ti mogu reć da će ti bit premali. Da se razumijemo meni je motor predivan, ali smo predimenzionirani za njega
 
Po malo bez zalijetanja, prvo ides laganije u zavoje, stekni osjecaj za odaziv na gas i kočnice, ostavljaj si uvijek lufta oko sebe, odnosno vozi školski da ne bude iznenadnih situacija i s vremenom se navikavaj i uči... Nemas sta odustajat, vjezbaj i oprezno vidjet ces da ide. Ako mozes upisat jednodnevni tecaj na grobniku super (1900kn) ali mislim da si prije toga sposoban vec bit na cesti cim polozis, inace nebi polozio.
 
  • Like
Reactions: webmaster750
Haha hvala na odgovorima, kraljevi ste svi 🤴

Zanima me najoptimalniji pristup kako da dodem najbolje do nivoa za voznju.

Dakle prvi sat mi je isao jebeno ali me trta jer nisam nikada vozio biciklu, cak je instruktor rekao da za vikend vozim biciklu kad god mogu, thats why neki savjeti dal se slazete s mojim planom :)
 
Jel imas ravnotezu na dva kotaca ? ako nemas provozaj se malo na biciklu, ako imas samo ces se usrat jer nije lagano ko biciklo i napravio si si problem.
Daj si vremena i kreni lagano bez straha, pa ima puno gorih i onih koji ne mogu nikako krenut s mjesta na motoru 5h pa kasnije nauce nesto, bitno je da stalno imas neki napredak, mic po mic s vremenom i kasnije ces se smijat kad vidis da ide. Nekad namjerno jace zakoci(kad je mala brzina), jace potegni, cisto da vidis taj osjecaj i kako refleksi reagiraju, uci, vjezbaj,probaj i to je to jer sve ti kontroliras, upoznaj se s motorom
 
  • Like
Reactions: webmaster750
kakav bicikla (naravno ima smisla , al....), ako hoces vozit motor vjezbas vozit motor, ajmo samo krenuti od toga da su ti kocnice ''krive '' na biciklu odnosno na motor. kocenje i osjecaj ..kad koci kg ili cca 200 kad dodjes do velikog motora za polaganje i sto i za manevriranje.... dobijes osjecaj na biciklu i onda te razj... kad trebas 200kg upravljati.
kao sto je kolega rekao, vjezbaj, vjezbaj, vjezbaj... i uz to uzivaj 😉
imas 15 sati (sad 14) za odvoziti... nije to ni tako malo... vidjet ces nakon 10ak kako ce se neke stvari promijeniti
 
Pozz drustvo, 190, 110kg.
Nikad sjeo na motor, nikad sjeo na bicikl.

Odradio prvi blok sat A kategorije na yammahi 125 ali sve si razmisljam koliko je oametno nastaviti.

Ono sto razmisljam je kupiti bicikl mozda, voziti ga mjesec dana non stop, nakon toga neki skuter od 50ccm i s njim se vrtit po poligonu i po kvartu i onda nastavit za A nakon 3/4 mjeseca..

Eto.. neki savjet ekipa :) cini li vam se to kao dobar plan ili imate neki drugi savjet?

Prvi blok sat je prosao odlicno, imam ravnotezu i instruktor je cak rekao da je puno puno bolje izlgedalo nego sta je mislio da ce biti, osjecaj u voznji mi je predobar i stvarno bi volio nauciti kako spada za motor :)

Btw rebel 500/ 883 hd nakon skole bi uzeo, ili bilo koji drugi chopper, ostalo me ne privlaci bas :)

Hvala vam svima na odgovorima i savjetima! ✌🏻
jel ovo tema sa reddita :D
ako je pozdrav momak :)
ma samo vozi, nemoj se opce opterecivati, ali i dalje mislim da bu ti malo navedeni motori premali :)
 
  • Like
Reactions: webmaster750
Haha hvala na odgovorima, kraljevi ste svi 🤴

Zanima me najoptimalniji pristup kako da dodem najbolje do nivoa za voznju.

Dakle prvi sat mi je isao jebeno ali me trta jer nisam nikada vozio biciklu, cak je instruktor rekao da za vikend vozim biciklu kad god mogu, thats why neki savjeti dal se slazete s mojim planom :)


Iako su kolege forumasi svi napisali dobre postove i kvalitetne savjete ja ti najvise savjetujem pogotovo jer si apsolutni pocetnik da najvise se uzdas i slusas instruktora jer znam po sebi kad sam polagao za auto pametario sam i pitao svakoga za misljenje pa bi se cijeli zbunio za volanom. Slusati instruktora je mozda najbolje jer ces se samo zbuniti. Gle sigurno voznja bicikle pa skoro nema veze sa motorom vjerovatno ti je dao taj zadatak cisto da osjetis kako se drzi ravnoteza a on ce ostali posao odraditi sa tobom, znam da kosta ali ako nisi siguran nemoj odustati nego doplati jos par sati...


Svakako pozorno slusaj instruktora i vjezbaj i kako ti kazu doci ce to na svoje za par sati...Nitko se nije rodio kao Rossi i odmah nakon 5 metara dizao na zadnji.... Razumijem strah i to je normalno od nepoznatog ali stvoriti neko elementarno znanje o voznji nije tesko a ostalo iskustvo skupljas kilometrima..



ps. svakako preporucam kad akobogda polozis da odes sa nekim iskusnijim u djir pa nek ti malo pokaze jbg.