A1 kategorija i pocetnicki motor

Kolacc

New member
Vecer drustvo
imam par pitanja oko A1 kategorije i pocetnickog motora.
Znaci htio bih polozit A1 kategoriju da mogu voziti primarno motor nisam lud za brzinom ili nesto od malena sam za nekom masinom pa sam se naucio voziti sve sto ima masinu u sebi nego mi treba za ici od A do B ali i za traktor,radne strojeve itd. pa me zanima samo koliko otprilike to sve zajedno košta, sto mi sve treba za polaganje i koliko se otprilike dugo polaze za A1?
I imam jos par pitanja oko pocetnickog motora, ako sve to bude unutar ocekivanja idem odma polagat jer B kategoriju mogu za dvi godine a ovak bi se mogo vozikat i ic starome pomoc na polju itd. Ja sam u svojoj amaterskoj potrazi trazio motor za 10,000kn te sam pronasao 4 motora koja su mi zapela za oko. posto pokusavam za sto manju cjenu dobit sto bolje neznam što je bolje: prvo je yamaha ybr 125 2006 sa 25000km i cini se u relativno dobrom stanju te vlasnik tvrdi da je promjenjeno ulje filteri pakne na kocnicama itd., drugo je honda cbf 125 2013 sa 19000km sad bile su dvi slike samo ali motor se cini u oke stanju s malo izgrebanim plastikama jer je vlasnik pao s njim ali vlasnik tvrdi da je sve uredu s njime te da radi ka ura, pa su mi za oko zapele dvi ne bas poznate masine, jedna megelli 125m 2013 sa 2300km vlasnik tvrdi da su na motoru stavljene nove pirelli gume te da je motor garažiran te redovito servisiran na pocetku i kraju sezone i to mi je zapelo za oko meni se to cini jako mala kilometraza pa mi se cini da ima neka caka u tome a ova druga masina je goes sk125 2018 sa 2100km vlasnik tvrdi da ga prodaje jer se vise ne voze sa njime te da su kilometri stvarni. meni je ovaj zadnji nekako najsumljiviji jer 2018 godina 2100km nepoznata marka te 10000 kn za to? Razumijem se u mehaniku donekle i to mi je nekak tesko za vjerovati da je to motor koji ce raditi dobro a opet neznam koliko ce honda i yamaha moci ici dugo? jer najbolji scenarij bi bio kupi i vozi ali nije mi pro