Aditivi za gorivo u stariju masinu?

snake123

Well-known member
Ukratko, ne vjerujem u cudesne moci aditiva, ali sam svjeze nabavio er5 iz 2005 za kojeg neznam cijelu proslost, Izgleda prilicno pazen al ipak je skoro 6 banki na cajgeru.
Zanima me ima li kakvog smisla preventivno ubaciti kakav aditiv za ciscenje ili nesto slicno da malo potpomogne ako se sto zastopalo ili zaprljalo?
Radi se o karbu, bitan detalj.
I postoji li kakvo sredstvo za ciscenje tanka posto ima odvojenu rezervu a citao sam da se u tom dijelu zna svasta skupiti, ili samo fizicko ciscenje?

THX
 
Mislim da nema smisla stavljati nikakve aditive. Rezerva nije nikakav odvojeni dio već pipa grabi gorivo iz nižeg dijela tanka. Okreni na rezervu i ostavi ga par minuta da radi ako misliš da je problem. Na pipi je sito tako da veće nečistoće ne mogu do karba, ako želiš biti 100% siguran ugradi filter goriva između pipe i karba ako nemaš. Ako ti karbovi ne rade dobro ionako se skinu, čiste, napravi sinhronizacija ako je potrebno i nemaš frke. 60k za tu mašinu nije nikakav problem ako nije razvaljivana i redovno mijenjano ulje i filter svakih 5-6 k km. Eventualno provjeriti zazor ventila jer ne znaš povijest motora i zamijeniti antifriz i kočionu tekućinu kao i svjećice. Onda si miran duže vrijeme uz redovno održavanje.
 
koliko otprilike dodje kontrola ventila i sink karbova u servisu (jer nisam na nivou da sam radim)?
 
Ne znam točno, to sam na toj mašini radio sam jer je bilo full jednostavno, majstori uzimaju po 500-600 kuna za svako od toga ako se dobro sjećam.