AGUSTA se vrti do 17000 bez crvenog...

Oggi

New member
Kako to da npr R1 pocinje crveno na 13,5 a Agusta moze da se vrti jos 4 hiljade, odakle tolika razlika i kako se odrazuje u voznji, i jos je na kraju Agusta sporija...
 
Stvar je u tome da Agusta nema crveno polje ali svejedno ima limitator na 12 700o/min (ako se ne varam), dok R1 ima označeno crveno polje i tu mu je limitator.
A u vožnji ti se odražava tako da što je max. snaga na većem broju okretaja to motor moraš više vrtiti u okretaje. Npr 600-tice "ne idu" ispod 10 000 ali zato iznad polude!
 
1 jakoooo bitno pitanje oggi druze !!!
na kojoj si ti to vidio agusti ????
750 ? !
 
na 1000, imas sliku obrtomera na motori.hr
 
Snaga: 166 KS (123.8 KW) pri 12750 okr/min
 
Medo said:
-MV-AGUSTA- said:
Snaga: 166 KS (123.8 KW) pri 12750 okr/min
A da nije to na 11 750o/min, jer je blokada na 12 700o/min? :wink:

koliko znam svaki talijan pokazuje vise od onog sto je, tako da je sve to kinez :mrgreen:

mislim da je ta fotka tko zna s kojeg motora pejstana :mrgreen:

di je taj clanak? :?:
 
Medo said:
-MV-AGUSTA- said:
Snaga: 166 KS (123.8 KW) pri 12750 okr/min
A da nije to na 11 750o/min, jer je blokada na 12 700o/min? :wink:

se ti cesto vozis na agusti ?
 
7537_1_1_1058361907.jpg

to je na motori.hr/predstavljanje, pa onda ako ima limitator na 12700 ti Italijani su mogli da ucestvuju u snimanju one serije FOLIRANTI!!! kao sto vidite nema ni crvenog, a sad da pitam nesto glupo ali ne znam jer ne vozim, da li neki japanski R ima limitator na ulazu u crveno ili moze da se vrti i u njemu a nije preporucljivo?
Snaga: 166 KS (123.8 KW) pri 12750 okr/min
Koliko ja znam max snaga ne mora da bude na najvisem mogucem br obrtaja i uglabnom je nesto pre toga... ili gresim???
 
Oggi said:
Koliko ja znam max snaga ne mora da bude na najvisem mogucem br obrtaja i uglabnom je nesto pre toga... ili gresim???
Ne grijesis. Ali to nije zato sto se motor ne bi mogao brze vrtjeti, nego zato sto to nema smisla. Kog vraga ces ga jos razvlaciti, kad bi isao sve sporije i sporije i sporije i sporije, a potrosnja bi bila sve veca i veca i veca i veca....
 
Pa sto sad neko od vas ITALIJANOLJUBITELJA ne kaze cemu ovo iscrtavanje brojki ako se ne vrti toliko??? i ovo isfolirano potpisivanje na obrtomeru, pa kome je do dokazivanja pred drustvom neka kupi skup sat a motor je valjda bolje kupiti po tome kako ide, dakle japanca... I nisam mogao da verujem da je Agusta jedno 20-30% sporija od GSXRa ( test na motori.hr ) od koga je 2 puta skuplja... a kao ima ovaj deo specijalan zbog ovoga, onaj zbog onoga i opet losije ide, mislim cemu ta ekskluzivnost , samo za hvaljenje po kaficima??? zamislite kada bi ulozili taj visak od 10000 u Suzukija kakav bi to motor bio :cool:
 
Zašto je Agusta skuplja? Jer nije velikoseriska proizvodnja kao ostali i zato što je to ipak jedan eksluzivni motor i dok su drugi 50-ih godina tek stvarali svoje marke ona je pobjeđivala na trkama i nitko joj nije bio ni do koljena. Zato.