AJP

EnduroLab

Well-known member
Prvi AJP motocikl stigao je u Hrvatsku, za 3 tjedna dolazi još modela: 240 Enduro Pro i Extreme, PR7 i još jedan SPR250 s kitom 280.

Za vise informacija povremeno provjerite ovu temu!
 

Attachments

  • CEADA4B0-D953-4117-8168-75F4D7527EE3.jpeg
    CEADA4B0-D953-4117-8168-75F4D7527EE3.jpeg
    92.5 KB · Views: 381
Pribaci podruznicu za Split i Dalmaciju 👍
 
Ajde samo pls postajte ovdje bar info ili sliku kad kupite tomos ili nesto drugo tam.😄
 
I daj barem malo opiši proizvod.

Koji su modeli, za koje korištenje i slično.
 
Danas sam imao priliku preliminarno testirati AJP SPR 250, ozbiljniji test ce uslijediti uskoro.

Kratak uvod: vec 15 godina vozim ktm/husaberg/husqvarnu, u zapremninama od 250 do 1250ccm. Od hard endura do adventura i rallya. 2t i 4t. Kraj uvoda.

Provozao sam, uocio neke subjektivne nedostatke, najvise uz ergonomiju (95kg/191cm) i nakon toga stao pored motora i pokusao naci objektivan nedostatak. Uzimajuci u obzir da je to entry level enduro motor ne da nisam nasao nedostatak nego sam zapravo ostao i pomalo impresioniran.

Felge, nabe, diskovi, kocnice, ovjes, masina, upravljac, mjenjac, odaziv na gas, agilnost...zavrsna obrada, osjecaj na motoru...zapravo impresivno.

Snage ima vise nego dovoljno, kao i na svim singlovima manje kubikaze klipnjaca treba bit u okretajima za punu snagu, to sam i ocekivao. Mjenjac je brz i precizan, omjeri dobro poslozeni. Doziranje snage uz brz i precizan mjenjac nije nikakav problem, vrlo je prirodno. Kvacilo na sajlu ne nudi osjecaj kao hidraulicni kuplung ali je skroz prihvatljivo.

U prvih par minuta imao sam problem iz mjesta dici motor na zadnji kotac. Kad sam skuzio malo kuplung i smanjio prazni hod islo je bez problema. Masina me iznenadila, u skroz niskim okretajima ima neku tocku gdje oslobada dovoljno okretnog momenta za dici motor iz mjesta na zadnji kotac, nisam to ocekivao od jednog entry level enduro motora, pogotovo ne 4t 250ccm.

Tank motora je smjesten u repu sto daje vrlo povoljni raspored mase i doprinosi okretnosti motora. Jedna od stvari koju isprobavam kad testiram motor su uske osmice na ravnoj travnatoj povrsini; u usporedbi sa mojim ktm-om 300exc tpi ovaj motor je sporiji u reakcijama, nista neocekivano i nedovoljno sporiji da bih mu to pripisao kao manu. Dapace, radio sam uske osmice i u drugoj i u trecoj brzini ne dirajuci kvacilo, znaci motor je ok. To sto je bio sporiji u reakcijama pripisujem nerazradenom ovjesu i vjerojatno manje sportsko nastrojenoj sasiji u usporedbi sa exc300.

Brzi start odraduje bez problema, dignes okretaje, otkines kuplung i mali leti bez greske. Poziciju mehanizma gasa bih prilagodio, zavrnuo na nacin da pri otvorenom gasu saka ne bude tako nisko.

Zadnja kocnica je izvrsna, u klasi sa svim drugim enduro motorima. Prednja je malo "japanska"! Nudi nesto manje osjecaja nego europska konkurencija. Vjerujem da bih se sprijateljio s njom nakon podesavanja praznog hoda i par sati voznje.

Ovjes me impresionirao. Motor ima samo 35km i osjeti se da nije ovjes razraden, da je ulje novo, da su federi novi. Nisam nista htio mijenjati prije nego se motor vozi bar 200-300km pa da i to sjedne na svoje mjesto. Kad ga uzmem na opsirniji test vise cu napisati o ovjesu ali ovako na prvu...to je jako dobro. Jako dobro.

Auspuh dolazi s dB killerom. Djeluje kvalitetno. Micanjem dB killera bilo mi je puno lakse po zvuku odrediti koje okretaje hocu pri startanju, usponu, skoku. Sa dB killerom motor je tih i malo vara u tom osjecaju potrebnih okretaja. Razliku u snazi nisam primijetio bez obzira je li dB killer u topu ili ne, a isto su potvrdila i jos dva vozaca. Necu sad jos o nikakvim brojevima ali koliko sam cuo, za zaista smijesne novce kupac moze dobiti kompletni Doma auspuh (grane+top), sa pripadajucom mapom paljenja. Spomenuti iznos je zaista smijesan, a kako od ranije imam iskustva s Doma auspusima gotovo da ne vjerujem koliko je spomenta brojka skromna.

Jedna stvar me odusevila. Zmigavci. Ekipa koja vozi nekakav entry level enduro i/ili putuje gradim do enduro odredista i/ili vozi dulje enduro rute ima uzasnih problema sa zmigavcima. Em pri svakom padu najebe bar jedan, em ih vozac otkine nogom pri silaze ju s motora, em ih otvoreni auspuh spali. I onda ti dode jebeni AJP i serijski stavi zmigavce na gumu kako bi se savijali kako zelis, dovoljno daleko od auspuha i odlicnih dimenzija i dizajna. Nemres vjerovat. 👍

Na motoru ima jos mnostvo zanimljivih detalja, po nekima se vidi da se radi o rucnom sklapanju motora i to podrzavam i ful lajkam (npr politika firme je jedan mehanicar=jedan motor). O tim detaljima cu pisati kad motor uzmem na opsezniji test.

Evo vam sad par fotkica...
 

Attachments

  • 9E5F6C37-B894-43D2-A305-2DE4DBB51E22.jpeg
    9E5F6C37-B894-43D2-A305-2DE4DBB51E22.jpeg
    409.4 KB · Views: 264
  • 2265EA23-CC35-464B-9285-B6774C36A355.jpeg
    2265EA23-CC35-464B-9285-B6774C36A355.jpeg
    423.3 KB · Views: 244
  • 66270F27-B8BE-449C-9C94-6C0738B3BE8F.jpeg
    66270F27-B8BE-449C-9C94-6C0738B3BE8F.jpeg
    232.3 KB · Views: 225
  • 94F61CFB-4AE9-41D1-8744-3E943ACBBD6C.jpeg
    94F61CFB-4AE9-41D1-8744-3E943ACBBD6C.jpeg
    173.3 KB · Views: 218
  • 6E44096B-D590-4450-A07F-C3010EDE77DC.jpeg
    6E44096B-D590-4450-A07F-C3010EDE77DC.jpeg
    147.2 KB · Views: 207
  • 6FAC8D5B-601B-4CB0-ABFF-545B41B66105.jpeg
    6FAC8D5B-601B-4CB0-ABFF-545B41B66105.jpeg
    221.6 KB · Views: 200
  • 1A903D51-900F-4A7D-89A7-C41457747B1A.jpeg
    1A903D51-900F-4A7D-89A7-C41457747B1A.jpeg
    236.9 KB · Views: 210
  • 30F43082-C962-4577-BA2E-5A45129D6B23.jpeg
    30F43082-C962-4577-BA2E-5A45129D6B23.jpeg
    285.5 KB · Views: 209
  • F0918AFF-5B0E-417D-84C7-C664C33F2052.jpeg
    F0918AFF-5B0E-417D-84C7-C664C33F2052.jpeg
    213.8 KB · Views: 209
  • F2516745-5391-45B9-9BEE-1C0084C2231E.jpeg
    F2516745-5391-45B9-9BEE-1C0084C2231E.jpeg
    333 KB · Views: 206
I jos par...
 

Attachments

  • F1A3D56B-A52D-4BFC-B78B-57CC4F5C8211.jpeg
    F1A3D56B-A52D-4BFC-B78B-57CC4F5C8211.jpeg
    395.8 KB · Views: 199
  • 7E355A5B-A278-4212-B395-FA144110C1F4.jpeg
    7E355A5B-A278-4212-B395-FA144110C1F4.jpeg
    137 KB · Views: 186
  • 41610B6D-DFA8-4B75-998D-8F6A6059B8C7.jpeg
    41610B6D-DFA8-4B75-998D-8F6A6059B8C7.jpeg
    193.1 KB · Views: 183
  • 1451BEF4-BF2F-4ECE-BBB1-C768293FDD97.jpeg
    1451BEF4-BF2F-4ECE-BBB1-C768293FDD97.jpeg
    219.9 KB · Views: 186
  • 7FCC86E3-8D9E-4C04-A990-A712837C0337.jpeg
    7FCC86E3-8D9E-4C04-A990-A712837C0337.jpeg
    222.5 KB · Views: 184
  • 2F2E9A0B-29A7-4677-A2F2-D009D2C0212D.jpeg
    2F2E9A0B-29A7-4677-A2F2-D009D2C0212D.jpeg
    205.6 KB · Views: 180
  • 90E81C39-D55C-4EB6-886E-206FBB9D2EA6.jpeg
    90E81C39-D55C-4EB6-886E-206FBB9D2EA6.jpeg
    333 KB · Views: 187
Drago mi je da su utisci vise nego pozitivni (y)
Eto iskreno zeljno ocekujem duzi test
Samo se pripremi na brdo kritika od nasih uvazenih iskusnih vozaca/inzinjera/genijalaca jer je odavno zakljuceno da su kitajski agregat
i koji si ti pozitivno ocjenio gola k...na jer ocito za HR standard nemas dovoljno iskustva

1615069511231.png


Inace uvozniku od srca zelim uspjeh
 
Drago mi je da su utisci vise nego pozitivni (y)
Eto iskreno zeljno ocekujem duzi test
Samo se pripremi na brdo kritika od nasih uvazenih iskusnih vozaca/inzinjera/genijalaca jer je odavno zakljuceno da su kitajski agregat
i koji si ti pozitivno ocjenio gola k...na jer ocito za HR standard nemas dovoljno iskustva

View attachment 728979

Inace uvozniku od srca zelim uspjeh


Pridružujem se dobrim željama uvozniku👍
Bio mi je poznat agregat.Isti kao i na Fanticu 250, a isto je i ubrizgavanje Athena GET...Imam oko 1000 km po gradu iskustva s njim..Super je...AJP je stvarno odličan🙂..Robustan i beskompromisan. Ima neki svoj stil..
Čije su mašine na 125, 240 zrakom hlađenim, odnosno 310 i 510 vodeno hlađenim modelima ?
 

Attachments

  • ENDURO-250-E-COMPETITION-6.jpg
    ENDURO-250-E-COMPETITION-6.jpg
    130.5 KB · Views: 166
  • 90E81C39-D55C-4EB6-886E-206FBB9D2EA6.jpeg
    90E81C39-D55C-4EB6-886E-206FBB9D2EA6.jpeg
    333 KB · Views: 113
Last edited: