AJP

PR7 je kod mene i predano ga testiram u svim uvjetima.

Gume su mi super, neshvatljivo mi je da i drugi proizvodaci ne mogu stavit postene gume za prvu ugradnju. Prednja je top, a straznja je odlicna za sve osim za jako blato.

Kako u ZG vec danima barem dvaput dnevno pada kisa nisam se upustao u neke zahtjevnije pizdarije jucer na sljemenu...makadami i to...

Ovjes me iznova odusevljava. Ne sjecam se kad sam zadnji put sjeo na motor i da nisam imao potrebu nesto podesiti. Vilice so odlicne, jucer sam ga bas terao nemilo, mijenjao spure, preskakivao kamencice i balvane i vilice to odraduju bez greske. Zadnji amortizer je cini mi se nesto losiji od vilica ali nista sto bi zahtjevalo neki objektivan prigovor. Sve je to bas odlicno.

Kocnice odlicne, pogotovo zadnja. Kratak hod, osjecaja dovoljno, blokira brzo i kad treba. Prednja odlicna, veliki disk napred daje sigurnost i osjecaj, a na poluzi je osjeca ugodan i sve nekako daje samopouzdanje.

Kvacilo (osjecaj i rad) bi ocijenio sa 4 (osjecaj), a 5 za rad/funkciju. Malo mi je grubo, trebao bi podesiti ga za neke tehnicke stvari ali objektivno...kolko debila ce ic skakat balvane s tim motorom? Osim ovog debila.

Ergonomija je za 95% ljudi odlicna, tank je lako obuhvatit koljenima, sic dozvoljava pomicanje, a ima dovoljno gripa da ne klizes kad ne treba. Volim brusenu kozu na sicevima 👍 Upravljac je Reikon 28 mm, odlican, dovoljno sirok i sa dobrim "bendom". Kontrole svjetla, trube, zmigavaca, paljenja, gasenja...sve kako treba, uobicajeno, logicno, kvalitetno. Lijepi crveni aluminijski prosireni fuzici su odlicni. Dovoljno gripa, dozvoljavaju pomicanje noga, a kad treba drze nogu na mjestu. Cista petica. Motor ima veliki tablet sa mnostvom funkcija, ima osmand, google, spaja se na net...sve. O njemu necu previse sada jer ga nisam proucio. Ispod tableta nalazi se mali KOSO instrument sa okretajima, brzinom i kolicinom goriva, dobro osvjetljen i pregledan. Nemam primjedbi. I sve to stoji na motoru bez previse tresnje i vibracija.

Masina...bilo bi lijepo imati 20ks vise al objektivno upravo nedostatak tih 20 ks daje vozacu dozu samouvjerenosti, ne plasi, ne trza, ne izbija ruke...ugodan je, ima mnogo momenta na niskim okretajima, a u spici je njegova snaga dovoljna. Lako ide na zadnji, lako se kontroliraju proklizavanja, dobro reagira na gas - mnogo bolje nego mnogi drugi motori sa ajnspricom.

Evo, to su dojmovi dvosatnog testiranja na sljemenu. U sljedecim danima mozda jos par dojmova, a nadam se da bi sljedeceg tjedna moga sastaviti i jedan pravi hard test nakon trodnevnog off road izleta na benduroX.

Podsjecam, AJP modeli uz mogucnost probe biti ce predstavljeni na ovogodisnjem Benduru X, od 28.-30.5. u Kastelima. Temu o Benduru mozete pronaci na ovom forumu.

Svi pitate za cijenu. Ja nisam ni uvoznik niti zaposlenik uvoznika. AJP zasad nema dogovorenu suradnju sa ovim forumom i portalom pa se za takve informacije najbolje obratiti uvozniku, kontakt mozete naci u prijasnjim postovima.

Zasad mogu reci samo da ce cijena do registracije biti oko 10700e i da ce prvi kupci dobiti poklone u vidu opreme.

Lp

Par kratkih filmica:



 

Attachments

  • DCB2805E-37EA-45FE-923D-4CD3619129ED.jpeg
    DCB2805E-37EA-45FE-923D-4CD3619129ED.jpeg
    6.2 MB · Views: 0
  • C12224E5-6A37-4695-BC00-5910F5AEC05A.jpeg
    C12224E5-6A37-4695-BC00-5910F5AEC05A.jpeg
    7 MB · Views: 0
  • BDFFF317-FBA6-48A3-9F83-F154C2AC407B.jpeg
    BDFFF317-FBA6-48A3-9F83-F154C2AC407B.jpeg
    4.2 MB · Views: 0
  • 0C79BC19-F716-49D5-833F-2AC18DF3AA37.jpeg
    0C79BC19-F716-49D5-833F-2AC18DF3AA37.jpeg
    2.3 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: hondimir and ivan_m
Hoce li konacno netko ozbilja uzeti i njih jer stvarno mi nije jasno da u HR nema postenog zastupnika


A sta se tice AJP-a stvarno se nadam da ce zazivit ( ai i koriste SWM agregat u PR7 )
 
Hoce li konacno netko ozbilja uzeti i njih jer stvarno mi nije jasno da u HR nema postenog zastupnika


A sta se tice AJP-a stvarno se nadam da ce zazivit ( ai i koriste SWM agregat u PR7 )

I swm i ajp koriste stari hisqvarnin agregat😉
 
I swm i ajp koriste stari hisqvarnin agregat😉


Sta se tice tih agregata djelovi nisu interchangeable jer su sve komponente pojacane a karteri veceg kapaciteta ( EFI necu spominjat )

AJP PR/ dobiva agregateod SWM sa 600 ccm i to je derivat masine iz Husqvarne 610

Samo sta sam rekao mi je zao da ih nitko kvalitetno ne zastupa u HR
 
Sta se tice tih agregata djelovi nisu interchangeable jer su sve komponente pojacane a karteri veceg kapaciteta ( EFI necu spominjat )

AJP PR/ dobiva agregateod SWM sa 600 ccm i to je derivat masine iz Husqvarne 610

Da budemo potpuno točni, taj agregat je od husky TE 630 a ne 610, tj. kao na ovom motoru:


Većina mehaničkih stvari paše od TE 630, od TE 610 naravno ne.
 
  • Like
Reactions: enduro and Napier
BX
 

Attachments

  • A993547B-B560-4443-8693-5B86471E950F.jpeg
    A993547B-B560-4443-8693-5B86471E950F.jpeg
    456.9 KB · Views: 0
  • 07BCC2B0-7314-4944-AE11-50F4C6A3DB03.jpeg
    07BCC2B0-7314-4944-AE11-50F4C6A3DB03.jpeg
    172.9 KB · Views: 0
  • EB855D18-D726-49D4-A2DD-1F3A308D9D77.jpeg
    EB855D18-D726-49D4-A2DD-1F3A308D9D77.jpeg
    430 KB · Views: 0
  • 654C567F-0BA9-40FE-9F9A-7CB1DEA38536.jpeg
    654C567F-0BA9-40FE-9F9A-7CB1DEA38536.jpeg
    553.7 KB · Views: 0
  • 9F5FD0AE-827F-41F9-BCA4-DFE2C98E04AB.jpeg
    9F5FD0AE-827F-41F9-BCA4-DFE2C98E04AB.jpeg
    454.1 KB · Views: 0
  • 8BD276F4-ABFE-4E6F-AE7F-A19E9CFD0BAD.jpeg
    8BD276F4-ABFE-4E6F-AE7F-A19E9CFD0BAD.jpeg
    372.4 KB · Views: 0
  • 0FE05243-D5D7-4ADD-8632-0D3263DBD70E.jpeg
    0FE05243-D5D7-4ADD-8632-0D3263DBD70E.jpeg
    187.8 KB · Views: 0
Ante sta kazes, prvi dojmovi....
 
Ante sta kazes, prvi dojmovi....

Pa prvi dojmovi su izrazito pozitivni, ajmo reć ovako:

- ono što mi je zaista dobro je što je okretan i lagan, osjećaj neke težine je minimalan, lagano ga spustim i dignem, razlika pun-prazan tank
se ne osjeti, ovjes je odličan, motor djeluje stabilno i sigurno u vožnji, fora sa tabletom je top, velik i pregledan, za navigaciju odlično. Sama
mašina je cca. 50 KS i mene zadovoljava, nekim boljim vozačima će biti možda slaba ( ima i jača verzija ). Kočnice su solidne, zadnja vrlo lako
blokira kotač i ima malen hod ( uvjetovan auspuhom koji je ispod ). Zaštita od vjetra je solidna, praktiči identična kao na T7 koju sam vozio
prije. Sjedalo je puno bolje nego sam očekivao, osim što je vrlo kvalitetno napravljeno nije "fosna" za sjedit, to mi je bio najveći upitnik, jučer
sam odvezao 650 km i nikakav problem. Serijske gume su Michelin Desert Race i nemam nikakvih primjedbi, osim što ne vole pritisak veći od
1.5 bara za po cesti.

- ono što bi moglo biti bolje je što su fuzići dosta visoko, to ću preko zime spustiti nekoliko cm. Također, dosta je bučan u vožnji, s tim da većina
te buke dolazi iz usisa. Sympa je zvuk, onako sirov zvuk jednog cilindra.

Inače, motor je homologiran za jednu osobu, nema ABS čak nema ni switch bočne nogare ( što je zapravo dobro ). Po mnogim detaljima se vidi
da je manufaktura, no sve je dobro složeno. Ima uske felge 1.6x21 i 2.5x18 tako da pašu sve terenske gume gore. Kakav bude po pitanju
pouzdanosti bumo vidli. Sve skupa sam jako zadovoljan, bolji je nego sam očekivao.
 
Onda je to, to 👍