Akrapovič - gdje najbolje kupiti.

😂😂😂dobro je, napredovali ste..retro je in, evo i Air Max 90, 97, 98...A i Reebok je opet in..samo sto je tamo malo manje titana i celika, a i ne treba ti nikakva E norma..

tako da svakako...Yoshi..svijet za sebe..za retro Suzuki, jos tamo prije SRADa..

pa onda svi redom talijani koji mole da iskopiraju nesto, ali ih malo zajebavaju varovi, pa kad prodjes prstom se porezes..ah da, zaboravio sam da placaju naljepnice kako bi ispalo da rade nesto za MotoGP..

i tako to..uglavnom, uvijek relevantan komentar - hebe nas zvuk..u 2020., kad ti kazu da db killer mora biti zavaren..heeeeeebote internet warriorsi!💪🏼💪🏼
 
  • Like
Reactions: Nero
Od Akrapoviča smo ugradili 4 komada karbonskih na GSX-R1000, o kakvim smo gire pisali..Na svakom je već u kutiji bila odljepljena naljepnica Akrapovič po rubovima. Nakon nekoliko vožnji, nalja ode dole..
Nisu mi jasni s tim..Stavi ploćicu sa pop zakovicom i miran si..
To sa lošim varovima kod talijanskih poroizvođača, nije istina.
Spominješ zavaren db killer..Kod MIVV-a je ili učvršćen pop zakovicom ili je na vidu i maticu.
Može se skidati i vratiti po potrebi..
 
Točno tako i da nadodam.
Sa komplet granama Akrap bio 10t kn, a Mivv oval carbon 3400 kn.
Prešao s njim 40t km i ama baš nikakve promjene na njemu nisu nastale. Mada smatram da bi ga trebao rastaviti i promijeniti vunu.
 
😂😂😂dobro je, napredovali ste..retro je in, evo i Air Max 90, 97, 98...A i Reebok je opet in..samo sto je tamo malo manje titana i celika, a i ne treba ti nikakva E norma..

tako da svakako...Yoshi..svijet za sebe..za retro Suzuki, jos tamo prije SRADa..

pa onda svi redom talijani koji mole da iskopiraju nesto, ali ih malo zajebavaju varovi, pa kad prodjes prstom se porezes..ah da, zaboravio sam da placaju naljepnice kako bi ispalo da rade nesto za MotoGP..

i tako to..uglavnom, uvijek relevantan komentar - hebe nas zvuk..u 2020., kad ti kazu da db killer mora biti zavaren..heeeeeebote internet warriorsi!💪🏼💪🏼

znaci kazes samo akrapovic zna auspuh napravit?
sto se tice GP-a davno je akrapovic reko da je njegov auspuh na 80% motora u gp-U...
tak da nema tu prostora za tolki broj auspuha talijanskih...

Od Akrapoviča smo ugradili 4 komada karbonskih na GSX-R1000, o kakvim smo gire pisali..Na svakom je već u kutiji bila odljepljena naljepnica Akrapovič po rubovima. Nakon nekoliko vožnji, nalja ode dole..
Nisu mi jasni s tim..Stavi ploćicu sa pop zakovicom i miran si..

jako me me brine ta naljepnica...
sto se mene tice ne moraju je ni stavit...
 
Od Akrapoviča smo ugradili 4 komada karbonskih na GSX-R1000, o kakvim smo gire pisali..Na svakom je već u kutiji bila odljepljena naljepnica Akrapovič po rubovima. Nakon nekoliko vožnji, nalja ode dole..
Nisu mi jasni s tim..Stavi ploćicu sa pop zakovicom i miran si..
To sa lošim varovima kod talijanskih poroizvođača, nije istina.
Spominješ zavaren db killer..Kod MIVV-a je ili učvršćen pop zakovicom ili je na vidu i maticu.
Može se skidati i vratiti po potrebi..

db killer ucvrscen pop zakovicom?
 
Pop zakovica..
 

Attachments

  • gp-titanio_big.jpg
    gp-titanio_big.jpg
    76.5 KB · Views: 79
  • gp-carbonio_big.jpg
    gp-carbonio_big.jpg
    75 KB · Views: 80
  • 20200222_095517_copy_2304x1120.jpg
    20200222_095517_copy_2304x1120.jpg
    135.3 KB · Views: 75
  • 20200214_091543_copy_2304x4739.jpg
    20200214_091543_copy_2304x4739.jpg
    135.8 KB · Views: 81
  • 20200211_103439_copy_2304x4739.jpg
    20200211_103439_copy_2304x4739.jpg
    187.3 KB · Views: 74
Naravno, na svim auspusima za Suzuki se naljepnice odlijepe, jer jednostavno Suzuki ide uz Yoshimuru..to je tako..

stavljat metalne plocice na karbonski auspuh? vracamo se na retro, kao sto rekoh..na carbonu to pogotovo ima smisla..

ovo za varove je tocno tako..tamo gdje kod Akrapovica var se ne vidi, kod drugih strsi..pogotovo talijana..mozemo i neku okladu nabacit😎

da ne odgovaram svima posebno..Akrapovic je titan unutra, van, titan su pop nitne..nekome je to nebitno, naravno, niti ce titan pop nitna donjeti nesto osim dodatak na cijenu..ali to ej Akrapovic..samim time usporedivati bilo kakvo klepetalo sa Akrapom, i pravdati to da je sve isti q je samo zavaravanje samog sebe..

eur1 norma je da je db killer zavaren..a ovo na seraf je ono sto je akrap imao dok su drugi pametovali kak to ne treba i samo da se dere:)

lijepo je ne raditi vise sa moto opremom pa ne mroam biti politicki korektan..kad se vratim, bum opet uber pristojan..zivili:)
 
  • Like
Reactions: Putnik_36
E da..naravno da je na 80% motora kad se radi o snazi..tamo di nije je radio pripremu pa tvornica sada radi sama..a naljke se prodaju za parsto k eura godisnje..

cekam i stare forumase da mi objasne kako se auspuh za rossija testira u drugom labu u odnosu na ove cestovne..

i za kraj krajeva..Brivio je rekao da nema sanse da ce kod njega ici Akrapovic, jerbo mu nisu stavili pare u padje..pa kad je skuzio da mu ipak treba top stvar, onda moze..itd itd..
 
  • Like
Reactions: Putnik_36
Ja se slažem da Akrapovič spada u sam vrh. Ali nazivati druge proizvođače klepetalima naspram njega je totalno neozbiljno s tvoje strane..
Ne volim takva razmišljanja..Ajmo se svi skupa složiti da je BMW GS najbolji motor, Akrapovič najbolji auspuh i T-Max najbolji skuter i to je to.
Svi imaju dobre i loše strane, a na kupcima je da ih sagledaju i odaberu svog favorita.
Mi prodajemo MIVV i ne pada mi na pamet govoriti da je on bolji od SC Projecta, Lea, Zardija, Arrowa, Gpr-a, Remusa,Termignonija itd..Svi ovi nabrojeni su klepetala?
Da prodajem Akrapovuča isto tako bih razmišljao. Svi znamo šta marketing radi i da će za 4-5 godina u Moto Gp-u biti isturen drugi proizvođač..
 
Last edited:
Akrapovic je 20 stepenica iznad prvog slijedeceg..to je Yoshimura..

ovo goreje recenica vlasnika BMC filtera,prvog Europskog uvoznika Yoshimure.

ne, nitko ne govori da nesto ne valja, ali treba staviti pricu u kontekst..ja si nikad ne bi kupio Carreru, ali necu zato pricat da je Civic isti q..jer ima 4 kotaca..

kad ce Mivv imati sve full titan, ali ne onaj rest titana, nego onaj kakav sami traze u svom labu, skupa sa talionicom, da ne bacaju rest, onda dodi pa reci da je puno jeftiniji a isti q..

da nije bilo Akrapovica i danas bi Sebring bio pojam.. usput, jeben je taj Termignoni, pa je unatoc suvlasnickim udjelima Dukca, na motoru Akrap..kuku lele, mora da sam lud:)
 
Imam Arrow titan grane i auspuh i ne vidim po nicemu da Akrapovic ima bolje varove. Ako je ko precijenjen onda je to Akrap platis ime pa moras stavljati loctite u zakovice jer prosuskaju na 3k km.
Imao i full Akrap titan ama bas nikakve razlike naspram Arrow-a u ti varovima
 
Last edited:
Kako di Bob..kako di..

@svabo naravno..sve suska..rikava Akrap..1% reklamacija od svih prodanih sustava godisnje..

usput..vozin bmw za puno novaca..auto hold i start/stop malo malo ne rade..45k km..to po difoltu znaci da je isti q ko Peugeot..frendu na 70000km otisla masina na XC90..nije cak ni garanciju dobio..

uopce necu sporit da nikada nije bilo problema sa naljepnicom, ali na istom modelu 4x za redom..how yes no..

ili loctite u zakovice..hahaha..jesi morao i sam kupiti loctite ili ti je od frenda frend ispricao?

prodji malo bolje po auspuhu, ulazima u top, itd, pa budemo onda o varovima..
 
Akrapoviceva kvaliteta je bila na visokom nivou dok nije mehko C pretvorio u tvrdo C od tad je prosjecan 🏍️ 😂
 
Usput, ako je Arrow titan, onda je i cijena kao Akrap..i Mivv, i Leo..i ko god..Yoshimura je skuplja..
 
Sta da ga pomilujem malo, mikrofibrom da prodem i to. Ili pod mikroskop da ga stavim pa promatram? Koja filozofija oko komada cijevi jbt.
Sad smo na ulazima, opet da ponovim nikakve razlike izmedu Arrow i Akrapa titan i tih uber varova. E e zamisli to prosuska novi akrap na novom bmw-u, a bmw-u glava platila nakon par km. Zamsli to. Prijatelj prijatelju reka kako ga losa sreca zadesi a ima sve uber. Nevjerovatno.

I dalje je Arrow jeftiniji u Titan verziji od Akrapa.
 
Mozes sa njim sto god hoces, ocito nisi dobro pogledao..

na bmwu glava ode sama od sebe, ne od akrapa..meni, ne frendu..jbg, los horoskop valjda..

Ma zaje..odoh na cevape😎
 
Last edited: