AKRAPOVIC ili KUCELJ

tibor_zg said:
to su gluposti za namicanje love od jelena koji popuše foru :jesus:

da se nisam raspitivao baš o tome kad sam upisivao 190/55 ko dodatnu dimenziju nebi riječ reko, ovak si ti Sid jedini kojeg su nasanjkali :mrgreen:
a ako te zaustave bez db killera češ si to što si platio da imaš upisan spuh u prometnu moć okačit mačku o rep :LOL:

uz duzno postovanje (obzirom da se osobno ne poznajemo) lupetas i uporan si u tome (sto je uostalom praksa u 'rvata)

govorim o uspuhu na motoru dakle ne o auspuhu na autu jer je to (za njih) druga kategorija, niti o gumama (sto je opet za njih druga kategorija)
ucinimo razliku, ako vec zelis tvrditi, nazovi STP (konkretno ja sam bio u STP u Kraljevicevoj) i dobar sam si s deckima i na to su me vise puta upozoravali da naparavim, dakle nazovi i pitaj za proceduru ako imas HOMOLOGIRANI zamjenski aupugh na motoru, trebas li svejedno ici u CVH na homologaciju, pa objavo sto su ti rekli, dopustam mogucnost (iako minimalnu) da se toga drze samo u Kraljevicevoj.

Gldede guma, na motoru su mi standardne a na autu ljetna je jedna dimenzija (koju propisuje proizvodjac) a zimska je col manja i nesto uza ali viseg boka, opet u dimenziji koju propisuje proizvodjac, i zaista nikakvih problema upisali u prometnu bez problema (isto su vise puta provjeravali u Sloveniji i AUstriji i nije bilo nikakvih problema)

eto provjeri pa javi, pa mozemo onda o jelenima i ostaloj divljaci  (y)

BTW ausppuh je homologiran s db killerom (88db)
bez db killera 93 db
propisano na plocici 90 db

tako da sam u svakom slucaju unutar zakonskog propisa od max +3db  :jesus:
 
jelen si al si to nećeš priznat :mrgreen: a k tome si još i bahat i arogantno misliš da si pokupio svo znanje svijeta ... kaj misliš da na moto forumu pišem o dimenziji guma i auspuha na traktoru bokte :LOL:

dakle ponovit ću ti još jednom polako da možeš skužit :

1. bio sam u stp-u i upisivao dodatnu dimenziju stražnje gume na motor

2. pitao sam za tu dodatnu homologaciju i tražio da mi se upiše i Akrapovič za motor u knjižicu jer si upravo ti lupetao o tome ko otvoren prozor na forumu

3. odgovor koji sam dobio je samo potvrdio ovo što ti je napisao Ivan_ZG i ovo što ti ja tvrdim a to je da si jelen kojem su uzeli novce

Vani (dakle izvan granica lijepe naše) di god sam bio motorom me nitko nije jednu riječ pitao za homologaciju nego samo gledaju jel imaš db killer (ako i to) ... al možda zato jer ja imam Akrapoviča, a ti ne :jesus:

Ako ti još uvjek nije jasno mogu ti i nacrtat (y)
 
prosim nacrtaj, a za bahtluk se pogle u spigl.  :jesus:
 
joj molim te nemoj stavljati ni jedno ni drugo
to ničim ne služi
samo bacaš novce i riskiraš da ti ga netko otpčili dok piješ kavu

prevelika je to cijena auspuha za skuter od 20 ks
rađe to uloži u zaštitnu opremu za sebe

(y)
 
Vani (dakle izvan granica lijepe naše) di god sam bio motorom me nitko nije jednu riječ pitao za homologaciju nego samo gledaju jel imaš db killer (ako i to) ... al možda zato jer ja imam Akrapoviča, a ti ne :jesus:

Čuo sam da slovenci globe sve pile koji nemaju homologaciju na spuhu, i čak da globe ako imaš one bisage sa strane na motoru. Ni sam ne znam jesu li to "babske priče" ili je to živa istina.??? :police:   
 
Guliermo said:
Vani (dakle izvan granica lijepe naše) di god sam bio motorom me nitko nije jednu riječ pitao za homologaciju nego samo gledaju jel imaš db killer (ako i to) ... al možda zato jer ja imam Akrapoviča, a ti ne :jesus:

Čuo sam da slovenci globe sve pile koji nemaju homologaciju na spuhu, i čak da globe ako imaš one bisage sa strane na motoru. Ni sam ne znam jesu li to "babske priče" ili je to živa istina.??? :police: 

Za EU inozemstvo ne mora biti upisan auspuh, ali moras imati homologaciju za taj spuh (ABE) gdje stoji da je bas namjenjen za taj motor.Ako je DB killer izvadjen, prilikom policijske kontrole, placas u DE 20 € kazne, i ako nemas DB killer kod sebe da ga odmah montiras, ne smijes voziti motor dalje, jer je izmjenom aspuha izgubio uporabnu dozvolu u prometu.  Ostala dopunska oprema kao bisage, givi kofer,zamjenski retrovizori itd. se mogu montirati i voziti na motoru bez ikakvih problema.
 
vani zaista priznaju homologaciju ukucanu na uaspuhe iako to ne znaci da ti nece, ako ti je tako pao grah, mjeriti buku, kod nas na tehnickom ne (o tome se vodi polemika, budem probal nabavit neki pravilnik ili tako nesto kaj mi je lik tutunul pod nos kad sam mu rekel da je auspuh homologiran), o opremi na motorima, za sada ne vode racuna, ali me nebi iznenadilo da uskoro i to pocnu raditi (tj traziti homologaciju za vizire, kofere, i slicno) jer ipak je to ziva lova koja se dekretom moze utjerati u dzep familijama koje drze CVH.

jbg. javno privatno partnerstvo na 'rvacki nacin  :palacdolje:

 
sid said:
vani zaista priznaju homologaciju ukucanu na uaspuhe iako to ne znaci da ti nece, ako ti je tako pao grah, mjeriti buku, kod nas na tehnickom ne (o tome se vodi polemika, budem probal nabavit neki pravilnik ili tako nesto kaj mi je lik tutunul pod nos kad sam mu rekel da je auspuh homologiran), o opremi na motorima, za sada ne vode racuna, ali me nebi iznenadilo da uskoro i to pocnu raditi (tj traziti homologaciju za vizire, kofere, i slicno) jer ipak je to ziva lova koja se dekretom moze utjerati u dzep familijama koje drze CVH.

jbg. javno privatno partnerstvo na 'rvacki nacin  :palacdolje:

ok...Akrapovic ima E1 homologaciju, znaci Njemacka..imaju instrumente (koji kostaju ko suho zlato), i koji su odobreni/pregeldani/kako god od Njemackog zakonodavstva koje im dozvoljava da sami homologiraju svoje auspuhe, a oni jednom, dva x godisnje dodu u provjeru svega i svacega i uvijek je sve po ps-u..kada to imas, onda ne moras imati nikakav dodatak, niti ista moras upisivati u knjizicu..sta god mi mislili, htjeli, zeljeli ili kako god (opet), od EU moramo primjenjivati neke stvari, tako da kada pocnu traziti E1, a ne samo razinu buke, onda po tom istm principu nemas sta upisivati u knjizicu..ne znam koliko tehnickih obavljenih i nikada niti jedno jedino pitanje...
 
sve to stoji, i moj auspuh ima sve potrebne homolagicije i na samom auspuhu i jos pride sam im donio homologacijsku potvrdu proizvodjaca i sve potrebne djidje midje, medjutim po navodima stricek iz STP u Kraljevicevoj oni smiju propustit motocikl sa zamjenskim auspuhom jedino ako im predocis potvrdu iz CVH-a da su oni potvrdili izdanu homologaciju, besmisleno je to je definitivno, ali eto.

proveo sam cijeli postupak 280 kn i sad mi je potvrda doma pa bum to rijesio na tehnickom.

Ale eto probaj nazvati STP u Kraljevicevoj i reci i pitaj ih sto ti treba za prolazak tehnickog s motociklom na kojem imas EU homologirani auspuh.

Zanima me sto ce ti reci, mozda je zaista bila varka (doduse lik je pokazao pisanu uputu za postupanje) a mozda su i ukinuli tu besmislicu (nekako sumnjam), pa napisi sto su ti rekli.
 
sid said:
Ale eto probaj nazvati STP u Kraljevicevoj i reci i pitaj ih sto ti treba za prolazak tehnickog s motociklom na kojem imas EU homologirani auspuh.

Zanima me sto ce ti reci


Nebitno, svaki djelatnik prica svoju pricu.
Vec sam napisao.... Pitao ih mjesec dana nakon tvoje epizode i rekli da se mora to obavit u CVH, ali vec tjedan poslije, kad sam tamo bio drugim poslom (rega auta od mame, ne onaj swift kojeg si vidio kad si ti bio na tehnickom  :D), reko lik da ne treba.


Ajmo sad bit malo prakticni. OK, neko misli da je to za jelene lopatare, ali pitam se slijedece.... Kad tad ce (ne tako daleko) to fakat bit obavezno u cijeloj HR. Cijena toga nece bit manja nego sad. Zasto to ne obavit ako se ima vremena? Ja nisam, htio sam krajem prosle godine al nisam stigo zbog kisa, a poslije mi se niej dalo  :mrgreen: , a rega mi je 19.03. Ici cu naravno na regu (i to u Kraljevicevu) bez toga, pa ak prodje - prodje. Ali ove godine to mislim obavit da ne moram mislit na to. Pa nek budem najjelenko na forumu  :mrgreen:


Za one iz ZG, iz razgovora telefonom sam saznao da se to moze obavit i u Zvonimirovoj ulici (STP Zvonimirova, tamo zvao). Moze se i na Zitnjaku, Velikoj Gorici.... Vjerojatno i na jos dosta mjesta (u Kraljevicevoj ne, iz nekog razloga)
 
sad sam zvao Kraljevicevu i rekli da se mora atestirati dakle ne homologirati (mea culpa), zvao CVH i uputili me da je temeljem pravilnika o ispitivanju vozila
http://www.cvh.hr/propisi-i-upute/pravilnici/zakon-o-sigurnosti-prometa-na-cestama/pravilnik-o-ispitivanju-vozila/

stavak VI "VI. UREĐAJI ZA ODVOD I ISPUŠTANJE ISPUŠNIH PLINOVA

Naknadna ugradnja
Zamjena tipno odobrenim s opremom drugog tipa"

stavak XI "XI. BUKA VOZILA

Uslijed promjene elemenata (npr. usisni sustav, ispušni sustav, snaga motora)"

eto, za daljnja pitanja i pojasnjenja upucen na CVH u V.G Odjel za ispitivanje vozila tlf. 6379-200
 
znam, tak je bilo i prosle godine. Al eto, samo kod nekih djelatnika u Kraljevicevoj.  :mrgreen:
Mozda su se do sad konacno zbrojili pa je prica unificirana  :LOL:
 
Kak mi je zanimljivo citat kad ekipa trubi da je glupost stavljat akrapovic na skutere, al nije na motore... Ne znam po cem je to tak izgeneralizirano?

Npr, slip on za gsxr 600 donosi 1.8kw i skida 1kg tezine, dok za beverly 400 dobivas 1kw i skidas cak 4.7kg.. I na kojem motoru bude se sad vise primjetila  razlika, ovom kaj ima vec 110ks ili ovom kaj ima 34ks :/ Po meni je glupost bilo kaj dodavat na motor od 100+ks osim ak ne vozis trke ak cemo realno..

I sad ono kaj me zanimalo, jel neko stavljao akrapovica  na piaggio master i jel bilo potrebno jos kakvo kemijanje ili ne?
 
Uspoređuješ motor i skuter. To ti je prva glupost. A to što misliš da je glupost nešto dodavat na motor od 100+ks ti je druga glupost. Iskreno ne znam koja je veća.