AKRAPOVIC ili KUCELJ

Guliermo

Member
Pozdrav.
Znam da je dilema i više nego smiješna, netko bi rekao "kolko para tolko muzike" ali vrijedi pitati :misli:
Iako je zima, ali htio bih sitne promjene na svom scooter-u prije početka sezone. Imam Piaggio Beverly 300 i.e. i mislim za početak promijeniti auspuh.
Za Akrapovića (novog) traže me 4000 kn (3950) a Kucelj za naj skuplji model 1300 kn.
E pa sada me zanima dali netko ima sličnih dilema.
Znam da je Akrap homologiran ima sve moguće certifikate i  izrađen je i testiran baš na tom modelu tako da kupim li Akrapa nema bojazni za mašinu i nema dodatnog štelanja ročica itd. itd. Ali 4-soma je 4-soma.
Ima li neko iskustva sa Kucelj auspusima, ovako na slici izgledaju mrak, tj. zanima me dali se samo deru i služe za estetiku ili se osjeti u vožnji da je to-to?
Svaki savjet je dobro došao.
Hvala na svim odgovorima... :021: 
 
Samo se deru i služe za estetiku.

I da netko zaradi na njima, naravno.


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Zemi si Nedjeljka, a za 2700 napravi pošten đir, dobro se napi i najedi. I još bu i ostalo za žvake!
 
http://www.ebay.com/itm/C-PG-0013-B-Escape-Completo-Mivv-URBAN-PIAGGIO-BEVERLY-125-BEVERLY-300-/191383686397?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item2c8f5b4cfd&vxp=mtr
a ovo ? izvadis db kiler i dere se ko i ova dva,jeftiniji od akrapa ,cijenom slican kucelju a ima homologaciju (y)
 
ako si iz ZGa, ko što piše da jesi, onda će ti na tehničkom, a bome i početkom svake sezone, pogotovo tamo oko kvatrića/maksimira/jaRRuna bit izuzetno drago što si uzeo neki homologirani auspuh, a ne garaža sklepanciju :mrgreen:

a među homologiranima nema bolje od Akrapoviča 8)

drugi par rukava je što osobno mislim da je stavljanje bilo kakvog otvorenog auspuha na skuter bacanje novaca :jesus:
 
Hm hm. Stvarno bezveze aftemarket auspuh kupovat.za skuter jer je njemu isti kuac . Al da imam skuter i para ja bi radije akrapa

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 
Fala vam svima, iskreno to sam si i sam mislio, samo mi je netko to sve trebao i potvrditi. Znači bacanje novaca i još ako nemaju atest pa da moram strepiti...
Hvala... :021: 
 
ma nema ti smisla stavljat taj otvoreni top na skuter...na performansama ne dobiješ ništa i nema šaltanja brzina pa dobiješ samo jednoliku dernjavu koja bi ti vrlo vjerojatno brzo dojadila
 
Prvo subjektivan jesam, pa ne mogu odgovoriti na pitanje kao netko ko se ne bavi prodajom Akrapovica..ali samo onako, iz iskustva onoga sto je prodano ljudima koji voze skutere, a najvise ih je prodano bas za Beverly, Xmax, itd, i svi apsolutno hvale..osim sto estetski izgleda kudikamo bolje, bolji je odaziv na gasu..da ne kazem, da kada se izvadi db killer za neku voznju po gradu, onda bome si uocljiv i u prometu..ali 100ljudi, 100 cudi..a bilo kakva usporedba bilo cega sa Akarapovicem nikako ne drzi vodu..jer ovaj je istestiran 80 puta prije nego izade u prodaju, a o samim materijalima i izradi je glupo trositi rijeci..
 
Ne vjerujem da itko stavlja Akrapa na skuter od 20konja zbog performansi i ležanja u zavoju,bacanje novca nije ako vlasnika veseli zvuk,prema tome procjeni sam,osobno te garazne dodatke nikada ne bih stavljao,i vidi Akrapa polovnog,najbolje ti je tako za manje novca dobiješ to sto želiš



 
i sa homologiranim auspuhom moras u CVH na homologaciju i upis u prometnu (to obace u STP uz potvrdu iz CVH-a)
 
sid said:
i sa homologiranim auspuhom moras u CVH na homologaciju i upis u prometnu (to obace u STP uz potvrdu iz CVH-a)

ovo je prica..u praksi to ne ide tako..knjizica koja ide uz auspuh je dovoljna..
 
nikakvo dodatno upisivanje i homologacija nije potrebna ... to valjda postoje dva il tri jelena lopatara kojima su to napravili da si dignu lovu za marendu :mrgreen:

pandure ionako homologacija ne dira 5%, sve što ih zanima je buka ...
 
tibor_zg said:
nikakvo dodatno upisivanje i homologacija nije potrebna ... to valjda postoje dva il tri jelena lopatara kojima su to napravili da si dignu lovu za marendu :mrgreen:

Nije bas tako, odnosno, u ovoj kaljuzi od drzave, kriteriji nisu isti za sve STP (a trebali bi bit)


tibor_zg said:
pandure ionako homologacija ne dira 5%, sve što ih zanima je buka ...


Istina (za sad)
 
no HF decki ali lupetate, situacija (barem u ZG) je takva da iako imas knjizicu moras ici u CVH da tamo prepisu podatke, poslikaju motor i izmjere buku.
Tada ti izdaju potvrdu o suglasnosti (ili nesto slicno) i to predocis na tehnickom pa ti auspuh upisu u prometnu.
To je naputak nakon ulaska u EU.

E sad jel to sve STP primjenjuju ne znam, ali tako je kako  sam napisao.

naravno uvijek postoji mogucnost da na tehnicki dodjes s originalnim auspuhom prodjes, pa poslije montiras zamjenski i dokazujes ovo o buci, meni se to nije dalo za 280 kn odradio sve sto je trebalo i boli me kiki za lopatare  :jesus:

 
Sid, zanimljivo mi je samo da sam par mjeseci nakon tvojeg iskusta sa trazenjem papira iz cvh osobno pitao u istoj stp i rekli mi isto ko i tebi, ali par dana kasnije (kad sam obavljao tehnicki za auto od mame), pitao iz zajebancije isto pitanje i rekli da ne treba. E ako je to sve iz jedne stp, mogu mislit koji kupus je kad se radi o vise stp


Odlucio to obavit krajem prosle godine, al imali su neke seminare pa nisu to radili, a poslije toga zahladilo i pocele kise pa to na kraju nisam obavio. Rega mi je 19.03. i pojavit cu se na tehnickom pregledu bez toga. Javim :)


Inace, to se u zg moze obavit izmedju ostalog i u Zvonimirovoj u stp - tako su mi barem rekli telefonski kad sam nazvao. Recimo, u maksimiru ne mogu.... Cudno, jer za mjerenje buke treba otvoreni prostor kojeg u maksimiru imaju, a u zvonimirovoj nemaju :)

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk 2
 
Da ne citiram svih, @3alfa3, @sid, itd., mislim da dovoljno dugo živimo u ovom apsurdistanu da znamo da je kod nas sve moguće, a istovremeno i nemoguće - a u konačnici sve ovisi o tumačenju pojedinačnog službenika ili prometnog policajca, pa ti poslije dokazuj ovako ili onako.

Tako da čim manje se čovjek sekira, tim bolje. Kada se samo sjetim kako sam se živ pojeo pokušavajući upisati 190-55 uz dimenziju 190-50 (OEM), pa kakve sam sve odgovore dobivao, neki su se smijali (?), neki su u čudu pitali "a zašto", jedan je tvrdio da je samo širina bitna a visina da može varirati, a onda četvrti koji je i obavljao tehnički pregled nije ni pogledao gume.

Istovremeno je na forumu bila aktualna tema gdje je čovjek sa novom sport-touring gumom pao na tehničkom jer je službenik tvrdio da guma mora imati šaru koja prelazi preko sredine same gume, iako je guma bila homologirani model a ne narezani slick iz kučne radinosti - ništa od toga nije pomoglo već je morao ponoviti tehnički pregled, te je na istoj STP prošao u popodnevnoj smjeni sa istom gumom.

Tako da... čemu sekiranje. :mrgreen:
 
alfa, razlika je u tome sto si bio s autom a ne motorom,
naime kako je meni stricek na STP rekao naputak EU se odnosi na ispuhe motora, stoga su oni povezali preporuku s lovom koju mogu namaknuti od upisa i priznavanja neceg sto je vec priznato na vascelom teritoriju EU (tvornicka tipska homologacija bas tog auspuha za bas taj motor)

nema logike u postupku al ima para od postupka  :mrgreen:
 
to su gluposti za namicanje love od jelena koji popuše foru :jesus:

da se nisam raspitivao baš o tome kad sam upisivao 190/55 ko dodatnu dimenziju nebi riječ reko, ovak si ti Sid jedini kojeg su nasanjkali :mrgreen:
a ako te zaustave bez db killera češ si to što si platio da imaš upisan spuh u prometnu moć okačit mačku o rep :LOL:
 
tibor_zg said:
drugi par rukava je što osobno mislim da je stavljanje bilo kakvog otvorenog auspuha na skuter bacanje novaca :jesus:

wve6ur.jpg