Akrapovič Vs Yoshimura

kićosaki

New member
Već duže vrijeme "koljem" se sa svojim frendovima oko Akrapoviča...Kod mene u slavoniji 80% bajkera ne da dirnut u Akrapa kao da je svetinja.Ok,to je izvrstan proizvod al brate mili zar su svi ostali toliko lošiji od njega?
Igrom slučaja na svojoj šestici imam Yoshimuru i trn sam im u oku :D
Moje osobno mišljenje je da su između ta dva ispuha male razlike u kvaliteti i perfomansama kao uostalom i
među japanskom četvorkom...Stvar je u tome kome je što draže.
Ipak je Akrap slovenac(iako neki kažu naše gore list) pa sam odlučio da neće slovenac na moj motor a kažu
da japanac zna šta je najbolje za japanca :LOL:
Btw.Razlika između Yosha Japan i USA?
 
1. krivi podforum
2. jel misliš na slip on, ili kompletni sustav
3. jesi uračunao cijenu kao faktor, ili ti to nije bitno kao ni članu apriliiaa
 
Ma nebitno jel slip ili komplet.Mislim na dva proizvođača...Ajd eto primjera radi GSXR 1000, 2007 god.
Full Akrap ili full Yoshi?
 
3600_5_.jpg


7088d7a125c7c7810ca9f5ded08fa10f.jpg


Dakle, Akrap ima točno 176,62 ks na 12300 okr, što je punih 11 ks više od američkog proizvoda. Ovo američkog je bitno za aftersales jer sam siguran da u slučaju pada, ili samo servisiranja, puno više šanse ima postprodaja čije je ishodište u susjednoj zemljici do naše. Btw, cijenu nisam analizirao uopče jer Yosihi ima skoro 10 verzija (nepotrebnih nama, možda američkim repperima kojima je bitno kako im izgleda prigušivč).
 
Joke, ne bih se složio sa tobom po pitanju razlike od 11ks.

Suzuki, ovaj testiran kod Yoshia US, ima serijski 165ks, a ovaj kod Akrapa ima 170ks.

Povećanje kod Yoshimure je oko 3.5ks a kod Akrapa 6ks. (y)
 
joke said:
što je punih 11 ks više od američkog proizvoda

koji si ti američki proizvod
:LOL: :LOL:

pitam se jeli itko skuplja ove bisere koje ti provališ  :mrgreen:

A što se topica tiče, ovisi od motora do motora, sjećam se kad sam kupovao aupsuh za svoj motor da su dyno grafovi bili približno istog oblika a sami brojevi ne vrijede baš ništa. Obično ni graf ne vrijedi puno jer se testiranja rade na 100% gasu, manje više svi imaju isti zvuk sa tek malim razlikama u nijansama osim D&D koji je prebučan pa ga ili voliš ili je iritantan do boli
Izgled je stvar subjektivnosti
tako da ti se sve svodi na izgled i cijenu  :mrgreen:
 
očigledno je gdje sam pogriješio, i definitivno sam pogriješio, ali ne u topicu nego u prepisivanju podatka sa tablice, što znači da je bit topica zadržana, kao i moja misao, kao i realnost odnosa Yoshia i Akrapa.
Nažalost logično je i da je Medo isto primjetio i normalno ukazao, te čak nisam ni imao potrebu na njegovo post odgovarati, dok ti kao kakav anonimus zlurado čekaš na banalni prijevid da bi mogao likovati.
Boli me briga i za Yoshi, i za Suzuki, samo htjedoh pomoći očigledno internetski nepotkovanom moto zaljubljeniku, a pametnije mi je bilo igrati se s djetetom, nego dopustiti da me neki kvazigospar nervira u nedjelju ujutro.
 
Nije mi bila namjera da se oko mog pitanja između Akrapoviča i Yoshimure vode prepucavanja tko je obrazovaniji,internetski potkovaniji itd.
Jednostavno sam htio čuti ono što i sam mislim a to je da su ta dva proizvođača podjednako kvalitetna i da
imaju vrhunske proizvode a sad,kome je koji draži otom-potom.
Kao što rekoh prije,u mom krugu ljudi večina doživljava Akrapa kao vrhunac ispušnih sustava a sve ostale
proizvođače kao "ako moraš"!

 
kićosaki said:
Nije mi bila namjera da se oko mog pitanja između Akrapoviča i Yoshimure vode prepucavanja tko je obrazovaniji,internetski potkovaniji itd.
Jednostavno sam htio čuti ono što i sam mislim a to je da su ta dva proizvođača podjednako kvalitetna i da
imaju vrhunske proizvode a sad,kome je koji draži otom-potom.
Kao što rekoh prije,u mom krugu ljudi večina doživljava Akrapa kao vrhunac ispušnih sustava a sve ostale
proizvođače kao "ako moraš"!
nije samo u tebe, nego svugdi...

sicam se vremena, iako sam bio vrlo mali... kad je arrow bio bog i batina...
 
Yoshimura slip on sam cuo uzivo kao i akrap full racing izduv. Oba na GSXR 1000 K7,K8. Yoshimura iako je bio samo slip on se cula mnogo brutalnije, vise reze nego full racing Akrap. Oba izduva nisu imali nikave DB killer-e i katalizatori su bili povadjeni. Sto se tice kvaliteta, Akrap sigurno ima bolju zavrsnu obradu, ali u odnosu cene-kvaliteta-snage Yoshi vodi ZNATNO!

Isto tako sam cuo Arrow, full titanijum sistem na K7. Da ne gledam, rekao bih da je malo glasniji fabricki izduv.

Najbolji zvuk izduva koji sam cuo na K7 je bila Yoshimura 4-1 full sistem. Zvuk je odlican!
 
R1-Alone said:
Yoshimura slip on sam cuo uzivo kao i akrap full racing izduv. Oba na GSXR 1000 K7,K8. Yoshimura iako je bio samo slip on se cula mnogo brutalnije, vise reze nego full racing Akrap. Oba izduva nisu imali nikave DB killer-e i katalizatori su bili povadjeni. Sto se tice kvaliteta, Akrap sigurno ima bolju zavrsnu obradu, ali u odnosu cene-kvaliteta-snage Yoshi vodi ZNATNO!

Isto tako sam cuo Arrow, full titanijum sistem na K7. Da ne gledam, rekao bih da je malo glasniji fabricki izduv.

Najbolji zvuk izduva koji sam cuo na K7 je bila Yoshimura 4-1 full sistem. Zvuk je odlican!
:misli: :misli: :misli:
 
Na žalost, skoro pa si opisao cijelo stanje na forumu. Subjektivizam vlada, ne racionalnost.
 
kićosaki said:
Najbolji je onaj koga imaš :neznam: :neznam:
Ne znam kaj je R1 mislio pod ovim kaj sam boldao :misli: Mislim da je Akrap sigurno najkvalitetniji daleko, daje uglavnom najvise snage a i cijena je OK, pogotovo usporedujuci ju sa Yoshimurom. Jos ostaje zvuk koji je mnogima najvazniji koji je meni definitivno na strani Yoshimure. To je moje videnje ova dva spuha, da tu jos dodamo neke vrhunske auspuhe sve bi se vise svodilo na osobne afinitete. (y)
 
Ja sam i rekao da je Akrapova zavrsna obrada najbolja ( moze da mu parira samo Graves ). Zvuk sam isto tako rekao da je Yoshimurin najbolji. Sto se tice snage, tu nisam kompetentan da kazem. Ali u svakom slucaju slazemo se oko ovog gore.