Akumulator -gdje kupiti

Ma ne mora bit Yuasa... šta god je najjeftinije a da si već čuo za njih...
Meni je prije zamjene reglera CIAK duro godinu i pol na neispravnom regleru, i jos je mogo zavrtit ;)
šta ti je fabrika... a i bio je ranije na motoru...
 
recimo na autu sam uzeo CIAK i nisam zadovoljan,... kad je hladno osjetim da teze pali (dizel) i to nakon godinu dana... stari EXCIDE vrtio dok nije umro i to mislim 7 god
 
er 5... svjeze je kod mene pa ne znam od kad je baterija i kako je odrzavana (koliko je stajao/ vozio, tolo /hladno...)
Dva cilindra bas nisu ljubitelji slabe baterije
Ako si u mogucnosti dobro je unvestirati u CETEK punjac jednom u buducnosti
Samo prijateljski kazem

EXIDE mi se pokazala korektnom baterijom za manje zahtijevne strojeve a u aprillilli imam uvik yuasu
 
  • Like
Reactions: StickyFingers
Ne filozofiram puno, vozim dok pali, kad više neće upalit kupim novu Vartu i gas, i tako još malo i bude 30 godina.
Motori mi stoje vani sve godine pred zgradom pokriveni ceradom, ne posjedujem punjač akumulatora niti kleme, niti skidam akumulator preko zime i svašta što još ljudi rade, jednostavno ne vidim u tome ništa osim troška novca i vremena. Na Hondi mi jje Yuasa prva trajala 7 godina, sad je tamo Varta, nakon Ciaka koji je riknuo već nakon dve sezone, tako da po meni je to smeće, Varta je za sada u redu završila drugu sezonu na motoru.
Nekad sam znao na proljeće dolijevati destilirane vode u stare akumulatore dok se to moglo, a sad su ove suhe ili kak ih već zovu i ne diram ih uopće dok ne riknu, uglavnom Ciak sam platio 180 kn i toliko je i trajao, kolko para tolko muzike.
Na Apriliji sa jednim cilindrom sam ganjao Vartu 5 godina tako sam ju i prodao, na Piaggiu isto nisam nikad mijenjao, prodao sam ga sa 8 godina starosti i originalnim akumulatorom, niakd nije bio skidan sa skutera.
 
Ima ljudi kojima motor služi za ukras u garaži-šupi, pomoraca, gastarbajtera i motor ne taknu po 6 i više mjeseci, tu je možda poanta. Za ostale ako im je tlaka jednom mjesečno upaliti motor i pustiti ga 15-ak minuta da dofila aku nek ga skinu s motora i vrate kad se idu voziti.
 
imam lidlov punjac (ala ctec) al me nekak frka ostaviti spojenog u garazi na duze vrijeme bez nadzora....
mozda je glupo al ono kratki spoj, pozar, baba roga., promaja.. 😄
 
Pa otpoji akumulator, napuni i ostavi otpojen dok ga ne budeš trebao. Čemu maltretirati akumulator stalnim dopunjavanjem i još riskirati da nešto rikne, skuri se, zapali? Ja taj lidlov na proljeće uštekam na par sati i odem na vožnju, ako mu nije dosta struje neka ga motor dopuni.
 
  • Like
Reactions: cadjo
Ima ljudi kojima motor služi za ukras u garaži-šupi, pomoraca, gastarbajtera i motor ne taknu po 6 i više mjeseci, tu je možda poanta. Za ostale ako im je tlaka jednom mjesečno upaliti motor i pustiti ga 15-ak minuta da dofila aku nek ga skinu s motora i vrate kad se idu voziti.
Jbg. ja sam jedan od tih sta ih ima kao ukrasne elemente u garazi i nemam drugu opciju nego CETEK

Sta se tice paljenja od 15 minuta i nije bas najbolje rijesenje ili ga upali samo par minuta ili pusti da radi dok se ne ugrije po zanatu jer ti moze doci do kondezacije vlage u karteru

Sada kako to znam mogao bih napisati referat i naucenu lekciju iz vlastitog iskustva ( s obzirom na zanimanje triba sam znati bolje )


Inace CETEK mi stoji spojen stalno ( Imam ih 3 komada )
 
  • Like
Reactions: singlica
Akumulator se puni 24 sata na slaboj struji, to napraviš dva puta preko zime a ako nakon toga ne pali onda ga odmah baciš i staviš novi. :mrgreen: Ove zime ga planiram puniti na način da ga odfuram na more i dođem pozdraviti svakih desetak dana. :p
Generalno, čim počne pokazivati znakove umora treba kupiti novi. Nisu više kvalitetni kao nekad i onda me to krpanje mjesec, dva košta više živaca hoće li ujutro upaliti.
 
Last edited:
Dal bi ovo značilo da je aku iz 2008?
 

Attachments

  • IMG_20211211_112845.jpg
    IMG_20211211_112845.jpg
    2 MB · Views: 0
Danas mi je motor nakon 20 km vožnje jedva upalio???
Vratio se doma, ugasio upalio i tako pet puta, pali bez problema.
Spojio sam akumulator na punjač pa ću izmjeriti napon kad se napuni, ali mi miriše na novi akumulator.
Gdje kupiti originalnu Yuasu?
 
Moje iskustvo iz Berena prošli tjedan, kupio novu Yuasu, ispada po production codu da je iz 2019-te akumulator, gdje su ga čuvali od tad? Jamstvo je 12 mjeseci, ali ostala neka gorčina u ustima.
 
  • Like
Reactions: TIS
Čudno, akumulator tek skinut sa punjača ima 13,6V. Nakon dva sata napon je 13,04V. Sutra ću ponovo izmjeriti napon ali po ovom je akumulator ispravan.
 
Moje iskustvo iz Berena prošli tjedan, kupio novu Yuasu, ispada po production codu da je iz 2019-te akumulator, gdje su ga čuvali od tad? Jamstvo je 12 mjeseci, ali ostala neka gorčina u ustima.

Moze bit i puuuno stariji i potpuno ispravan i dugotrajan, samo je uvjet za to da je suh stajao cijelo to vrijeme, a kiselina u njega stavljena sto je kasnije moguce (idealno prilikom kupovne akumulatora, kad se vec ne moze vise kupiti akumulator sa odvojenim elektrolitom)
 
Čudno, akumulator tek skinut sa punjača ima 13,6V. Nakon dva sata napon je 13,04V. Sutra ću ponovo izmjeriti napon ali po ovom je akumulator ispravan.

Trebao bi ga testirati pod opterecenjem. Ako nemas uredjaj za to, mozes probat verglanjem od 10-15 sekundi i pracenjem napona, ako padne ispod 10V, onda je los, idealno, nece past ispod 11V, pa cak i vise od toga. Samo moras rijesit da se motor ne upali prilikom verglanja.