clox
Well-known member
Znate li čemu služi okovani dio na prstima enduro čizme?
Čuva čizmu prilikom jutarnjeg buđenja dječice.
Seniorska ekipa odlučila je posjetiti Albaniju. Ideju je dao LB, koji je to i odradio sa ekipom Trešnjevačkih mališana i vanjskih promatrača.
Mi smo u startu odbili prihvatiti njihov luđački tempo i odlučili to napraviti kao stari bik iz priče o starom i mladom....
Osnovnoj ekipi (Nives, Žuti, Miromax i Clox) pridružuju se dječica (Tamara i Željko).
Žuti
Tehnički on je vođa. U praksi najbolje funkcionira u tandemu s Miromaxom.
Sklon je demokraciji, ali ukinut će je u trenutku kad misli da je to potrebno.
Vrhunski se u vožnji služi ĐiPiEsom. Kad bi još imao retrovizore, točno bi znao da li ga tko slijedi.
Vozi LC4 Adventure. Motor nema retrovizore, auspuh ubija uši, trese k'o motokultivator, ali se i dalje vodi kao rasan stroj.
Miromax
Čovjek kojem je sve OK. Zaokružuje ekipu koja vodi, bilo da na kraju kolone skuplja otpadnike, bilo da Žutom spašava život pred kamionom koji ga pokušava pogoditi odostraga.
Poliglot. Prvi je progovorio Albanski, barem mislim da je. Komercijalist. Stalan član tima za pregovore o popustima.
Vozi najmoćniju pilu u društvu. Jedina mana mu je što se jako grije.I što je narančast.
Tamara
Jedan od dva službena fotografa. Balon punjen helijem. Ne zna što je dvije minute. Kroničar društva.
Ruka joj se ne trese niti pri 80 na makadamu dok snima malo žešću vožnju.
Vozi DRZa. Motor je super, samo što svaki drugi dan bljucne deci vode. Ili pišne benzina. Bitan konstruktivan materijal motora je drvo.
Željko
On je razlog zašto balon punjen helijem ne odleti.
Jedini čovjek koji pogoni 4t motor sa CDI-om 2t skutera.
Stabilan i ne bi mu se moglo ništa prigovoriti da mu motor hoće preko 80.
Vozi hibrid. Pri tom ne mislim išta vezano uz struju. Performanse motora bitno rastu nakon čišćenja filtera zraka. Kako je KTM napredna marka, umjesto drva koristi se aluminijskom stolarijom.
Nives
Drugi službeni fotograf, zadužen za statične scene.
Stalni član komisije za sobe i mokre čvorove.
Svaku večer joj je zima. Rođeni diplomat.
Vozi malog Dominatora. Troši ko Zippo. Ponosno nosi oznake sa policijskog očevida. Betonsko željezo je konstruktivan element motora. To je tehnološki između aluminija i drva.
Clox
Smijenjeni vođa. Zbog toga stalno nešto grinta.
Nives i Miromax ga donekle drže upotrebljivim.
Modni mačak. Odjeću pažljivo usklađuje s bojom motora.
Vozi Tenerku koja je prošle godine trebala na generalku. Nakon Albanije dobila je šansu još godinu dana. Opet betonsko željezo straga.
Čuva čizmu prilikom jutarnjeg buđenja dječice.
Seniorska ekipa odlučila je posjetiti Albaniju. Ideju je dao LB, koji je to i odradio sa ekipom Trešnjevačkih mališana i vanjskih promatrača.
Mi smo u startu odbili prihvatiti njihov luđački tempo i odlučili to napraviti kao stari bik iz priče o starom i mladom....
Osnovnoj ekipi (Nives, Žuti, Miromax i Clox) pridružuju se dječica (Tamara i Željko).
Žuti
Tehnički on je vođa. U praksi najbolje funkcionira u tandemu s Miromaxom.
Sklon je demokraciji, ali ukinut će je u trenutku kad misli da je to potrebno.
Vrhunski se u vožnji služi ĐiPiEsom. Kad bi još imao retrovizore, točno bi znao da li ga tko slijedi.
Vozi LC4 Adventure. Motor nema retrovizore, auspuh ubija uši, trese k'o motokultivator, ali se i dalje vodi kao rasan stroj.
Miromax
Čovjek kojem je sve OK. Zaokružuje ekipu koja vodi, bilo da na kraju kolone skuplja otpadnike, bilo da Žutom spašava život pred kamionom koji ga pokušava pogoditi odostraga.
Poliglot. Prvi je progovorio Albanski, barem mislim da je. Komercijalist. Stalan član tima za pregovore o popustima.
Vozi najmoćniju pilu u društvu. Jedina mana mu je što se jako grije.I što je narančast.
Tamara
Jedan od dva službena fotografa. Balon punjen helijem. Ne zna što je dvije minute. Kroničar društva.
Ruka joj se ne trese niti pri 80 na makadamu dok snima malo žešću vožnju.
Vozi DRZa. Motor je super, samo što svaki drugi dan bljucne deci vode. Ili pišne benzina. Bitan konstruktivan materijal motora je drvo.
Željko
On je razlog zašto balon punjen helijem ne odleti.
Jedini čovjek koji pogoni 4t motor sa CDI-om 2t skutera.
Stabilan i ne bi mu se moglo ništa prigovoriti da mu motor hoće preko 80.
Vozi hibrid. Pri tom ne mislim išta vezano uz struju. Performanse motora bitno rastu nakon čišćenja filtera zraka. Kako je KTM napredna marka, umjesto drva koristi se aluminijskom stolarijom.
Nives
Drugi službeni fotograf, zadužen za statične scene.
Stalni član komisije za sobe i mokre čvorove.
Svaku večer joj je zima. Rođeni diplomat.
Vozi malog Dominatora. Troši ko Zippo. Ponosno nosi oznake sa policijskog očevida. Betonsko željezo je konstruktivan element motora. To je tehnološki između aluminija i drva.
Clox
Smijenjeni vođa. Zbog toga stalno nešto grinta.
Nives i Miromax ga donekle drže upotrebljivim.
Modni mačak. Odjeću pažljivo usklađuje s bojom motora.
Vozi Tenerku koja je prošle godine trebala na generalku. Nakon Albanije dobila je šansu još godinu dana. Opet betonsko željezo straga.