Ameri spustaju repove motora???

cipra

New member
Vidio sam na mnogim R-ovima a pogotovo na Hayabusama...zasto?  :misli:
 
vjerovatno si to vidjao na drag motorima. spustaju centar masa, sve da bude sto blize podu i naravno radi aerodinamike, manja silueta, manji otpor zraka....

to bi mi bilo, onako, logicno, vjerovatno...
 
cipra said:
Vidio sam na mnogim R-ovima a pogotovo na Hayabusama...zasto? :misli:

Zato jer su ameri :shock:
 
strasilo said:
imaju li gdje kakve sličice toga ?
šta nisi nikad to vidio....
jer su idioti 97% druga 3% zato jer su idioti :mrgreen:
 
To se radi jer su u amera jako popularne drag trke a tako zadnja rota teže prokliže. Još se spusti prednji kraj a nerjetko i produžuju zadnju vilicu.
 
Ameri na drag motorima produžuju zadnju vilicu, samim time oslabi straznji amortizer i motor je natrag nizi..sistem poluge.  (y)
Ne vjerujem da ga spustaju dodatno, jer bi se dizao na zadnji puno....  :misli:
 
Ma, pobrali su nešto što se koristi na utrkama ubrzanja i stavili na motore koji im služe za k*rčenje (Američka verzija  ekipe sa japankama na R1) :palacdolje:, samim tim dobili su motor koji baš i nije vozan po cesti.

Za drag se produžava zadnja vilica i spušta zadnji kraj, kut prednje vilice se isto mijenja, povećava, da bi se dobila veća stabilnost na pravcu.
 
Brasbeard said:
Ma, pobrali su nešto što se koristi na utrkama ubrzanja i stavili na motore koji im služe za k*rčenje (Američka verzija  ekipe sa japankama na R1) :palacdolje:, samim tim dobili su motor koji baš i nije vozan po cesti.

Za drag se produžava zadnja vilica i spušta zadnji kraj, kut prednje vilice se isto mijenja, povećava, da bi se dobila veća stabilnost na pravcu.
ma to je bullsh..