Amortizer sta napraviti

pikacu79

Well-known member
pošto me nitko ne tangira u temi o banditima:

Ekipa kako pojačati zadnji amortizer na banditu 1200,'01 mom frendu bi trebao malo stabilniji i tvrđi zadnji kraj.
Po netu smo gledali ljudi stavljaju zadnji amortizer od gsxr 1100 w i paše na vidu,a sad dal će pomoći kad se voze dvoje "jačih" .
Ili bi bilo prikladnije kupit jaču oprugu od nekog proizvođača pa je stavit na original amortizer?

Šlušam vas!!!
 
uzmi drugi amortizer..koji ima odvojen tank sa plinom...i koji se moze stelati po svim parametrima....mada neces dobiti neke osjetnije razlike na motoru te vrste...... :(
 
pikacu88 said:
pošto me nitko ne tangira u temi o banditima:

Ekipa kako pojačati zadnji amortizer na banditu 1200,'01 mom frendu bi trebao malo stabilniji i tvrđi zadnji kraj.
Po netu smo gledali ljudi stavljaju zadnji amortizer od gsxr 1100 w i paše na vidu,a sad dal će pomoći kad se voze dvoje "jačih" .
Ili bi bilo prikladnije kupit jaču oprugu od nekog proizvođača pa je stavit na original amortizer?

Šlušam vas!!!

Wilbers.de

Imaju čudaj lipih stvari :mrgreen:
 
bit je da to bude stabilnije jer on ima nekih 110 a cura mu 90-ak kila jebi ga
 
pa nije to neka pretjerana kilaza....Neznam...po meni nemozes ti od takvog motora dobiti osjecaj kao da vozis po sinama....nije to hyper sportas....Mozda nijanse bi dobio..ali smatram da se ne isplati dati 600 700 eura za neki komplet amortizer...a da su rezultati upitni.... :misli:
 
Pa stavis jaci feder i kad se vozis sa curom onda ga dignes na maximum i nebi trebo da legne a amortizer za podesavanje po svim parametrima ti
je malo poskup.Kad bi stavio neki bolji zamjenski onda bi ti prednji kraj bio losiji pa bi njega moro dotjerivat i onda ces gace na scapu nosat  :mrgreen:
 
Pogledaj šta ovaj ima. Izgleda prilično stabilan.  :mrgreen:

P.S. Ja bi ostavio amortizer i pojačao feder.
 
pikacu88 said:
Šlušam vas!!!

Nije suzuki, ali namjene su slične, pa ti evo moja iskustva. Ti kad zamjeniš amortizer nije tu stvar samo toga da si originalni amortizer zamjenio nečim boljim, već da si i stari ispuhali amortizer zamjenio novim čije su performanse blizu 100% a motor tvog godišta pogotovo ako ima kilometara, amortizer mu dava 20%  :mrgreen: kontaš što hoću reć. Samom zamjenom amortizera za noviji npr od nekog novog gsxr-a (na stranu sve to jeli taj amort paše i ima li drugačije karakteristike od original amort. to ćeš ti trebat saznat) dobit ćeš puno, ne na način da će motor manje leć kad se optereti i ponašanje u vožnji koje prati takve promjene u geometriji, nego tako da ćeš dobit motor koji manje leluja i uvija i bit će dosta upravljiviji i precizniji. Moj savjet ti je da se isprsiš i daš novac na zamjenski amortizer, npr Wilbers kako je Bandit predložio, jer su promjene, najblaže rečeno, za ne povjerovat. Drugi motor. Imao sam Ohlins amortizer na svom motoru '99 cbr600f i razlika je bila nebo i zemlja, sa serijskim (koji je bio potpuno podesiv pa koja korist?) kad bih ukrcao vozača motor je mogao samo pravo ić, u zavojima je uvijao da me jeza hvatala. Sa ohlinsom skoro da i nema razlike kad ukrcam suvozača ili ga nemam, eto toliko je bilo dobro  (y) skupi lovu uzmi dobar amortizer a ako se baš nema a znaš da paše od gsxr-a uzmi to jer 100€ uloženih u ovjes motora vrijedi više od 500 u auspuh

koji je to gsxr1100w? Taj motor je valjda stariji od mene pa zaboravi na taj projekt mjenjanja amortizera  :mrgreen:
 
2pikacu88 :
javi se štefu blizu samobora, on je stručnjak za amortizere i može ti ih stvrdnut pomoću podloške. to bi ti bilo najjeftinije za početak a ako ti ne bi bilo dosta onda ih zamijeniš. ja sam mu nosio neke stvari i jako sam bio zadovoljan i uslugom i čovjekom jer se bavi reparacijom istih i ima iskustva i što je najvažnije čovjek zna.
ako se odlučiš za to broj mobitela je 091/5600-581, moja preporuka za njega (y)

 
Svaka čast svima (y) (y) motor je od frenda nije moj prenijet ću mu opcije pa neka vidi!!!!

(y) (y) (y) (y)
 
aurellie said:
Nije suzuki, ali namjene su slične, pa ti evo moja iskustva. Ti kad zamjeniš amortizer nije tu stvar samo toga da si originalni amortizer zamjenio nečim boljim, već da si i stari ispuhali amortizer zamjenio novim čije su performanse blizu 100% a motor tvog godišta pogotovo ako ima kilometara, amortizer mu dava 20%  :mrgreen: kontaš što hoću reć. Samom zamjenom amortizera za noviji npr od nekog novog gsxr-a (na stranu sve to jeli taj amort paše i ima li drugačije karakteristike od original amort. to ćeš ti trebat saznat) dobit ćeš puno, ne na način da će motor manje leć kad se optereti i ponašanje u vožnji koje prati takve promjene u geometriji, nego tako da ćeš dobit motor koji manje leluja i uvija i bit će dosta upravljiviji i precizniji. Moj savjet ti je da se isprsiš i daš novac na zamjenski amortizer, npr Wilbers kako je Bandit predložio, jer su promjene, najblaže rečeno, za ne povjerovat. Drugi motor. Imao sam Ohlins amortizer na svom motoru '99 cbr600f i razlika je bila nebo i zemlja, sa serijskim (koji je bio potpuno podesiv pa koja korist?) kad bih ukrcao vozača motor je mogao samo pravo ić, u zavojima je uvijao da me jeza hvatala. Sa ohlinsom skoro da i nema razlike kad ukrcam suvozača ili ga nemam, eto toliko je bilo dobro  (y) skupi lovu uzmi dobar amortizer a ako se baš nema a znaš da paše od gsxr-a uzmi to jer 100€ uloženih u ovjes motora vrijedi više od 500 u auspuh

koji je to gsxr1100w? Taj motor je valjda stariji od mene pa zaboravi na taj projekt mjenjanja amortizera  :mrgreen:
sve to stoji...ali nemozes usporediti tvoju hondu koja nema niti 200 kg sa svim tekucinama...sa banditom 1200 koji ima skoro 250 kg spreman za voznju...Moderni i skupi amortizeri nisu predvidjeni za tolike tezine...vec su tako napravljani da se mogu fino stelati i prilagoditi prvenstveno sportskoj voznji...kako na stazi tako i na obicnim cestama...i po meni nece dobiti neki konkretniji rezultat zamjenom sa skupljim amortizerom. Jedino sta mu preostaje je kao sta je vec netko predlozio...podbacivanje sajbi pod postojecu oprugu.... :(
 
Ja bih za početak probao s tvrđom oprugom.....jeftinije je , vidjet ćeš da li rješava stvar, a ako ne...onda formirat štednu čarapicu i kontaktirati stričeka Ohlinsa....
 
bmw m 5 said:
sve to stoji...ali nemozes usporediti tvoju hondu koja nema niti 200 kg sa svim tekucinama...sa banditom 1200 koji ima skoro 250 kg spreman za voznju...Moderni i skupi amortizeri nisu predvidjeni za tolike tezine...vec su tako napravljani da se mogu fino stelati i prilagoditi prvenstveno sportskoj voznji...kako na stazi tako i na obicnim cestama...i po meni nece dobiti neki konkretniji rezultat zamjenom sa skupljim amortizerom. Jedino sta mu preostaje je kao sta je vec netko predlozio...podbacivanje sajbi pod postojecu oprugu.... :(

jedino rješenje je kupiti jače opruge (ohlins, matris, wp) i da to pravi majstor složi i uredi kako bog zapovijeda :wink:

barem ja imam s tim nekih iskustva 8)
 
bmw m 5 said:
pa nije to neka pretjerana kilaza....Neznam...po meni nemozes ti od takvog motora dobiti osjecaj kao da vozis po sinama....nije to hyper sportas....Mozda nijanse bi dobio..ali smatram da se ne isplati dati 600 700 eura za neki komplet amortizer...a da su rezultati upitni.... :misli:
ma može staviti šta hoće....on će i dalje "mjesiti" jer to nije sportak :wink:
normalno da je novi amortizer bolji od starog, ali neke strašne pomake neće dobiti...
i naša je kilaža tu negdje pa se vozimo bez problema na njegovom amortizeru (y)
 
oracle said:
ma može staviti šta hoće....on će i dalje "mjesiti" jer to nije sportak :wink:
normalno da je novi amortizer bolji od starog, ali neke strašne pomake neće dobiti...
i naša je kilaža tu negdje pa se vozimo bez problema na njegovom amortizeru (y)
upravo tako... (y) Govorim iz iskustva...jer je jedan lik potrosio skoro soma eura(zadnji amortizer i progresivne WP opruge) na skoro novi kawasaki zzr 1400...Zelio je da mu bude pod opterecenjem i u zavojima stabilniji...a nije dobio neka bitnija poboljsanja... :?
 
bmw m 5 said:
upravo tako... (y) Govorim iz iskustva...jer je jedan lik potrosio skoro soma eura(zadnji amortizer i progresivne WP opruge) na skoro novi kawasaki zzr 1400...Zelio je da mu bude pod opterecenjem i u zavojima stabilniji...a nije dobio neka bitnija poboljsanja... :?
a sad još kod bandita dodaj cjevastu ramu i zaključak je sam po sebi tu :wink:
 
oracle said:
a sad još kod bandita dodaj cjevastu ramu i zaključak je sam po sebi tu :wink:
bandit je motor za putovanja..i uzivanje u voznji...a na kraju krajeva ima i relativno velik medjuosovinski razmak.... 8)
 
bmw m 5 said:
bandit je motor za putovanja..i uzivanje u voznji...a na kraju krajeva ima i relativno velik medjuosovinski razmak.... 8)
upravo tako (y)

hebote kako smo pametni :mrgreen: