A rs250 Active member Aug 18, 2011 #1 Jel neko zna na koliko koji se pritisak(ili koliko bari)puni zadnji amortizer na YZ 450F 2005??
Sip New member Aug 18, 2011 #2 A rs250 said: Jel neko zna na koliko koji se pritisak(ili koliko bari)puni zadnji amortizer na YZ 450F 2005?? Click to expand... Da je punjen dusikom to znamo, ali negdje sam citao da je pod tlakom od valjda samo jedan bar :misli: :misli: :misli: :misli: Siguran sam 70% :? :? :? :? ( pogotovo sto mozes naci upozornenje high pressure )
A rs250 said: Jel neko zna na koliko koji se pritisak(ili koliko bari)puni zadnji amortizer na YZ 450F 2005?? Click to expand... Da je punjen dusikom to znamo, ali negdje sam citao da je pod tlakom od valjda samo jedan bar :misli: :misli: :misli: :misli: Siguran sam 70% :? :? :? :? ( pogotovo sto mozes naci upozornenje high pressure )
A rs250 Active member Aug 18, 2011 #3 ja kako god trazim nailazim na pritisak od 10-bar ili 142 psi?I meni se cini previse pa bi volio da neko potvrdi i da li ako je unutra dusik mogu malo dopuniti normalnim zrakom?
ja kako god trazim nailazim na pritisak od 10-bar ili 142 psi?I meni se cini previse pa bi volio da neko potvrdi i da li ako je unutra dusik mogu malo dopuniti normalnim zrakom?
Sip New member Aug 19, 2011 #4 A rs250 said: ja kako god trazim nailazim na pritisak od 10-bar ili 142 psi?I meni se cini previse pa bi volio da neko potvrdi i da li ako je unutra dusik mogu malo dopuniti normalnim zrakom? Click to expand... Nacelno se moze, ali upozorenja su izdana zato sto dusik ima puno manje toplinsko sirenje te kad se stavi zrak postoji opasnost od pucanja uslijed porasti tlaka. Dok sam to htio reparirati, odlucio se na verziju vulkanizer dusik
A rs250 said: ja kako god trazim nailazim na pritisak od 10-bar ili 142 psi?I meni se cini previse pa bi volio da neko potvrdi i da li ako je unutra dusik mogu malo dopuniti normalnim zrakom? Click to expand... Nacelno se moze, ali upozorenja su izdana zato sto dusik ima puno manje toplinsko sirenje te kad se stavi zrak postoji opasnost od pucanja uslijed porasti tlaka. Dok sam to htio reparirati, odlucio se na verziju vulkanizer dusik