APN CETA

Otac i frend imali Seniore sa E-90 mašinama 1978. i regani su bili. ;)
Sada imam 2T s drugom mašinom i prolazi s malo motivacije.
Ako je za regu treba samo mašinu mijenjati, ne dirati ramu i vilice, neka budu serijski inace ispadne Frankenstein kao Tomos 125.
 
Last edited:
Stavis original masinu za tehnicki i to je to.
 
Uspjeli smo se još malo vozikati i u 10mj. i motorić radi lijepo.
Sada u 11mj imam u planu još promjeniti zupčanike, promjeniti plastične uloške zadnje vilice, staviti Yankee sic i montirati bezplatinsko paljenje....čisto onako da ne bude dosadno
:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Zima je zeznuto razdoblje.samo glupe ideje mi padaju na pamet.
Tako sam išao skinuti mašinu od Tomosakija i pripremi novu radilicu, ležajeve, semeringe, klip....onako da mu napravim jednu generalkicu.
A kako imam mehaničara koji je veći pacijent od mene našao je on još toga (zupčanici brzina, kvačilo....a najgore je šta ima cilindar nekoliko riseva po sebi).

Oko tog cilindra se razvila cijela debata jer većina kaže da to ne smeta i da se može voziti dalje jer nikasil untura nije potrošen.
Meni to osobno smeta i onda sam se odlučio da ću staviti novu košuljicu jer to košta oko 100 eura a novi nikasil 300 eura, no ponovno su se tu javile debate jer izgleda da se često desi kod košuljica da ne budu dobro odrađeni prelivni kanali, ispuh i usis.

Sad sam u borbi sam sa sobom jer mi je već90 pun kufer lupanja love u taj motorić, a vrag mi neda mira da bude sve tip top.
Tako da danas/sutra slijedi odluka...

Inače u međuvremenu sam nabavio poklopac paljenja sa famoznim "zecom" koji je na farbanju i centralnu plastiku koju sam moramo piliti na pola i prilagođavati jer imam ono pojačanje u sredini pa mi ne stane. Nabavljena je i marmita Giannelli koja se mora razrezati, prilagoditi, pjeskariti da se dobije neki tunning 90-tis look.

To be continued...
 
Ja nebi dela modifike po cilindru, jer iman osjecaj da ce samo biti gore nego sada.
Koliko su uopce duboki ti risevi?
Ako su bas za popravak, onda navuci novi sloj nikasila.
Provaj zvati Mociboba u Karojbu, on je dobar mehanicar i tokar, i mislin da mi je bija govorija da posalje cilindar u IT, da stave novi nikasil.
 
Zima je zeznuto razdoblje.samo glupe ideje mi padaju na pamet.
Tako sam išao skinuti mašinu od Tomosakija i pripremi novu radilicu, ležajeve, semeringe, klip....onako da mu napravim jednu generalkicu.
A kako imam mehaničara koji je veći pacijent od mene našao je on još toga (zupčanici brzina, kvačilo....a najgore je šta ima cilindar nekoliko riseva po sebi).

Oko tog cilindra se razvila cijela debata jer većina kaže da to ne smeta i da se može voziti dalje jer nikasil untura nije potrošen.
Meni to osobno smeta i onda sam se odlučio da ću staviti novu košuljicu jer to košta oko 100 eura a novi nikasil 300 eura, no ponovno su se tu javile debate jer izgleda da se često desi kod košuljica da ne budu dobro odrađeni prelivni kanali, ispuh i usis.

Sad sam u borbi sam sa sobom jer mi je već90 pun kufer lupanja love u taj motorić, a vrag mi neda mira da bude sve tip top.
Tako da danas/sutra slijedi odluka...

Inače u međuvremenu sam nabavio poklopac paljenja sa famoznim "zecom" koji je na farbanju i centralnu plastiku koju sam moramo piliti na pola i prilagođavati jer imam ono pojačanje u sredini pa mi ne stane. Nabavljena je i marmita Giannelli koja se mora razrezati, prilagoditi, pjeskariti da se dobije neki tunning 90-tis look.

To be continued...
Koju opciju imaš za nikasiliranje, navodno da su se Talijani pokvarili i nitko iz HR neće s njima raditi....
Druga opcija Engleska, ima treća?
 
Ima opcija Njemačka (više opcija) i Italija (jedna opcija koju sam našao a vjerovatno ih ima više) za koje imam direktne kontakte i ponude.
Slalo se je i u Španjolsku u Airsal (čekam još njihov odgovor), a nešto sam čuo i za Mađarsku, ali nemam pouzdani kontakt (poslao sam na jednu adresu i čekam info).

Uglavnom sve je to rizik, puno košta a nikad neznaš kako će biti odrađeno. Obzirom da ne vozim trke s time mislim da je rizik za mene opet manji jer ne vjerujem da baš odrade katastrofa posao.

Kada dobijem sve povratne informacije staviti ću ovdje i na Tomos forum kako bi olakšao ljudima ubuduće koji budu tražili istu stvar.
 
  • Like
Reactions: Butko
Koju opciju imaš za nikasiliranje, navodno da su se Talijani pokvarili i nitko iz HR neće s njima raditi....
Druga opcija Engleska, ima treća?
Njemačka...
 
Ipak ću poslati u Italiju, povoljnije je nego u Njemačkoj dosta.
Potrajati će to neko vrijeme ali kada dobijem sve nazad otvoriti ću jednu temu neka se nađe za one koji planiraju nešto slično.
 
Da li vam je poznato ono..." znač već kad sve ovo radiš bilo bi šteta ne promijeniti još ovo..." , pa onda dođe "još ovo" , pa " još samo ovo", pa onda "ma možda ne treba ali već kad je sve novo onda još i tih par stvari"...
Cilindar je u Italiji i ćekam novi nikasili , a ja u međuvremenu mijenjam sve što postoji drugo u mašini....o_O

Bliži se 4mj a imamo još dosta posla...nestrpljiv sam
 
...natjerala me da kladen R-a u oglas , ali ni straha..ne proda se na prešu 🤪
Glej hi..ma su slatki...😂
 

Attachments

  • IMG-1f0c03322d165863bea2ff0b6b343455-V.jpg
    IMG-1f0c03322d165863bea2ff0b6b343455-V.jpg
    5.6 MB · Views: 0