prodavač mi je frend, znam motor otkad je kod njega, vozio sam ga u par navrata. Treći je vlasnik, prije njega ga je vozio neki Varaždinac.
Trenutni vlasnik ga je kupio s 30 i kusur tisuća km, sad ima nešto malo manje od 50k. Motor je uredno održavan i servisiran u Puli (vlasnik živi na relaciji Pula-Čakovec). Nije imao većih kvarova, znam da je odservisirao par tipičnih Caponordovih bolesti - nešto oko elektrike (mislim da regler, ali nisam siguran) i dotrajala gumena crijeva za dovod goriva. Pokupovao je dosta opreme - crashbar, bočne kofere, tank torbu... Od potrošnog materijala, unatrag 2 godine znam da je obnovio akumulator, gume, lanac.
S vlasnikom sam odvozio nekoliko dužih tura unatrag 3 godine: 2013. BiH - CG - Albanija - Makedonija - Bugarska , 2014. Rumunjsku. Stanoviti Caponord je sve odradio bez problema. U prilogu sličica s kišnog Transfagarasana, u prednjem planu moj stari VFR, a u pozadini Caponord
U međuvremenu je vlasnik obolio od težeg kroničnog oblika GS-800-manije, a mene oprao KTM-itis
Phu, fleda svoje threadove, ima ih ravno tri, a onda vidim da na ovo nisam odgovorio. A i komentar je Igoreta zasluzio 😉
Jok, ne kupujem XT, imam je istina, ali u
dijelovima. Žena neće putovati više motorom pa sam odlučio da mi je 600-njak kubika dovoljno i kupio A640 od OrMara. Vidimo se u Delnicama 😊