Aprilia Dorsoduro - Krešin pohod na Rim :)

jedimaster said:
:lolcry: :lolcry: :lolcry:

Mraći jebiga , nemrem izdržat!
To je Mate... zna on i sočnije to napisati... :mrgreen:
 
Na motorima i njih sam već pun kurac godina i nikad mi se nije dogodilo da motor padne sa nogara. Iznimka je kad propadne na enduru u šumi ili kad sunce rastopi asfalt. Sve ostalo je tema za Vrapče... :mrgreen:
 
mate said:
Na motorima i njih sam već pun kurac godina i nikad mi se nije dogodilo da motor padne sa nogara. Iznimka je kad propadne na enduru u šumi ili kad sunce rastopi asfalt. Sve ostalo je tema za Vrapče... :mrgreen:
Nije niti meni nikad pao s nogara... nego na makadamu(nakon kiše) malo otklizala noga  8)
 
mv_agusta said:
vidim ti imaš ABS model, jel ti se upalio kada??
jesi li vozio model bez ABSa, ako da jel ima nekih razlika u osjećaju na ručici?

sve piše na reviewu :)

pali se stalno, al više zato jer mi je guba kako savršeno radi :-D

na jednoj škljiskoj cestici (naravno, kasno naveče, nigdje nikoga, nema sporednih ulica) po mokrome sam išao izmjeriti koliko mu treba da stane, od jednog rasvjetnog stupa pa do kud ide, mislim da je bilo 1 i 1/4 stupova :) ma ne mogu opisati koliko je gušt voziti motor za koji znaš da pri kočenju prednji kraj neće propasti.

mraqi said:
Misliš da Husa ima mekši sic i veći tank  :jesus: :misli:
U kojem modu ga voziš?
Probaj ga držati iznad 7k rpm, smanjuje se potrošnja  :mrgreen:

ma điberi, ak kaže 12l onda oću bar 11.88l (1% tolerancija ;-))

stalno mijenjam stilove vožnje pa se koji mjesec vozim u touring, a koji mjesec u sport; da li moram napominjati koliko više "close calls" imam sa sport modom :D

uglavnom se potrošnja unormalila kako se motor razradio (u prvim tisućama je po gradu trošio ravno 8l).

a što se tiče rpm, jesi primjetio kako glupu rupu u ubrzanju ima tako između 5 pa do 6.5-7k rpm? do 5k rpm ga tako fino izvlači moment i ono cukanje, preko toga nekako zamre i dosadno ubrzava, a onda iznad 7k pa sve skoro do 10k ubrzava kako treba.

Po papirima je svakih 10k :misli:

pa jesu :) tih 10kkm su "prepolovljeni" servisi kada se motor koristi u otežanim uvjetima rada (gradska vožnja, prašina, itd.), tada se mijenja ulje i pravi redovni servis.

ono što me iskreno začudilo kada sam prvi put bacio look u service manual (prije no što sam imao motor) je da se servisi (izmjena ulja) obavlja svakih 20.000km (dvadeset tisuća kilometara!!!), a svakih 10kkm je kontrolni servis. a kako je prepolovljeno, svakih 10k se mijenja ulje, a svakih 5k kontrolni servis za koji si samo uzimaju pare a niš se ne mijenja.

uglavnom, meni je ulje na 5kkm bilo crno ko barut a nisu ga izmenjali, pa sam ga izmjenio sam. već je sad nakon ~3kkm od tada ulje opet jako tamno...

Koliko si često kontorlirao tlak u gumama? Na kojem tlaku držiš gume :misli:

prije svake dulje vožnje obično kontroliram i uvijek je isti, a tlak držim onako kako piše u uputama (tj. iznad lanca :)). napred 2.3 iza 2.5. iako mislim da se može i bolji tlak namjestit. kako ti držiš?

btw. ja sam se igrao i sa ovjesom jer mi je jaaako mekan bio (jako je ponirao/dizao se pri kočenju/ubrzanju, te je prednji kraj lelujao), pa za sada držim preload tvrđi na 5.5 okreta (od potpuno zavrnutog, mislim da je bio na 6.5-7 iz tvornice), a rebound držim na 1.5 okreta (iz tvornice ispod 1).

na manje okreta preloada (tvrđi ovjes) je jako tvrd i poskakuje preko duljih neravnina iako je u zavoju milina, a ako smanjim rebound opet postaje lelujav.

opet, nisam nikakav ekspert i namještam si po osjećaju, i sada sam uspio nekako podesiti da ne lupa i fino upija sve neravnine, ali opet je neki osjećaj kao da guvernal nije 100% u doticaju sa cestom (kao što je bio dok je preload bi na manje, ali onda je bilo neudobno).

ono što piše u users manualu o podešavanju setupa prednje vilice se može z tim gujsca obrisati, jedino za stražnji amortizer piše kako treba.

Kada se ugrije  :mrgreen: ali nije do pločica, postoji rješenje 8)

mislim da sam to rješio (mislim :)), kad smo mijenjali gume i vraćali zadnji kotač, držao sam cijeli sklop zadnje kočnice tako da nije "oslonjen na ramu", tj. ima oko milimetar lufta da dotakne nešto unapred i unazad; e, držao sam ga negdje u sredini tog lufta i od onda se škripanje smanjilo za vald 95%, tj. ne sjećam se kad je od onda škripalo, a kad je zaškripalo bilo je neš tiho.

bio sam u servisu par puta radi toga pa nisu uspeli rješiti (standardne spike: "normalno je", "takav materijal", "nama se ne čuje" itd. itd.).

što si ti napravio?

Jesi napravio kad preko 500km u komadu/danu :misli:

hmmm... u komadu nisam, a u danu... možda jako blizu toga, al ne preko :)

uglavnom, vozam biciklo dosta aktivno već dugi niz godina pa je duzica navikla na torture ;-)

jesi napiso di kakav ti je motor ovako iscrpno ko ja na motorcyclesurvey?
 
pročitao sam onaj review na motorcycle survey (y)
 
i jedan odgovor Frane-u posebno :)

dorsoduro sa svojih 70kkn se mjeri sa KTM 990 SMR/C/T od 100kkn tek toliko da znaš :p

jedina stvar na strani "malog" KTM-a je ono nešto što čini pravi SM; (malo) zabavnije mi je voziti KTM-a od Dorsodura.

stvar je kompromisa, ono što su uzeli od 100% čistog SM doživljaja su toliko nadoknadili u drugim područjima da su dobici višestruki. sve ovisi što čovjek traži od motora  (y)

ali za motor za svaki dan koji praktički može zamijeniti automobil... KTM tu ipak malo pada u usporedbi (da se blago izrazim ;-)).

e da, netko je pitao jel se osjeti razlika na ručici ABS - no ABS model; kod mene na ABS-u ručica je dosta mekana i dosta propada te se čuje nekakav "šššt" kad se stisne, unatoč tome koči izvrsno (Shiver ABS ima iste simptome ko moj, pa pretpostavljam da je to normalno). kod modela bez ABS-a je ručica puno tvrđa i ne propada toliko. i još nešto, stoppiei sa ABS idu bez problema uz malo navikavanja i prepoznavanja ceste 8)


 
Jukonja said:
ma điberi, ak kaže 12l onda oću bar 11.88l (1% tolerancija ;-))
nikad nisam ostao bez goriva pa ne znam točno koliko je... ali je jedan vlasnik rekao da je 10 i nešto...

Jukonja said:
a što se tiče rpm, jesi primjetio kako glupu rupu u ubrzanju ima tako između 5 pa do 6.5-7k rpm? do 5k rpm ga tako fino izvlači moment i ono cukanje, preko toga nekako zamre i dosadno ubrzava, a onda iznad 7k pa sve skoro do 10k ubrzava kako treba.
Nisam primjetio rupu... jednako ubrzava do 6,5k rmp...a onda počinje zabava

Jukonja said:
pa jesu :) tih 10kkm su "prepolovljeni" servisi kada se motor koristi u otežanim uvjetima rada (gradska vožnja, prašina, itd.), tada se mijenja ulje i pravi redovni servis.

ono što me iskreno začudilo kada sam prvi put bacio look u service manual (prije no što sam imao motor) je da se servisi (izmjena ulja) obavlja svakih 20.000km (dvadeset tisuća kilometara!!!), a svakih 10kkm je kontrolni servis. a kako je prepolovljeno, svakih 10k se mijenja ulje, a svakih 5k kontrolni servis za koji si samo uzimaju pare a niš se ne mijenja.

uglavnom, meni je ulje na 5kkm bilo crno ko barut a nisu ga izmenjali, pa sam ga izmjenio sam. već je sad nakon ~3kkm od tada ulje opet jako tamno...
Tko je "prepolovio" te servise :misli: Meni to nitko nikad nije spomenuo...


Jukonja said:
prije svake dulje vožnje obično kontroliram i uvijek je isti, a tlak držim onako kako piše u uputama (tj. iznad lanca :)). napred 2.3 iza 2.5. iako mislim da se može i bolji tlak namjestit. kako ti držiš?
Ovisi o vanjskoj temperaturi, cesti i gumama... 2.1-2.6 prednja, 2.3-2.9 zadnja

Jukonja said:
btw. ja sam se igrao i sa ovjesom jer mi je jaaako mekan bio (jako je ponirao/dizao se pri kočenju/ubrzanju, te je prednji kraj lelujao), pa za sada držim preload tvrđi na 5.5 okreta (od potpuno zavrnutog, mislim da je bio na 6.5-7 iz tvornice), a rebound držim na 1.5 okreta (iz tvornice ispod 1).

na manje okreta preloada (tvrđi ovjes) je jako tvrd i poskakuje preko duljih neravnina iako je u zavoju milina, a ako smanjim rebound opet postaje lelujav.

opet, nisam nikakav ekspert i namještam si po osjećaju, i sada sam uspio nekako podesiti da ne lupa i fino upija sve neravnine, ali opet je neki osjećaj kao da guvernal nije 100% u doticaju sa cestom (kao što je bio dok je preload bi na manje, ali onda je bilo neudobno).
Meni je ovjes još omekšan... ja ga nisam dirao....namjestili (omekšali) su mi ga u Italiji na servisu...

Jukonja said:
bio sam u servisu par puta radi toga pa nisu uspeli rješiti (standardne spike: "normalno je", "takav materijal", "nama se ne čuje" itd. itd.).
:rofl:
U HR postoji servis za Apriliu :misli:
Jukonja said:
što si ti napravio?
Još ništa...ta škripa nije kod mene tako strašna... 8)

Jukonja said:
hmmm... u komadu nisam, a u danu... možda jako blizu toga, al ne preko :)
uglavnom, vozam biciklo dosta aktivno već dugi niz godina pa je duzica navikla na torture ;-)
Nije stvar guzice, nego donjeg dijela leđa  8)

Jukonja said:
jesi napiso di kakav ti je motor ovako iscrpno ko ja na motorcyclesurvey?
Nisam, puštam to profesionalcima da rade... ja sam plaćen da radim druge stvari :mrgreen:
 
ja osto bez goriva dva puta :) stane točno 11l. i bome još se nisam spraksao kako brzo natočiti gorivo a da ne zašpricam cijeli motor, odvratno koliko treba pimplat da se natoči  :palacdolje:

servisi su znači službeno svakih 20kkm!! izmjena ulja i to. no u "težim uvjetima" je svakih 10kkm izmjena ulja. a svakih 10, tj 5kkm je kontrolni servis. di ti onda teraš motor na servis, koliko košta i kako si zadovoljan? možd ima kaki normalan aprilia ovlašteni u sloveniji?

 
on(mraqi) vozi u italiu na servis i zadovoljan je :wink:
 
booo ja sam ga pitao on ide u italiu, ja da ga imam bi isto išao u italiu jer mi je bliže nego požega, ali da sam negdje na kontinentu onda 99.9% sam siguran da bi išao u mms
 
Jukonja said:
ja osto bez goriva dva puta :) stane točno 11l. i bome još se nisam spraksao kako brzo natočiti gorivo a da ne zašpricam cijeli motor, odvratno koliko treba pimplat da se natoči   :palacdolje:
ima jedno mjesto gdje se može točit, da ne šprica...ali to sam otkrio pri prvim takanjima i uvijek tako tankam :mrgreen:

Jukonja said:
servisi su znači službeno svakih 20kkm!! izmjena ulja i to. no u "težim uvjetima" je svakih 10kkm izmjena ulja. a svakih 10, tj 5kkm je kontrolni servis.
di ti onda teraš motor na servis, koliko košta i kako si zadovoljan? možd ima kaki normalan aprilia ovlašteni u sloveniji?
Udine  8)
na 20k km je bio 270€
Jako zadovoljan (y) (y) (y) (y) (y)

A sad ćemo vidjeti, kako će biti kod nas zbog nekih promjena, koju su se već dogodile i koje se navodno trebaju dogodit  :wink:



 
mv_agusta said:
booo ja sam ga pitao on ide u italiu, ja da ga imam bi isto išao u italiu jer mi je bliže nego požega, ali da sam negdje na kontinentu onda 99.9% sam siguran da bi išao u mms
Kad sam početkom sezone kontaktirao Borisa... bila je gužva i mjesec dana se moralo čekati... a neki ljudi u mjesec dana mogu(a ne moraju) proći 4-5k km...
 
Jukonja said:
ja osto bez goriva dva puta :) stane točno 11l. i bome još se nisam spraksao kako brzo natočiti gorivo a da ne zašpricam cijeli motor, odvratno koliko treba pimplat da se natoči  :palacdolje:

servisi su znači službeno svakih 20kkm!! izmjena ulja i to. no u "težim uvjetima" je svakih 10kkm izmjena ulja. a svakih 10, tj 5kkm je kontrolni servis. di ti onda teraš motor na servis, koliko košta i kako si zadovoljan? možd ima kaki normalan aprilia ovlašteni u sloveniji?
ja sam jednom natocio 11,5 l, a jos je motor isao. mozda na toj pumpi kradu. a da natocis bez prskanja, moras gurnut "pistolj" unutra prema napred. sto se tice skripanja zadnje bremze, meni je skripala dok nisam promjenio zadnju gumu. Onda je prestala, mozda se nosac kalipera malo pomaknuo.
 
wademan said:
Pozdrav,

ima li možda ljudi od 1.98+ m visine koji su vozili DD i kakav je osjecaj ?

Mraqi je tu negdje , 2 metra , plava duga čupa i plave oči , on bu ti najbolje znao kakav je osječaj  :LOL:
 
wademan said:
Pozdrav,

ima li možda ljudi od 1.98+ m visine koji su vozili DD i kakav je osjecaj ?
Bude ti King dao odogvor, ja sam previš subjektivan  8) :LOL:
 
Evo jedan test SM motora jest da je oolanskom al tablice se mogu razumjeti.Amater ,normalni vozac(urednik magazina) i profesionalac(u ovom slucaju Bernd Hiemer).Mislim da ce test izaci u vasoj Motoreviji jer je test od Motorrad-a
Neke rijeci da prevedem  :mrgreen:

Hellingshoek=nagib
Bochtensnelheid=brzina u zavoju





 
znaci postoje tri kategorije vozaca
amateri , normalni vozaci i profici  :mrgreen:
 
markookram said:
znaci postoje tri kategorije vozaca
amateri , normalni vozaci i profici  :mrgreen:

Postoji njih i vise kategorija ali samo ove 3 su vozile  :mrgreen: