jedimaster
Active member
mate said:Ahaaaa..onda nisi samo retard nego potpuni idiot.
:lolcry: :lolcry: :lolcry:
Mraći jebiga , nemrem izdržat!
mate said:Ahaaaa..onda nisi samo retard nego potpuni idiot.
To je Mate... zna on i sočnije to napisati...jedimaster said::lolcry: :lolcry: :lolcry:
Mraći jebiga , nemrem izdržat!
Nije niti meni nikad pao s nogara... nego na makadamu(nakon kiše) malo otklizala noga 8)mate said:Na motorima i njih sam već pun kurac godina i nikad mi se nije dogodilo da motor padne sa nogara. Iznimka je kad propadne na enduru u šumi ili kad sunce rastopi asfalt. Sve ostalo je tema za Vrapče...
mv_agusta said:vidim ti imaš ABS model, jel ti se upalio kada??
jesi li vozio model bez ABSa, ako da jel ima nekih razlika u osjećaju na ručici?
mraqi said:Misliš da Husa ima mekši sic i veći tank :jesus: :misli:
U kojem modu ga voziš?
Probaj ga držati iznad 7k rpm, smanjuje se potrošnja
Po papirima je svakih 10k :misli:
Koliko si često kontorlirao tlak u gumama? Na kojem tlaku držiš gume :misli:
Kada se ugrije ali nije do pločica, postoji rješenje 8)
Jesi napravio kad preko 500km u komadu/danu :misli:
nikad nisam ostao bez goriva pa ne znam točno koliko je... ali je jedan vlasnik rekao da je 10 i nešto...Jukonja said:ma điberi, ak kaže 12l onda oću bar 11.88l (1% tolerancija ;-))
Nisam primjetio rupu... jednako ubrzava do 6,5k rmp...a onda počinje zabavaJukonja said:a što se tiče rpm, jesi primjetio kako glupu rupu u ubrzanju ima tako između 5 pa do 6.5-7k rpm? do 5k rpm ga tako fino izvlači moment i ono cukanje, preko toga nekako zamre i dosadno ubrzava, a onda iznad 7k pa sve skoro do 10k ubrzava kako treba.
Tko je "prepolovio" te servise :misli: Meni to nitko nikad nije spomenuo...Jukonja said:pa jesu tih 10kkm su "prepolovljeni" servisi kada se motor koristi u otežanim uvjetima rada (gradska vožnja, prašina, itd.), tada se mijenja ulje i pravi redovni servis.
ono što me iskreno začudilo kada sam prvi put bacio look u service manual (prije no što sam imao motor) je da se servisi (izmjena ulja) obavlja svakih 20.000km (dvadeset tisuća kilometara!!!), a svakih 10kkm je kontrolni servis. a kako je prepolovljeno, svakih 10k se mijenja ulje, a svakih 5k kontrolni servis za koji si samo uzimaju pare a niš se ne mijenja.
uglavnom, meni je ulje na 5kkm bilo crno ko barut a nisu ga izmenjali, pa sam ga izmjenio sam. već je sad nakon ~3kkm od tada ulje opet jako tamno...
Ovisi o vanjskoj temperaturi, cesti i gumama... 2.1-2.6 prednja, 2.3-2.9 zadnjaJukonja said:prije svake dulje vožnje obično kontroliram i uvijek je isti, a tlak držim onako kako piše u uputama (tj. iznad lanca ). napred 2.3 iza 2.5. iako mislim da se može i bolji tlak namjestit. kako ti držiš?
Meni je ovjes još omekšan... ja ga nisam dirao....namjestili (omekšali) su mi ga u Italiji na servisu...Jukonja said:btw. ja sam se igrao i sa ovjesom jer mi je jaaako mekan bio (jako je ponirao/dizao se pri kočenju/ubrzanju, te je prednji kraj lelujao), pa za sada držim preload tvrđi na 5.5 okreta (od potpuno zavrnutog, mislim da je bio na 6.5-7 iz tvornice), a rebound držim na 1.5 okreta (iz tvornice ispod 1).
na manje okreta preloada (tvrđi ovjes) je jako tvrd i poskakuje preko duljih neravnina iako je u zavoju milina, a ako smanjim rebound opet postaje lelujav.
opet, nisam nikakav ekspert i namještam si po osjećaju, i sada sam uspio nekako podesiti da ne lupa i fino upija sve neravnine, ali opet je neki osjećaj kao da guvernal nije 100% u doticaju sa cestom (kao što je bio dok je preload bi na manje, ali onda je bilo neudobno).
:rofl:Jukonja said:bio sam u servisu par puta radi toga pa nisu uspeli rješiti (standardne spike: "normalno je", "takav materijal", "nama se ne čuje" itd. itd.).
Još ništa...ta škripa nije kod mene tako strašna... 8)Jukonja said:što si ti napravio?
Nije stvar guzice, nego donjeg dijela leđa 8)Jukonja said:hmmm... u komadu nisam, a u danu... možda jako blizu toga, al ne preko
uglavnom, vozam biciklo dosta aktivno već dugi niz godina pa je duzica navikla na torture ;-)
Nisam, puštam to profesionalcima da rade... ja sam plaćen da radim druge stvariJukonja said:jesi napiso di kakav ti je motor ovako iscrpno ko ja na motorcyclesurvey?
ima jedno mjesto gdje se može točit, da ne šprica...ali to sam otkrio pri prvim takanjima i uvijek tako tankamJukonja said:ja osto bez goriva dva puta stane točno 11l. i bome još se nisam spraksao kako brzo natočiti gorivo a da ne zašpricam cijeli motor, odvratno koliko treba pimplat da se natoči alacdolje:
Udine 8)Jukonja said:servisi su znači službeno svakih 20kkm!! izmjena ulja i to. no u "težim uvjetima" je svakih 10kkm izmjena ulja. a svakih 10, tj 5kkm je kontrolni servis.
di ti onda teraš motor na servis, koliko košta i kako si zadovoljan? možd ima kaki normalan aprilia ovlašteni u sloveniji?
Kad sam početkom sezone kontaktirao Borisa... bila je gužva i mjesec dana se moralo čekati... a neki ljudi u mjesec dana mogu(a ne moraju) proći 4-5k km...mv_agusta said:booo ja sam ga pitao on ide u italiu, ja da ga imam bi isto išao u italiu jer mi je bliže nego požega, ali da sam negdje na kontinentu onda 99.9% sam siguran da bi išao u mms
ja sam jednom natocio 11,5 l, a jos je motor isao. mozda na toj pumpi kradu. a da natocis bez prskanja, moras gurnut "pistolj" unutra prema napred. sto se tice skripanja zadnje bremze, meni je skripala dok nisam promjenio zadnju gumu. Onda je prestala, mozda se nosac kalipera malo pomaknuo.Jukonja said:ja osto bez goriva dva puta stane točno 11l. i bome još se nisam spraksao kako brzo natočiti gorivo a da ne zašpricam cijeli motor, odvratno koliko treba pimplat da se natoči alacdolje:
servisi su znači službeno svakih 20kkm!! izmjena ulja i to. no u "težim uvjetima" je svakih 10kkm izmjena ulja. a svakih 10, tj 5kkm je kontrolni servis. di ti onda teraš motor na servis, koliko košta i kako si zadovoljan? možd ima kaki normalan aprilia ovlašteni u sloveniji?
wademan said:Pozdrav,
ima li možda ljudi od 1.98+ m visine koji su vozili DD i kakav je osjecaj ?
Bude ti King dao odogvor, ja sam previš subjektivan 8)wademan said:Pozdrav,
ima li možda ljudi od 1.98+ m visine koji su vozili DD i kakav je osjecaj ?
markookram said:znaci postoje tri kategorije vozaca
amateri , normalni vozaci i profici