Aprilia Dorsoduro - Krešin pohod na Rim :)

S tim da sve ovo pišem kao dojmove koje sam dobio, jer kad treba istrest kesu onda ocjenjivanje postaje puno kompliciranije. Ili kao i obično, sve nešto vrtim i gledam i na kraju uvijek kupim Dukca. :mrgreen:
 
Probao sam Dorsodura na 60km zavojite ceste (Split - Makarska) i nije mi se baš svidio, ovjes je mekan na svako jače otvaranje gasa na izlasku iz zavoja motor užasno širi putanju. Šta se tiče snage i to mu zamjeram dosta je anemičan i predvidljiv, uglavnom  ništa posebno... :?
 
Frane said:
Probao sam Dorsodura na 60km zavojite ceste (Split - Makarska) i nije mi se baš svidio, ovjes je mekan na svako jače otvaranje gasa na izlasku iz zavoja motor užasno širi putanju. Šta se tiče snage i to mu zamjeram dosta je anemičan i predvidljiv, uglavnom  ništa posebno... :?
zato i ima podesivi ovjes  :wink:
 
Frane said:
Probao sam Dorsodura na 60km zavojite ceste (Split - Makarska) i nije mi se baš svidio, ovjes je mekan na svako jače otvaranje gasa na izlasku iz zavoja motor užasno širi putanju. Šta se tiče snage i to mu zamjeram dosta je anemičan i predvidljiv, uglavnom  ništa posebno... :?
tvoj test ne vrijedi , ti si zatrti ktm-ist  :mrgreen:
 
Frane said:
Probao sam Dorsodura na 60km zavojite ceste (Split - Makarska) i nije mi se baš svidio, ovjes je mekan na svako jače otvaranje gasa na izlasku iz zavoja motor užasno širi putanju. Šta se tiče snage i to mu zamjeram dosta je anemičan i predvidljiv, uglavnom  ništa posebno... :?

Ne širi putanju niti malo, osim ako ne pokušavaš spustit koljeno. Vozi ga kao SM i ne mrda ni malo.
 
mate said:
Ne širi putanju niti malo, osim ako ne pokušavaš spustit koljeno. Vozi ga kao SM i ne mrda ni malo.
To je pročitao u MP-u pa trubi bez veze 8)
 
Frane said:
Rugala se sova sjenici :jesus: :mrgreen:


Ne čitam MP dosta vremena, a za 95 ks bi morao ići bolje. 10.000eur bi svakako pametnije potrošio. 8)
Na koliko okretaja si ga držao kad si ga vozio?
 
Frane said:
Ne čitam MP dosta vremena, a za 95 ks bi morao ići bolje. 10.000eur bi svakako pametnije potrošio. 8)

Nisu svi konji isti, to stoji, mada mislim da KTM zbog svojih vibracija i tvrdog ovjesa daje lažni osjećaj puno boljih ubrzanja. Ne bi se kladio u to ali mislim da su i Aprilija i Ducati namjerno ograničili snagu, ni Hyper ne čupa ruke, jer bi inače ovakvi motori izgubili smisao odnosno ne bi bili upotrebljivi. Barem ne za ono za što su prvobitno namjenjeni.
 
Niti jedan serijski motor nije namjenjen za utrke. Ovo su motori za gradsku vožnju i kratke zavoje što ne podrazumijeva slajdanje i divljanje. Od 50 takvih kupljenih motora, možda trojica slajdaju, i to zapravo malo zakoče stražnjom pred zavojem i misle da su Rossi. To je u biti i cijela filozofija SM-a, stvorena pametnim marketingom što ktm.com i ducati.com jasno pokazuju. Ti si još bio mali kad je Tomo Marić doselio u Gračac a kasnije i u Zadar. Cijeli jebeni grad, svi su prodali R-ove i pokupovali SM jer su vidjeli njega kako se lijepo vozi. Onda je počelo razbijanje pa to više nije bilo tako interesantno.

I još nešto, KTM je najveći šminker od svih, samo to im kao nije bitno jer oni su ipak Ready to Race.... 8) Dostupnost dijelova zahvali dileru mada je i Ducati tu vrlo dobar. Sad možda već i Aprilija, mada to ne znam.
 
Frane said:
A za šta su namjenjeni? Za putovanja?

Svaki SM pa i maxi traži zavojitu cestu tako i ta dva. Šta se tiće Ducatia na njega nebi sjeo nikad strah me i zamisliti koliko bi koštao onaj handguard sa žmigavcem i retrovizorom u slučaju pada, a da ne govorim o drugom. Ako se takav motor vozi SM stilom (slide) padovi su zagarantirani u prosjeku bar svakih 50km pa sad vi računajte. :mrgreen:


Kad već spominješ KTM tu on bitno odudara od ostalih malim zaokretnim kutom volana bez tih šminkerskih detalja, a da ne govorim o cijeni i dostupnosti dijelova. Naravno te stvari znaju cijeniti oni koji duže voze motore, a ne neko ko je do jućer vozio kineski skuter pa sad uzme motor na 7 god. kredita, naravno da će mu takav biti najbolji. 8)
Inače Dorso je malo pretežak za SM... treba mu maknuti 50-tak kg da bi bio pravi SM...ovako je fun bike... i jako je zabavan što se toga tiće, pogotovo dok mu se ne zagrije zadnja guma ili gdje je asfalt jako gladak (sad znam zašto je Homo preselio u Zadar :LOL:) :mrgreen:

mate said:
Niti jedan serijski motor nije namjenjen za utrke. Ovo su motori za gradsku vožnju i kratke zavoje što ne podrazumijeva slajdanje i divljanje. Od 50 takvih kupljenih motora, možda trojica slajdaju, i to zapravo malo zakoče stražnjom pred zavojem i misle da su Rossi. To je u biti i cijela filozofija SM-a, stvorena pametnim marketingom što ktm.com i ducati.com jasno pokazuju. Ti si još bio mali kad je Tomo Marić doselio u Gračac a kasnije i u Zadar. Cijeli jebeni grad, svi su prodali R-ove i pokupovali SM jer su vidjeli njega kako se lijepo vozi. Onda je počelo razbijanje pa to više nije bilo tako interesantno.

I još nešto, KTM je najveći šminker od svih, samo to im kao nije bitno jer oni su ipak Ready to Race.... 8) Dostupnost dijelova zahvali dileru mada je i Ducati tu vrlo dobar. Sad možda već i Aprilija, mada to ne znam.
Aprilia malo kaska... ali ima kanala kako to ubrzati. Italia je bilzu  8)
 
mate said:
Niti jedan serijski motor nije namjenjen za utrke. Ovo su motori za gradsku vožnju i kratke zavoje što ne podrazumijeva slajdanje i divljanje. Od 50 takvih kupljenih motora, možda trojica slajdaju, i to zapravo malo zakoče stražnjom pred zavojem i misle da su Rossi. To je u biti i cijela filozofija SM-a, stvorena pametnim marketingom što ktm.com i ducati.com jasno pokazuju. Ti si još bio mali kad je Tomo Marić doselio u Gračac a kasnije i u Zadar. Cijeli jebeni grad, svi su prodali R-ove i pokupovali SM jer su vidjeli njega kako se lijepo vozi. Onda je počelo razbijanje pa to više nije bilo tako interesantno.

I još nešto, KTM je najveći šminker od svih, samo to im kao nije bitno jer oni su ipak Ready to Race.... 8) Dostupnost dijelova zahvali dileru mada je i Ducati tu vrlo dobar. Sad možda već i Aprilija, mada to ne znam.
priznaj da neznas ni jednog SM vozaca  :LOL: :mrgreen:
 
Frane said:
Šminker možda je ali neka ti padne KTM sa nogare i nek ti padne Drkati pa pogledaj štetu. O Apriliji neću jer bi ti ti dijelovi dolazili 3-4mj.
i bolje nemoj, jer lupetaš bez veze....pao je nekoliko puta s nogare... i nije mu bilo ništa :mrgreen:
 
mate said:
Kakvi ste vi to retardi kad vam motori stalno padaju s nogare? 8)
haha...pa nije baš s nogare bila je nogara podignuta... ja sam sjedio svaki puta na njemu... malo nogica pobjegla...  :mrgreen: 8)


BTW...zadnji puta kad sam vidio Šokreov testni...imao je vulgaris sic 8) jedino ako nije užicao onaj drugi.... 8)
 
mraqi said:
haha...pa nije baš s nogare bila je nogara podignuta... ja sam sjedio svaki puta na njemu... malo nogica pobjegla...  :mrgreen: 8)


BTW...zadnji puta kad sam vidio Šokreov testni...imao je vulgaris sic 8) jedino ako nije užicao onaj drugi.... 8)

Ahaaaa..onda nisi samo retard nego potpuni idiot. (y) :mrgreen:
 
mate said:
Ahaaaa..onda nisi samo retard nego potpuni idiot. (y) :mrgreen:

jel to govori iskustvo s endura  :jesus: bilo je na mokrom makadamu kad mi je noga skliznula  8)