Aprilia Mana

thule_5689 said:
Za magljenje urice nije kriv mini Wash...to je jednostavno boljka Piaggiop grupacije...i na Pegasu i na Brevi...

Izgleda da su to popravili, sad na Tuonu nikakvih problema, doduše prilikom svakog pranja vrećicu stavim preko


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
thule_5689 said:
Za magljenje urice nije kriv mini Wash...to je jednostavno boljka Piaggiop grupacije...i na Pegasu i na Brevi...

Izgleda da su to popravili, sad na Tuonu nikakvih problema, doduše prilikom svakog pranja vrećicu stavim preko


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
thule_5689 said:
Za magljenje urice nije kriv mini Wash...to je jednostavno boljka Piaggiop grupacije...i na Pegasu i na Brevi...
Maglila se meni urica i na shiveru a nikad nasam prao motor s Washom  (y)
 
I naravno, kako su mi promijenili uricu, resetirali su mi kilometre na 0... vjerujem da ne postoji način unosa kilometara radi sprječavanja prijevara, ali bar su mogli u tvornici podesiti na određene kilometre koje naloži servis, i tako ga poslati na ugradnju

to me jako iritiralo  :LOL:
 
Dene said:
Bar je imao manje km kod prodaje  :mrgreen:

Ma frend je znao sve o motoru, a i prošlo bi jedino da sam mijenjao prije 2. registracije, ili da sam brže bolje natukao 10k km u 6 mjeseci prije registracije koliko sam imao kad se mijenjala urica (što je za mene bilo neizvedivo) tako da na tehničkom sve znaju


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Evo ja kupio kao drugi motor. 2010.g., kupljena nova 2016. kao neprodana sa skladišta.
7600 km, regana cijelu godinu, odrađena izmjena ulja, nove gume, kofer....
Gledo sam dosta motora da mi budu kao drugi motor za svakodnevne vožnje i malo vožnje u dvoje.....
S obzirom da imam već tuono v4, mogu reć da ova mana ima vrlo dobru ciklistiku i odlične kočnice.... definitivno zapravo motor ispred svog vremena.
Bumo vidli kako će me služit.
14028bcf08f9e63930de26e03bfed0d3.jpg


Poslano sa mog SM-G970F koristeći Tapatalk

 
Sretno


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
blagi said:
Evo ja kupio kao drugi motor. 2010.g., kupljena nova 2016. kao neprodana sa skladišta.
7600 km, regana cijelu godinu, odrađena izmjena ulja, nove gume, kofer....
Gledo sam dosta motora da mi budu kao drugi motor za svakodnevne vožnje i malo vožnje u dvoje.....
S obzirom da imam već tuono v4, mogu reć da ova mana ima vrlo dobru ciklistiku i odlične kočnice.... definitivno zapravo motor ispred svog vremena.
Bumo vidli kako će me služit.
14028bcf08f9e63930de26e03bfed0d3.jpg


Poslano sa mog SM-G970F koristeći Tapatalk

Ako nista drugo aprilia je uvik bila strucnjak za napraviti motor koji je ispred svog vremena i bolji od konkurencije a totalni neshvacen od strane trzista
i tek kad se prestane proizvoditi nekim cudom postane interesantan cak i najgovorljivim kriticarima

Sritno i sve najbolje
 
blagi said:
Evo ja kupio kao drugi motor. 2010.g., kupljena nova 2016. kao neprodana sa skladišta.
7600 km, regana cijelu godinu, odrađena izmjena ulja, nove gume, kofer....
Gledo sam dosta motora da mi budu kao drugi motor za svakodnevne vožnje i malo vožnje u dvoje.....

Poslano sa mog SM-G970F koristeći Tapatalk

Puno lijepih i sretnih  "drugih vožnji" ti želim  ;-)   
 
Napier said:
Ako nista drugo aprilia je uvik bila strucnjak za napraviti motor koji je ispred svog vremena i bolji od konkurencije a totalni neshvacen od strane trzista
i tek kad se prestane proizvoditi nekim cudom postane interesantan cak i najgovorljivim kriticarima

Sritno i sve najbolje

Uletila mi je jedna povoljna prošlo ili pretprošlo ljeto i na prvu mi je izgledala fenomenalno kao drugi motor. Slični kriteriji kao i kod blagog, gradska vožnja i tu i tamo sa ženom na ručak izvan grada. Uglavnom, koncept mi se svidio.
Ali jednostavno je prespora za 850 ccm. Brzo sam se navikao na zadršku variomata pri kretanju, ali top speed od 160-ak (možda može i nešto više ali treba joj valjda pola sata do toga)je premalo. Ovjes i kočnice bitno bolji od većine manjih nakeda ali si sporiji od svih njih u praktički svakom pogledu.

Ako ga se uspoređuje s maxi skuterima, onda je više nego ok.
 
Spin said:
Uletila mi je jedna povoljna prošlo ili pretprošlo ljeto i na prvu mi je izgledala fenomenalno kao drugi motor. Slični kriteriji kao i kod blagog, gradska vožnja i tu i tamo sa ženom na ručak izvan grada. Uglavnom, koncept mi se svidio.
Ali jednostavno je prespora za 850 ccm. Brzo sam se navikao na zadršku variomata pri kretanju, ali top speed od 160-ak (možda može i nešto više ali treba joj valjda pola sata do toga)je premalo. Ovjes i kočnice bitno bolji od većine manjih nakeda ali si sporiji od svih njih u praktički svakom pogledu.

Ako ga se uspoređuje s maxi skuterima, onda je više nego ok.
Ja imam baš drukčije iskustvo..... 150 kmh na obilaznici za čas..... nisam odvrto više jer nisam imo jaknu.
Al još bolje sam oduševljen sa 100-140....  stvarno u hipu. Za krajnju vjerujem da bi mogla približit cajger prema 200 kmh.
Ono što sam siguran da dvoje s koferima na autoputu bez problema držiš konstantno 140-150, a tako se i većina drugih vozi na dalje ture.
Za ova među ubrzanja nije ništa lošija od jedne cbf600 koju sam probo dan ranije, a koči bolje i čak mi djeluje čvršća i agilnija.
Za šprih vožnju, tako ionako imam tuona.

Ono što je zamjerka je taj serijski auspuh jer s njim je toliko tiha da uopće nemaš osjećaj da si i odšarafio gas, sve dok ne pogledaš na cajger.

Istestirat ću ju ja u svim režimima pa ću napisat kako i šta.

I ako primjenjujete skutersku tehniku, hoće i prednji kotač otić u zrak[emoji16]


Poslano sa mog SM-G970F koristeći Tapatalk

 
Da, zvuk je grozan. Ja sam isto odmah gledao koji topovi su dobavljivi za nju. I nije neki izbor. Talijani pripasavaju od GP 800.
Mislim da si ju adekvatno usporedio s Cbf 600. Koji je sporiji od svoje konkurencije (Hornet, Fazer, Bandit, čak i zr7).

U svakom slučaju, simpatičan motor, neloše koncipiran i po meni, jako malo mu fali da bude skroz dobar.
Uživaj, i puno sretnih km.
 
Ima moj frend. Kupio je u očajnom stanju i totalno rastavio u sastavne dijelove i slagao od početka. Velike probleme je imao sa nabavom dijelova, a neke nije mogao nikako naći, ni u Italiji niti kod velikih web trgovaca.
Nešto mu je slagao neki dobar majstor u Samoboru.
Trenutno mu je prolupao neki lager na strani magenta, pa to rješava već neko vrijeme.

Kad radi, motor ide sasvim solidno i u nekoj angažiranoj vožnji po magistrali i zavojima. Jako dobro ide na startu, uglavnom on je zadovoljan vožnjom, ali ne baš tehničkom podrškom.
 
Po onome kolko i kako ju je zapru vozio, a i u društvu je kasnije bila još jedna.... nisam primjetio neku veću problematičnost..... s tim da ova koju sam ja uzeo ima samo 7600 km.
Na af1 forumu ih ima koliko hoćeš s preko 50000 km bez značajnijih problema, a ima i nekoliko članova čije mane imaju 90-100 k km.
S obzirom da mi je i Oslaković blizu za servis, a kod njega dolazim od kad je Čmelar otišo u Australiju i s obzirom da je motor praktički nov, nebi trebo imat problema.

Poslano sa mog SM-G970F koristeći Tapatalk