Aprilia MX 125

Aprilia MX 125

New member
Pozdrav,
imam problem sa apriliom mx 125, pri paljenju daje skoro pun gas, sajle su uredu nisu se zaglavile, filter zraka ok, probao sam se igrati sa karburatorom (gorivo - zrak) i dalje isto,
je netko imao ovakav slucaj ili ako zna sta moze biti?
mašina je ista ko Aprilia RS 125
ako ista znaci prije toga se znao gasit u voznji ali samo pri punom gasu kad bi otvorio ventil ko da bi mu ponestalo goriva, karburator je bio ciscen tako da mislim da nije do njega
Hvala
 
Last edited:
Jel se ko prije tebe igrao sa diznama?
Kakav je filter zraka? (papirnati ili spuzvasti)
Kakva je svjecica kad je odvidas? (po njoj vidis kakva je smjesa)
Jel ti vlazan izlaz auspuha?
 
Hvala na odg,

nije nitko nista dirao motor je kod mene vec par godina, filter je spuzvasti ociscen, svjecica se cini ok a i sumnjam da se zbog nje to moze desavati, za ispuh nisam gledao

Mozda je do falš zraka jer karb bude malo masan, mozda bi trebao pogledati neki kit za reparaciju za te brtve

da napomenem da to nije odmeh nakon ciacenja karba pocelo nego odjednom

dali postoji mogucnost da je to neke elektronike?
 
Last edited:
mozda si krivo slozija karburator,pocni od njega.

filter zraka se pere te kad se osusi ulji uljem za filtere
 
Da je do elektronike motor bi se vrlo vjerovatno gasil, a ne nabijal gas sam od sebe. Pogledaj si jos i usisnu granu/prirubnicu il kak vec mislis nazvat komad gume izmedju cilindra i forgazera za eventualne pukotine. Takodjer probaj dotegnut serafe, selne na navedenoj.
 
Evo isao sam po kisi radit nisam imao mira, mrvicu sam promijenio kut karburatora i zategnuo prirubnice koliko sam mogao, mozda mu je zbog toga bila (malo ali dovoljno) sajla napeta di je dobivao benz i eto sranja, upalio je normalno... nisam jos probao đir kisa ce bit par dana pa javim kad probam, nadam se da je do toga

Tnx svima
 
evo bio sam đir malo sam postimao karb i sve je ok, kao sto sam napisao u zadnjem postu problem je bio s karburatorom vjr malo napeta sajla i nek je malo zraka vukao i tako je nabijao gas, bunilo me to sto se to nije desilo nakon ciscenja karba nego bar mjesec dana poslje, vjr nije bio dobro zategnut
 
  • Like
Reactions: samojamaha
Pozdrav ljudi trebao bi pomoc ako se neko susreo sa takvim problemom ugl u pitanje je MX 125 motor je stajao cjelu zimu nije se vozio i upalio sam ga.Međutim motor pod čokom radi normalno i prima gas ali kada maknem čok motor se guši kao da vuče negdje fals zrak. Rađeno sljedeče:eek:čiščen karburator 2 puta,kupljena nova sviječica,promjenjsne usisne lamelice pošto su bile otvorene malo,sve đekove odspojio ocistio konektore i naspricao kontakt sprejem,promjenjena gumica ventila,skidan auspuh da se provjeri da nije začepljen,stavljen novi benz,očiščena žica mase i kleme akumulatora,provjerio sa brifer lampom žicu izlaz iz paljenja dali daje signal kada se guši(prije nego se ugasi) baca struju do zadnjeg okreta i probao dok radi špricati brake cleaner po mašini prirubnici itd.. ali motor ne mjenja zvuk. Evo vise sam lud neznam sta bi još moglo bit probat ču promjenit semeringe radilice i stavit nove brtve usisa boo?? Mozda me drka i elektronika pa da mi ne otvori ventil a prekrca ga benzom neznam stvarno evo?! Pa ako ima netko kakvu ideju ili da se susreo sa takvim problemom bio bih zahvalan na pomoci.
 
@ sandi69:
Pozdrav, imao sam sličan problem sa SX 125.
Vožen 2 tj., prezimio u grijanoj garaži, teško upali, ako uopće upali, neće dulje raditi.
Motor otišao na 1. Generalku, ležajevi radilice između ostalog.
Nakon toga, pri preuzimanju motora, guši se na gas, ostao opet na 2. Generalci.
Ispao i CDI na kraju.
Cca. 500€ samo mehanika, elektrika još tražila cca. 400€, odustao.
Tu mi se Rotax zgadio zbog osjetljivosti.
Čovjek sa SXV mi se žalio na kvarove isto.

Javi kad saznaš problem sa MX.
Sretno!
 
  • Like
Reactions: sandi69
Da zaboravio sam reći da motor pod kvačilom ide u obrtaje(pod ćokom) a bez čoka se uguši i kad se vozi ni pod čokom nece potegnut do kraja,sad čekam set semeringa pa cu probat sa time.. probao sam i otvorit ventil da ostane otvoren ali isti k...c se đešava.
 
Pozdrav dečki, ovaj tjedan bi treba ic pogledat Mx i potencijalno kupit. Što su neke stvari na koje bi treba pripazit? Kaze da su nedavno mijenjani klip i karike ali nemam pojma kad je to bilo. Kaze da je bez blokada i ima 38 Keihin karburator.
 
@ Aronbaron:

Pozdrav,

MX je 33 Ks, više od najjačeg SX.
Denso CDI.
145 km/h.
7-8 L max. Potrošnja.

God.?
Cca. Km?
Gianelli ispuh?
Cca. €?

2-2500€ Max. za regan.


Sretno!
Javi kakav je.
Poz, god je 2006. km je nepoznato, arrow auspuh i htio je 1700e, posto se neznaju km, klip je zadnji put mijenjan prije najmanje godinu dana a ko zna mozda i duže, ima neke pre random preinake za koje mi nije moga nista objasnit, kurbla izgleda usrano, pumpa ulja zacepljena pa ne kuzim sta se tu događa, neki hidraulični kuplung?? Ponudio mu 900e on se naljutio, ponudio mu 1200e ako ga registrira jer mi ga je bilo žaj al na kraju nista.
 
Šteta, dosta vlasnika se ne brine o tim 2T Apriliama i pokušavaju utopiti neodržavane.
MX u Ka bila jako zapuštena isto.

Dobro je da je model zadnja god. proizvodnje.
Nema km, nema regu, pumpa ne radi (možda je odspojio pa radi sam mješavinu?), nije serijala.
Upitno da li je Arrow upisan u prometnu?

Taj vrijedi 1000€ max. pa neka se ljuti.
Treba uložiti još 1-1500€ da se dovede u red i rega.
 
  • Like
Reactions: Aronbaron
Šteta, dosta vlasnika se ne brine o tim 2T Apriliama i pokušavaju utopiti neodržavane.
MX u Ka bila jako zapuštena isto.

Dobro je da je model zadnja god. proizvodnje.
Nema km, nema regu, pumpa ne radi (možda je odspojio pa radi sam mješavinu?), nije serijala.
Upitno da li je Arrow upisan u prometnu?

Taj vrijedi 1000€ max. pa neka se ljuti.
Treba uložiti još 1-1500€ da se dovede u red i rega.
Ee kuzis, top end napravljen prije najmanje god dana al kod prijasnjeg vlasnika, sve u svemu meni prelijep motor ali jedonstavno u jako zavaravajucem stanju, plastike izgledaju dobro, novije svijetlo, a od ispod sve i svasta. Nasa sam jednu u italiji za 1400e, izgleda lijepo, scalvini auspuh, nije vozen puno u zadjne vrijeme i nije fiksna cijena samo je zeznut uvoz.