Aprilia Pegaso 2003. ie rezerva goriva

M.K.

Member
Ljudi molim vas pomoć/informaciju.

Prije nekakvih 2 tjedna sam kupio navedeni Pegaso i odmah kada sam ga kupio nalio sam cca. 100-injak kn goriva.

Danas, na jednoj povećoj uzbrdici motor mi je počeo štucati, nju sam uspio izvući i nedugo nakon na sljedećoj uzbrdici se ugasi. Odguram se nizbrdo na ravno, pokušam upaliti, odmah upali, krenem i nakon 1 m se odmah ugasi. Lampica rezerve nije se palila.

Odem na obližnju pumpu, ulijem 4 l goriva iz kantice i upali isprve, na zub. Odmah sam produžio na istu pumpu, koja je udaljena cca 200 m gdje mi je motor stao i ulio ga do čepa. Prestao sam ulivati nakon što je pištolj prvi put blokirao, na displayu je stalo 12,62 l.
E sad, ako sam ulio prije toga 4 l iz kantice i ovih 12,62 to je total 16,62 l. Po specifikacijama na internetu, njihov rezervar ima 21 l, pa me zanima gdje mi je tih cca 5 l, ako sam već ostao bez goriva? :misli:

Inače, u srijedu sam ga doveo sa servisa gdje mi je resetirana lampica od šprica, koje su i sređene, motor mi je nakon toga uglađenije i osjetno mirnije radio, ali mi je meštar skrenuo pozornost da će sada i više trošiti.
 
naliti "do čepa" ili do prvog blokiranja pištolja je veoma rastezljiv pojam , u mom slučaju upravo ti 4-5 litara :wink:.Kad se liva do čepa motor stoji ravno ili na centralnoj nogari(ako je ima), pištolj se drži skoz pri vrhu rezervoara, skoro vanka i polako sa osjećajem...
 
Upravo tako i livam gorivo, pistolj do ruba, uz lagano livanje sa osjecajem.

Ali ne ide mi u glavu da je moguce nakon prvog klika jos 4-5 litara ulit?
 
A nema tu puno filozofije, livaš dok vidiš da je full pun, ako baš oćeš iskoristit cijeli kapacitet onda još i tako da motor stoji uspravno.
Kako god bilo, ne smije se ugasiti a da prethodno nije upalio lampicu rezerve.
 
Obzirom da isto imam pegasa 2003 ie i mene zanima objašnjenje...

btw. pegasa sada imam godinu dana, kupio od šogora koji ga je imao 3g.,  u ovih godinu dana bez nekih problema [emoji16]


Sent from my iPad using Tapatalk