Aprilia Pegaso 650 strada

A novi akumulator je stavio iz sporta ili zato jer ne puni pa je riknuo? Ja bi se onda maknuo od tog motora ili dogovori da ga ti daš urediti i koliko ispadne popravak toliko ćeš mu umanjiti cijenu? Mislim da na to neće pristati jer već ima dijagnozu i zna koliko košta da sredi motor da je u ispravnom stanju. I postavlja se pitanje što je s ostakom motora ako si ove stvari primijetio na prvu? Sigurno ima još skrivenih problema koji će ti izbiti još love iz novčanika.
 
  • Like
Reactions: gvo and JosipS
Danas mi tokom vožnje zaštekala, i slijedećih 10 metara ugasila.
Upalilo crveni trokut i napisalo SERVICE. Bez mogućnosti paljenja.
Uspio sam uć u izbornik i dobit grešku " 12 - Crank Axis Sensor "..

Prije sam znao imat situaciju da neće upalit pa izbaci "00019 - AMP" i onda odspojim akumulator pa se to normalizira - pogotovo ako bi bio na jakom suncu.

Danas nije bilo tako.

Probao sam ga upalit na guranje - ništa.
Nisam dobio naznake života okretanjem ključa. Sat/pumpa bez ikakvih reagiranja.

Primjetio sam da mi 2 žice odispod brave mrdaju. Pomicanjem sam primjetio da se sat tako oživi i pumpa pokrene. Pučipao sam crnu izrazito lako, zelena mrvicu teže i kad sam ih stavio u stalni spoj, motor je normalno upalio i radio. I 5km dalje sam ga dovezao doma bez ikakvih problema. Nikakve posebne vibracija, nikakvi neuobičajeni trzaji. Normalan rad mjenjača. Nekoliko puta ugasio, odspojio žice, ponovo spojio, ponovo upalio.

Da li je taj kontakt u bravi prvobitni uzrok problema tj. greški koje su se meni pojavile u međuvremenu?

(znam da je prijašnji vlasnik tamo nešto lemio pred 10tak godina)
 
  • Like
Reactions: Grom90
Danas mi tokom vožnje zaštekala, i slijedećih 10 metara ugasila.
Upalilo crveni trokut i napisalo SERVICE. Bez mogućnosti paljenja.
Uspio sam uć u izbornik i dobit grešku " 12 - Crank Axis Sensor "..

Prije sam znao imat situaciju da neće upalit pa izbaci "00019 - AMP" i onda odspojim akumulator pa se to normalizira - pogotovo ako bi bio na jakom suncu.

Danas nije bilo tako.

Probao sam ga upalit na guranje - ništa.
Nisam dobio naznake života okretanjem ključa. Sat/pumpa bez ikakvih reagiranja.

Primjetio sam da mi 2 žice odispod brave mrdaju. Pomicanjem sam primjetio da se sat tako oživi i pumpa pokrene. Pučipao sam crnu izrazito lako, zelena mrvicu teže i kad sam ih stavio u stalni spoj, motor je normalno upalio i radio. I 5km dalje sam ga dovezao doma bez ikakvih problema. Nikakve posebne vibracija, nikakvi neuobičajeni trzaji. Normalan rad mjenjača. Nekoliko puta ugasio, odspojio žice, ponovo spojio, ponovo upalio.

Da li je taj kontakt u bravi prvobitni uzrok problema tj. greški koje su se meni pojavile u međuvremenu?

(znam da je prijašnji vlasnik tamo nešto lemio pred 10tak godina)
Da
 
Isto se meni davno desilo usred pretjecanja mi crkla, da vidiš kad te u šusu jedan cilindar zakuca na rezervar, malo produžiti žičice ili prelemiti na spoju sa bravicom, isto sam prebrikao ispod rezervara, zavrnuo i gas doma.
 
  • Like
Reactions: bobanovic
Tražim rukohvat
 

Attachments

  • aprilia-pegaso-rukohvat-suvozaca-slika-190121356.jpg
    aprilia-pegaso-rukohvat-suvozaca-slika-190121356.jpg
    14.8 KB · Views: 0
Ekipa imam problem, molio bih za pomoć.
Nisam ga baš preko zime vozio, aku mi je bio pri kraju pa ajde čekat ću toplije dane.
Kupim aku u ponedjeljak, idem do posla i nazad svaki dan, jutros sjednem, upali na sekund i ugasi se, svaki sljedeći put samo vergla, nakon par sati probam ponovno i ista priča, upali se pa ugasi i onda u prazno.
Mislim da se pumpa goriva čula, nisam 100%, ali primjetio bi da nije. Stavim drugu svjećicu, dam kontakt i ne čujem pumpu goriva, kad probam upalit također samo vergla i ne pali.

Sa starim aku je imao iste 'simptome', osim toga kill switch mi je znao ostat zaglavljen kad ga upalim, trebao sam ga manualno vratiti, podmazao i nakon toga se vraćao.

Imate li kakve pretpostavke?
Jeli još vrijedi ona stara fora s pumpom goriva od vespe? Sjećam se da sam o tome čitao tu prije desetak godina.
 
Ekipa imam problem, molio bih za pomoć.
Nisam ga baš preko zime vozio, aku mi je bio pri kraju pa ajde čekat ću toplije dane.
Kupim aku u ponedjeljak, idem do posla i nazad svaki dan, jutros sjednem, upali na sekund i ugasi se, svaki sljedeći put samo vergla, nakon par sati probam ponovno i ista priča, upali se pa ugasi i onda u prazno.
Mislim da se pumpa goriva čula, nisam 100%, ali primjetio bi da nije. Stavim drugu svjećicu, dam kontakt i ne čujem pumpu goriva, kad probam upalit također samo vergla i ne pali.

Sa starim aku je imao iste 'simptome', osim toga kill switch mi je znao ostat zaglavljen kad ga upalim, trebao sam ga manualno vratiti, podmazao i nakon toga se vraćao.

Imate li kakve pretpostavke?
Jeli još vrijedi ona stara fora s pumpom goriva od vespe? Sjećam se da sam o tome čitao tu prije desetak godina.
Ja sam evo novopeceni vlasnik Pegasa i jedno jutro mi isto nije palio, na kraju se ispostavilo da nema goriva haha. (Imam od traila dash na njemu, tako da ne znam razinu goriva)...Ako imas srece i ti mozda imas isti problem.

Ovo za Vespu i dalje sljaka koliko znam. Kosta 30ak eura pumpa
 
Ja sam evo novopeceni vlasnik Pegasa i jedno jutro mi isto nije palio, na kraju se ispostavilo da nema goriva haha. (Imam od traila dash na njemu, tako da ne znam razinu goriva)...Ako imas srece i ti mozda imas isti problem.

Ovo za Vespu i dalje sljaka koliko znam. Kosta 30ak eura pumpa
Hvala ali nisam te sreće, tank je pun. Pegaso Factory u pitanju.
Znaš možda točan model te pumpe ili di mogu tražiti?
 
Hvala ali nisam te sreće, tank je pun. Pegaso Factory u pitanju.
Znaš možda točan model te pumpe ili di mogu tražiti?
Mislim da ima u vise trgovina za uzet, ja sam evo otvorio prvi link: https://www.frcomoto.si/hr/gilera/11897-pumpa-goriva-vespa-gts-300ie-super-08-13-gtv-300.html

Za Piaggio grupaciju je tu u Zg Moto Art trgovina, nez ima li jos koja. Ja bi na tvom mjestu nazvao njih i pitao da ti potvrde koji je tocno model u pitanju za svaki slucaj, a moguce da ce bit i par eura jeftinije nego ova na linku.
 
Pozdrav svima!

Zanima me je li se itko ovdje igrao s CO postavkama na Stradi?
Koja bi bila najbolja postavka za nase podneblje?