Aprilia Pegaso 650 strada

Ivchy said:
Pozdrav, evo tu sam ja naručila dog bones za svoju Pegasicu (iako davno). U HR nažalost nema ništa slično. Dobije se cca 3cm na visini/nizini  :wink:

https://www.vh-motorradtechnik.de/hoeherlegung-aprilia/
Super , puno hvala na pomoći, jer imamo namjeru uzeti još jednu Stradu i tako se voziti u paru a njoj se stvarno svidio motor !!!
 
Bok ekipa, vjv je bilo i rijeci o ovome ali ne nalazim u temi. Uglavnom doslo je vrijeme za reparaciju vilica na Stradi. Koje dimenzije semeringa idu ako je tko radio da zna jer po netu nalazim svasta, i koju gradaciju ulja da stavim?
 
Pozdrav
Potrebna mi je mala pomoc , motor dok je total npr na semaforu uneutralu i topal mi se iz cista mira zna ugasit dok u voznji nema problema , rijec je u stradi za 70 000km , savjet ? :misli:
 
Prodajem moj Factory, zelim da ode u dobre ruke...

https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/aprilia-pegaso-factory-650-660-cm3-oglas-28719629
 
Druga mi je sezona s Pegasom pa da vas pitam par pitanja... Gume su mi stare pa bi ih zamijenio prije nego što idem na duže relacije. Koje gume stavljate? Vidim na eKupi imaju Pilot Power 2CT prednju i zadnju, valjaju li išta?

Drugo, jedno vrijeme ću morati parkirati pred zgradom, malo sam paranoičan pa bi uz lanac i disclock kupio i neki low-budget alarm. Ima li tko to i kojeg? Koliko dobro to funkcionira?
 
DarkBoshkarin said:
Druga mi je sezona s Pegasom pa da vas pitam par pitanja... Gume su mi stare pa bi ih zamijenio prije nego što idem na duže relacije. Koje gume stavljate? Vidim na eKupi imaju Pilot Power 2CT prednju i zadnju, valjaju li išta?

nazovi motobox split, Matko će ti uvelike pomoći u izboru idealnih guma za tvoje potrebe ;) pozz
 
Ma kakav alarm,disclock xena sa alarmom oko 400 kuna i dobra brodska lančina su zakon.ovo samo brusilicom može sijeći.u dechatlona ovaj veliki katanac 200 i nešto kuna, lanac donacija,toga imaš u svakoj lučici,čelična šipka u zidu 22mm  20 kuna sa motanjem.kad sam ovo sve napravio ja i frend iznajmili garažu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 

Attachments

  • Screenshot_20190609-090417.png
    Screenshot_20190609-090417.png
    1.2 MB · Views: 178
DarioWolf said:
Pozdrav
Potrebna mi je mala pomoc , motor dok je total npr na semaforu uneutralu i topal mi se iz cista mira zna ugasit dok u voznji nema problema , rijec je u stradi za 70 000km , savjet ? :misli:

Kako su dosli topliji dani meni se na Factory-u (2007, 28000 km) poceo dogadati isti problem, na semaforu se samo izgasi.
Pokusaj sa promjenom CO, meni je bio postavljen na +5 (motor kupljen pocetkom godine, nisam ni provjeravao CO). Na Aprilia forumima sam pronsao nekoliko slicnih tema, svi preporucuju postavljanje CO na nekakvu minus vrijednost, ja sam postavio na -10 i od tad nemam problema, uz gasenje na semaforu, znalo bi mi se dogodit da na toplo teze upali ili uopce nece da uopali ako ga ne pustim par minuta da se ohladi, nakon promjene CO testirao nekoliko uzastopnih paljenja na toplo, pali bez problema.
 
Nisam se ni makao iz garaže  :anger:

Dam kontakt, sve se čini u redu, čujem pumpu, probam upaliti, zavergla i neće. Probam svjećicu, daje iskru normalno, ali mi se čini da je suha... Bateriju sam spojio na punjač, napon 12.1, a i vergla, pa to nije. Kompjuter nema nikakve ECU greške, kada stavim malo benzine špricom direktno u cilindar okrene dva puta pa prestane, indikator benzine je dvije crte do vrha, s time da je danas dobila litru i pol, dvije svježe, ali mi se čini da jednostavno ne povuče benzin na paljenju. Zvao sam prijatelja koji nije toliki debil za mehaniku kao i ja i rekao je da provjerim dvije stvari: čok i da nisam slučajno prebacio na rezervu i nisam vratio pipu natrag. Koliko znam, Pegaso nema ručno mijenjanje rezerve/spremnika, a ni ručni čok. Osim toga bi moglo biti da je injektor, filter goriva, ili da je stvar u karburatoru, barem po onome što nalazim na forumima.

Što bi moglo biti i jesam li fulao nešto totalno očito?

 
Strada nema ručni čok ni pipicu  :LOL: za gorivo ..a ni karburator..samim tim NE kontaktiraj više tog frenda koji nije debil za mehaniku  :lipsrsealed:  ..nego tjeraj to majstoru (y)
Majstor će vjerojatno prvo skinuti crijevo koje ide od pumpe iz rezervoara prema einspritzu ..dati kontak i vidjeti izlazi li gorivo uopće iz pumpe, pa ako i izlazi ima li pritiska i koliku količinu izbaci kod 3 x paljenja kontakta
..i štošta će ti solidan majstor provjeriti dok ne detektira problem.  :wink:
 
frend je kralj, ja sam totalni antitalent za motore ali karburator i ručni čok prepoznam
 
Zorro said:
Strada nema ručni čok ni pipicu  :LOL: za gorivo ..a ni karburator..samim tim NE kontaktiraj više tog frenda koji nije debil za mehaniku  :lipsrsealed:  ..nego tjeraj to majstoru (y)

U njegovu obranu, to je bilo preko telefona, vjerojatno misli da imam stariji model prije redizajna :misli: ali da, majstor će je pogledati u subotu, samo mi je žao ovih par sunčanih dana koje sam se mogao voziti  :palacdolje: