Aprilia RS 125 problemi

tsolina

New member
pozdrav,

25.4.07 kupio sam novu rs125 u ducanu skutermoto u zg, prvi dojam fantasticno, a dalje....
nakon pocetnog privikavanja na ekolosku "rupu", euforija, motor drzi fantasticno, nikad nisam vozil motor koji tako drzi, ali....

kad sam dosel doma shvatil sam da: trokut vilice nije zaserafljen, kompletna desna rucka nije zaserafljena, dapace skoro mi je otpala do doma, kasnije se raserafila i lijeva, nazalost nisam odma primjetil, nego tek kod otprilike 400km da mi je isporucen motor s ostecenom prednjom gumom, nisu mi spojili ni stop za prvu kocnicu... zbog gume sam se zafkaval s servisom mjesec dana dok nisam dobio novu..... nazalost to je tek pocetak svih problema..

na +500km senzori za ler i stojnu nozicu gube kontakt, banana, ali nije tako strasno...
              prvi put je zastekal ispusni ventil, ovaj put u otvorenom polozaju, znaci dolje nejde nikak a iznad 8k standardno...

obavil sam prvi servis na 1000km i sad ocekujem da stroj radi kak treba, ali....
              dignem motor, vele da slozili su sve, ventil su malo posmirglali i sad je sve super....
              2h nakon kaj sam stroj podigel iz servisa, ponovo je zablokiral ventil!!!! ovaj put nazalost u zatvorenom polozaju.... zasto nazalost?? zato jer sad vec
              legendarna rupa uzima svoje izmedu 5 i 6,5k, a iznad 8k je sve gotovo, dalje se zavrti ali bez ikakvog potiska i s puno trokiranja....
              svejedno natukoh 1800km da bi tu ponovo!!! senzor za stojnu nozicu gubio kontakt, a i ja polako zivce pa sam odlucil promjeniti servis nakon kontakta
              g. Borzica iz generalnog u splitu, preporucio mi je Moto 01 i rekao da ih nazovem da ce oni odmah doci po moj motor i to srediti, ali.....

nakon 5 dana svakodnevnog zivkanja, konacno su dosli po motor u cetvrtak 7.6. i rekli da ih sutra nazovem.... da su bar tu problemi zavrsili...
naravno, zovem ih u petak, vele imamo guzvu nismo stigli jos nista. u ponedjeljak ista prica, u utorak konacno "gotov" i vele dodi po njega.....
sav sretan dodem tam da bi mi oni rekli da su mi skinuli blokadu jer nisu mogli nastelati motor, a ventil su malo posmirglali i sad radi super
bez ikakvog kontakta!!!! nisu me se udostojili nazvati i nesto reci, samo su skinuli blokadu, koja mi znaci garanciju....
naravno ja bi trebal platiti skidanje blokade koje nisam uopce zelio..... i tak se dogovorimo da u slucaju da stvarno gubim garanciju, da ce mi vratiti blokadu, ali to
nemogu rijesiti prije ponedjeljka, jer je odgovorna ekipa iz generalnog na "skolovanju" u italiji....
i tako podignem taj motor, da bi mi nakon nekoliko minuta ventil opet zaglavio u zatvorenom polozaju.... posto je vec bilo kasno, drugi dan odnosno jucer sam im ponovo vratio motor da ga konacno sloze....

  pa recite vi kaj mislite o tim nasim servisima i motoru???

sad ce netko od vas reci da prodam taj motor cim prije, ali to ne dolazi u obzir... cilj je jos uvijek napraviti minimalno 100k km s tim motorom....
inace prije sam vozil japanca, novu yamahu fz1 1000 od starog i bio duboko razocaran njezinim performansama u svim kategorijama, lezanje ocajno od konstantnog poskakivanja do popustanja prednjeg kraja.... kocnice katastrofa, em ne koce nikak, em blokiraju prednji kotac na najmanji dodir kocnice... dio koji bi ocekival od 150ks je ubrzanje i maximalka, nazalost to me je totalno razocaralo, nema propinjanja ni trganja zadnje gume, zato sam i kupio rs-icu isto moze i ona a sto puta bolje lezi... inace motor preko 2 glave ocajno ubrzava, a maximum nakon nekoliko skurenih rezevara omv-ove stotice koja se pokazala najboljom je bio po satu nakon jako dugog zaleta 238kmh od obecanih 260 po prospektima....

 
...ja san kupia rs "novog" ali polovnog, motor je imao 2500 kad sam ga uzeo,
a sad ima skoro 5000km, i nikad nikakvog problema s njim! ide ok za 125-icu,
malo se gusi kad kreces, al to je sve u granicama normale!  (y)
sve u svemu zadovoljan san motorom, a sta se tvoga tice reci na servisu da ti stave komplet novi ventil
i kuciste ventila, jer ocito tu nesto ne stima (naravo da ti to stave pod garanciju)!  :wink:

pozz
 
rekel sam, ali su rekli da je s njim sve ok, da se ventil nikad ne kvari... ali ok...
inace imas mozda kakvu sliku ventila i kucista????
 
ja sam jednom imao problem sa stekanjem ventila (al kad je najvise trebalo je zastekao), a ventil je bio cist i uredno podesen. jedino sto nije bilo u redu na motoru je to da je bila istekan konektor pokazivaca goriva, pa je mozda tuda slusalo. inace sa mojom sve ok, a ima 2800 km od kojih su bar 2300 napravljenih sa punim gasom na stazi.
 
evo ovako da kazem svoje!!!!

znaci imam i ja taj doticni motor... kad sam ga dobio vozio sam motor ko pickica jer nisam htio da se "kida" reko nece necu peglat i to je to, i evo vraga nastali problemi.... prvo mi je zarbao na 7500km(klip,karike katalizator(zacepio se)) i odem ja u servis i reko gotov je garancija... oni ok napravit cemo... napravili to sve stavili sve novo i rekli mi da mi se to dogodilo zato sto motor štedim, taj se motor mora GAZIT znaci PEGLA i PEGLA nema pomilovanja i ja reko OK,OK... al opet konj nisam se pridrzavao tog i zablokira mi ventil isto kao i tebi, opet se zacepio od Čađi...

znaci problem ti je u tome sto ventil neradi kak treba... trebas ga vozit stalno preko 6-7ok... nesmijes ispod... to mi je bilo negdje na 8000km... i do sada imam 13500 i nikakvi problem do sada... motor ide nenormalno, cak sam i skinuo blokadu na CDI...

motor leti!!!!

tak da ti velim motor sam peglaj i bez brige si... sve ce bit ok... sam sada trazi na garanciju novi ventil i peglaj... moraju ti ga dat!!!!

uzivaj!!!! ;)
 
tsolina said:
rekel sam, ali su rekli da je s njim sve ok, da se ventil nikad ne kvari... ali ok...
inace imas mozda kakvu sliku ventila i kucista????

evo slika...


jos nesto???  8)
 
Boky said:
evo ovako da kazem svoje!!!!

znaci imam i ja taj doticni motor... kad sam ga dobio vozio sam motor ko pickica jer nisam htio da se "kida" reko nece necu peglat i to je to, i evo vraga nastali problemi.... prvo mi je zarbao na 7500km(klip,karike katalizator(zacepio se)) i odem ja u servis i reko gotov je garancija... oni ok napravit cemo... napravili to sve stavili sve novo i rekli mi da mi se to dogodilo zato sto motor štedim, taj se motor mora GAZIT znaci PEGLA i PEGLA nema pomilovanja i ja reko OK,OK... al opet konj nisam se pridrzavao tog i zablokira mi ventil isto kao i tebi, opet se zacepio od Čađi...

znaci problem ti je u tome sto ventil neradi kak treba... trebas ga vozit stalno preko 6-7ok... nesmijes ispod... to mi je bilo negdje na 8000km... i do sada imam 13500 i nikakvi problem do sada... motor ide nenormalno, cak sam i skinuo blokadu na CDI...

motor leti!!!!

tak da ti velim motor sam peglaj i bez brige si... sve ce bit ok... sam sada trazi na garanciju novi ventil i peglaj... moraju ti ga dat!!!!

uzivaj!!!! ;)

za razliku od tebe, ja svoj stroj nisam sparal, ali nimalo, vec prvi dan se je vrtio na 11300... cuo sam da razradivanje steti motoru, odnosno karikama pa...
inace u servisu su mi "slozili" motor, zadnja dva puta je ventil ostal zatvoren, jer idioti nisu sajlu stavili kak treba.... sad cemo vidjeti kak ce se ponasati, izvjestaji sljede...
 
tsolina said:
za razliku od tebe, ja svoj stroj nisam sparal, ali nimalo, vec prvi dan se je vrtio na 11300... cuo sam da razradivanje steti motoru, odnosno karikama pa...
inace u servisu su mi "slozili" motor, zadnja dva puta je ventil ostal zatvoren, jer idioti nisu sajlu stavili kak treba.... sad cemo vidjeti kak ce se ponasati, izvjestaji sljede...

i tako, novi kilometri i novi problemi,
sad imam skoro 4000km i probleme s temperaturom, najvjerojatnije termostat jer mi u normalnoj voznji pada temperatura, osim kad ga stiscem full, onda je temp normalna...
a kad mi se motor dobro zagrije, padaju mu lagano performanse...
ostal sam bez zadnje kocnice jer mi je lanac prerezao crijevo od ulja....
 
evo da i ja kazem moje, motor mi ima 2500 km i mogu ti reci da ga non stop turiram jel on ti radi na velikom okretajima!! Ja sa tim motoro sam jako oduševljen jer barem do sada nista  nije blokiralo i to, i motor mogu ti reci da vuce ko lud !! jedino sta me malo zajebava je dami kvacilo pada svakih 3 tjedna ali nis posebno lako ja to nategnem!!... hehe


P.S. ako ti servis nezeli isporuciti cijeli sistem ventila onda odi ti to narauci u zagrebu i nekati i ako mozes stavi to u zg jel posto i sam vidis ovaj servis u splitu nije bas nesto ...!!
 
Shokrefumi said:
kako si to sve uspio napravit? ne kuzim kak ti lanac moze prerezat lajtung od zadnje kocnice?

pa nije bas da je fixan, imal sam laksi sudar, zenska me udarila u moj desni bok i izgleda da se koljeno ispod lajtunga okrenulo i ostalo iznad lanca...
 
imam i ja apriliu sapin novu verziju i preso sam 1950 km od 5 mjeseca i nemam nikakvih kvarova, jedino sto mi je problem bio to za temperaturu lazno mi pokazuje isto mi pada u voznji i tak i ja digo rezervar i ima neka zica za temperaturu i bila maknuta i ja savio na mjesto i sve radi kak treba
 
tsolina said:
.. inace motor preko 2 glave ocajno ubrzava, a maximum nakon nekoliko skurenih rezevara omv-ove stotice koja se pokazala najboljom je bio po satu nakon jako dugog zaleta 238kmh od obecanih 260 po prospektima....

nisam skuzija foru?? jel se ti to zajebevas ili stvarno ide 240??
 
Red Eye said:
evo da i ja kazem moje, motor mi ima 2500 km i mogu ti reci da ga non stop turiram jel on ti radi na velikom okretajima!! Ja sa tim motoro sam jako oduševljen jer barem do sada nista  nije blokiralo i to, i motor mogu ti reci da vuce ko lud !! jedino sta me malo zajebava je dami kvacilo pada svakih 3 tjedna ali nis posebno lako ja to nategnem!!... hehe


P.S. ako ti servis nezeli isporuciti cijeli sistem ventila onda odi ti to narauci u zagrebu i nekati i ako mozes stavi to u zg jel posto i sam vidis ovaj servis u splitu nije bas nesto ...!!
jesi ti onaj što prolazi 40 na sat u šestoj pored moje kuće  :mrgreen:
 
Pedrosa said:
jesi ti onaj što prolazi 40 na sat u šestoj pored moje kuće  :mrgreen:
joj pa sta seres jel moj problem ako kod tebe tako su auti parkirani nasred ceste i nemoze se vise od toga!!!!Oces sutra do grobnika malo na da progiramo???
 
Red Eye said:
joj pa sta seres jel moj problem ako kod tebe tako su auti parkirani nasred ceste i nemoze se vise od toga!!!!Oces sutra do grobnika malo na da progiramo???
Uuuuuuuu...nisam skužio da je to bio poziv na dvoboj...do grobnika je očajna cesta...idemo Moščenićka-Brseć...ganjanje počinje od Moščenićke...kreda je f džepu  8)...čujemo se preko PP-a
btw.serem jer se 40 vozi u prvoj a ne u 6-oj i uništavaš motor tako...doslovno uništavaš...talože se sranja po cilindru jer ne uspije sagorit svu smjesu...a gore pišeš kako je to motor koji se mora vrtit...
 
Red Eye said:
vrtim ga ja ali na sigurnim mjestima necu između parkiranih i vozečih auta raditi slalom
ma ne kužiš ti i dalje...pa vrti ga...ne moraš ić brzo da bi ga vrtio...ono sve možeš u prvoj proć,maximum drugoj...u 6-oj nikako ;)