tsolina
New member
pozdrav,
25.4.07 kupio sam novu rs125 u ducanu skutermoto u zg, prvi dojam fantasticno, a dalje....
nakon pocetnog privikavanja na ekolosku "rupu", euforija, motor drzi fantasticno, nikad nisam vozil motor koji tako drzi, ali....
kad sam dosel doma shvatil sam da: trokut vilice nije zaserafljen, kompletna desna rucka nije zaserafljena, dapace skoro mi je otpala do doma, kasnije se raserafila i lijeva, nazalost nisam odma primjetil, nego tek kod otprilike 400km da mi je isporucen motor s ostecenom prednjom gumom, nisu mi spojili ni stop za prvu kocnicu... zbog gume sam se zafkaval s servisom mjesec dana dok nisam dobio novu..... nazalost to je tek pocetak svih problema..
na +500km senzori za ler i stojnu nozicu gube kontakt, banana, ali nije tako strasno...
prvi put je zastekal ispusni ventil, ovaj put u otvorenom polozaju, znaci dolje nejde nikak a iznad 8k standardno...
obavil sam prvi servis na 1000km i sad ocekujem da stroj radi kak treba, ali....
dignem motor, vele da slozili su sve, ventil su malo posmirglali i sad je sve super....
2h nakon kaj sam stroj podigel iz servisa, ponovo je zablokiral ventil!!!! ovaj put nazalost u zatvorenom polozaju.... zasto nazalost?? zato jer sad vec
legendarna rupa uzima svoje izmedu 5 i 6,5k, a iznad 8k je sve gotovo, dalje se zavrti ali bez ikakvog potiska i s puno trokiranja....
svejedno natukoh 1800km da bi tu ponovo!!! senzor za stojnu nozicu gubio kontakt, a i ja polako zivce pa sam odlucil promjeniti servis nakon kontakta
g. Borzica iz generalnog u splitu, preporucio mi je Moto 01 i rekao da ih nazovem da ce oni odmah doci po moj motor i to srediti, ali.....
nakon 5 dana svakodnevnog zivkanja, konacno su dosli po motor u cetvrtak 7.6. i rekli da ih sutra nazovem.... da su bar tu problemi zavrsili...
naravno, zovem ih u petak, vele imamo guzvu nismo stigli jos nista. u ponedjeljak ista prica, u utorak konacno "gotov" i vele dodi po njega.....
sav sretan dodem tam da bi mi oni rekli da su mi skinuli blokadu jer nisu mogli nastelati motor, a ventil su malo posmirglali i sad radi super
bez ikakvog kontakta!!!! nisu me se udostojili nazvati i nesto reci, samo su skinuli blokadu, koja mi znaci garanciju....
naravno ja bi trebal platiti skidanje blokade koje nisam uopce zelio..... i tak se dogovorimo da u slucaju da stvarno gubim garanciju, da ce mi vratiti blokadu, ali to
nemogu rijesiti prije ponedjeljka, jer je odgovorna ekipa iz generalnog na "skolovanju" u italiji....
i tako podignem taj motor, da bi mi nakon nekoliko minuta ventil opet zaglavio u zatvorenom polozaju.... posto je vec bilo kasno, drugi dan odnosno jucer sam im ponovo vratio motor da ga konacno sloze....
pa recite vi kaj mislite o tim nasim servisima i motoru???
sad ce netko od vas reci da prodam taj motor cim prije, ali to ne dolazi u obzir... cilj je jos uvijek napraviti minimalno 100k km s tim motorom....
inace prije sam vozil japanca, novu yamahu fz1 1000 od starog i bio duboko razocaran njezinim performansama u svim kategorijama, lezanje ocajno od konstantnog poskakivanja do popustanja prednjeg kraja.... kocnice katastrofa, em ne koce nikak, em blokiraju prednji kotac na najmanji dodir kocnice... dio koji bi ocekival od 150ks je ubrzanje i maximalka, nazalost to me je totalno razocaralo, nema propinjanja ni trganja zadnje gume, zato sam i kupio rs-icu isto moze i ona a sto puta bolje lezi... inace motor preko 2 glave ocajno ubrzava, a maximum nakon nekoliko skurenih rezevara omv-ove stotice koja se pokazala najboljom je bio po satu nakon jako dugog zaleta 238kmh od obecanih 260 po prospektima....
25.4.07 kupio sam novu rs125 u ducanu skutermoto u zg, prvi dojam fantasticno, a dalje....
nakon pocetnog privikavanja na ekolosku "rupu", euforija, motor drzi fantasticno, nikad nisam vozil motor koji tako drzi, ali....
kad sam dosel doma shvatil sam da: trokut vilice nije zaserafljen, kompletna desna rucka nije zaserafljena, dapace skoro mi je otpala do doma, kasnije se raserafila i lijeva, nazalost nisam odma primjetil, nego tek kod otprilike 400km da mi je isporucen motor s ostecenom prednjom gumom, nisu mi spojili ni stop za prvu kocnicu... zbog gume sam se zafkaval s servisom mjesec dana dok nisam dobio novu..... nazalost to je tek pocetak svih problema..
na +500km senzori za ler i stojnu nozicu gube kontakt, banana, ali nije tako strasno...
prvi put je zastekal ispusni ventil, ovaj put u otvorenom polozaju, znaci dolje nejde nikak a iznad 8k standardno...
obavil sam prvi servis na 1000km i sad ocekujem da stroj radi kak treba, ali....
dignem motor, vele da slozili su sve, ventil su malo posmirglali i sad je sve super....
2h nakon kaj sam stroj podigel iz servisa, ponovo je zablokiral ventil!!!! ovaj put nazalost u zatvorenom polozaju.... zasto nazalost?? zato jer sad vec
legendarna rupa uzima svoje izmedu 5 i 6,5k, a iznad 8k je sve gotovo, dalje se zavrti ali bez ikakvog potiska i s puno trokiranja....
svejedno natukoh 1800km da bi tu ponovo!!! senzor za stojnu nozicu gubio kontakt, a i ja polako zivce pa sam odlucil promjeniti servis nakon kontakta
g. Borzica iz generalnog u splitu, preporucio mi je Moto 01 i rekao da ih nazovem da ce oni odmah doci po moj motor i to srediti, ali.....
nakon 5 dana svakodnevnog zivkanja, konacno su dosli po motor u cetvrtak 7.6. i rekli da ih sutra nazovem.... da su bar tu problemi zavrsili...
naravno, zovem ih u petak, vele imamo guzvu nismo stigli jos nista. u ponedjeljak ista prica, u utorak konacno "gotov" i vele dodi po njega.....
sav sretan dodem tam da bi mi oni rekli da su mi skinuli blokadu jer nisu mogli nastelati motor, a ventil su malo posmirglali i sad radi super
bez ikakvog kontakta!!!! nisu me se udostojili nazvati i nesto reci, samo su skinuli blokadu, koja mi znaci garanciju....
naravno ja bi trebal platiti skidanje blokade koje nisam uopce zelio..... i tak se dogovorimo da u slucaju da stvarno gubim garanciju, da ce mi vratiti blokadu, ali to
nemogu rijesiti prije ponedjeljka, jer je odgovorna ekipa iz generalnog na "skolovanju" u italiji....
i tako podignem taj motor, da bi mi nakon nekoliko minuta ventil opet zaglavio u zatvorenom polozaju.... posto je vec bilo kasno, drugi dan odnosno jucer sam im ponovo vratio motor da ga konacno sloze....
pa recite vi kaj mislite o tim nasim servisima i motoru???
sad ce netko od vas reci da prodam taj motor cim prije, ali to ne dolazi u obzir... cilj je jos uvijek napraviti minimalno 100k km s tim motorom....
inace prije sam vozil japanca, novu yamahu fz1 1000 od starog i bio duboko razocaran njezinim performansama u svim kategorijama, lezanje ocajno od konstantnog poskakivanja do popustanja prednjeg kraja.... kocnice katastrofa, em ne koce nikak, em blokiraju prednji kotac na najmanji dodir kocnice... dio koji bi ocekival od 150ks je ubrzanje i maximalka, nazalost to me je totalno razocaralo, nema propinjanja ni trganja zadnje gume, zato sam i kupio rs-icu isto moze i ona a sto puta bolje lezi... inace motor preko 2 glave ocajno ubrzava, a maximum nakon nekoliko skurenih rezevara omv-ove stotice koja se pokazala najboljom je bio po satu nakon jako dugog zaleta 238kmh od obecanih 260 po prospektima....