Aprilia RS 125 problemi

nixy said:
nisam skuzija foru?? jel se ti to zajebevas ili stvarno ide 240??

da fz1 je stvarno isla samo toliko i totalno me razocarala i onda sam odlucil uzeti "pravu" stvar rs125, kod koje bar znam da nemrem ocekivati ni neko ubrzanje ni maximalku, ali zato mogu i kocnice i lezanje... i odusevio sam se....
 
Pedrosa said:
Uuuuuuuu...nisam skužio da je to bio poziv na dvoboj...do grobnika je očajna cesta...idemo Moščenićka-Brseć...ganjanje počinje od Moščenićke...kreda je f džepu  8)...čujemo se preko PP-a
btw.serem jer se 40 vozi u prvoj a ne u 6-oj i uništavaš motor tako...doslovno uništavaš...talože se sranja po cilindru jer ne uspije sagorit svu smjesu...a gore pišeš kako je to motor koji se mora vrtit...

a i vibracije su puno vece, motor je balansiran za visoke rezime vrtnje, ne za ler....
 
Pedrosa said:
Uuuuuuuu...nisam skužio da je to bio poziv na dvoboj...do grobnika je očajna cesta...idemo Moščenićka-Brseć...ganjanje počinje od Moščenićke...kreda je f džepu  8)...čujemo se preko PP-a
btw.serem jer se 40 vozi u prvoj a ne u 6-oj i uništavaš motor tako...doslovno uništavaš...talože se sranja po cilindru jer ne uspije sagorit svu smjesu...a gore pišeš kako je to motor koji se mora vrtit...
ohoho

vidim da je dvoboj ugovoren :mrgreen:
 
i tako sam bil ponovo 01.08. na redovnom servisu 5tkm, a i stara prica je opet tu!!

velim serviseru za probleme, motor se tesko salta, temp. se u voznji spusta + redovni servis, a on meni dodi popodne bit ce gotovo!!
gledanje kako servisira moju pilu ne dolazi u obzir...

dolazim po stroj popodne i prica serviser, napravljeno ti je ovo, napravljeno ono, salta se ko putar, temp je stabilna, malo ispod normalne, ali to je ok...
i krenem ja iz servisa, a getriba i dalje tvrda i lupa :misli: za temp cak i usklicnik svijetli :shock: i najgore, mjenjac ispada iz brzina :shock: :shock: :shock:
 
pa jel kontroliral ulje u mjenjacu  :misli: ili ga je mjenjal ? ja na svojem mjenjam svakih 1000 km i nikad problema osim nekad mi skoci iz brzine kad ju ne presaltam dobro  al to je rijetko :mrgreen: a za temp. neznam kak imaju ti novi slozeno dal imaju termostat ili ko stariji rs-i  :misli:
 
cici125 said:
pa jel kontroliral ulje u mjenjacu  :misli: ili ga je mjenjal ? ja na svojem mjenjam svakih 1000 km i nikad problema osim nekad mi skoci iz brzine kad ju ne presaltam dobro  al to je rijetko :mrgreen: a za temp. neznam kak imaju ti novi slozeno dal imaju termostat ili ko stariji rs-i  :misli:

mjenjano je ulje, stavio je moje ulje.... valjda...
saltam ga lagano, mekano, a svejedno ponekad ispadne iz 4., onda pustim gas i sve ok...
kakvu regulaciju su imali stari rs-ovi?
 
imas vodenu koja stalno tjera vodu kao i svaka  :D ali nema nikakav termostat koji otvara kad se zagrije na potrebnu temp. a sad kak imaju novi to ne znam..ti znas mozda ? meni rijetko kad ali uvijek iz 6. ispadne van ...
 
Mora imati termostat. Svaki moderniji  vodeno hladeni agregat ima termostat. Ima ga skuter od 50 ccm a kamoli nece jedan 125 ? Tebi vjerojatno fali od prije..... :mrgreen:  zato mislis da ga uopce nema. Pogledaj u vanjsku oblogu glave....ako je ikad budes skidao(poklopac glave kojega drze cetiri imbus pet vijka) Sa unutarnje starne gdje dode crijevo vode vidjeti ces dvije rupice sa navojem....e tamo dode termostat. 8)
 
bmw m 5 said:
Mora imati termostat. Svaki moderniji  vodeno hladeni agregat ima termostat. Ima ga skuter od 50 ccm a kamoli nece jedan 125 ? Tebi vjerojatno fali od prije..... :mrgreen:  zato mislis da ga uopce nema. Pogledaj u vanjsku oblogu glave....ako je ikad budes skidao(poklopac glave kojega drze cetiri imbus pet vijka) Sa unutarnje starne gdje dode crijevo vode vidjeti ces dvije rupice sa navojem....e tamo dode termostat. 8)
s ta dva srafa imam samo neki lim preko spojen  na starom poklopcu i na ovom drugom isto nije bio gore  :misli: nisam znao a mene zanimalo inace kaj se tu nalazi  :mrgreen:
 
znaci, zelite reci da mi je krepal termostat, a ova budala u servisu mi ga ne zeli zamijeniti???
 
ma ne vjerujem da je otisel termostat jer onda bi ti pokazival preveliku temperaturu i pregrijaval se , ako nebi pustal tu vodu koja je oko glave motora van u kiler  :misli: , ispravite me ako grijesim , vjerojatno ti je otisel mjerac temp.(termokopija) meni je na pocetku bilo sve dobro ali onda se pocel gubiti i kazati mi preveliku temp. tak dugo dok ga nisam zamijenil i sad sve 5 ...
 
to bi moglo biti to, ali zasto to ovi ne zele otvoriti i srediti?? nego seru gluposti tipa samo vozi, nema mu kaj biti od malo nize temperature.....
 
tsolina said:
to bi moglo biti to, ali zasto to ovi ne zele otvoriti i srediti?? nego seru gluposti tipa samo vozi, nema mu kaj biti od malo nize temperature.....

...vjerovatno je guzva, a i neda im se bas radit!  :wink:




p.s. Radin u servisu!  8)
 
Shokrefumi said:
termostat se moze zaglavit i u otvorenom polozaju
da moze ali onda bi se svejedno moral zagrijati na radnu temp. ja nemam termostat uopce  :mrgreen: pa se zagrije na radnu temp. bez problema  (y) vjerojatno ga termokopija zajebava  :misli:
 
kolko ja kuzim, njemu se i zagrije nakon nekog vremena na radnu temp. ali temp. pocne opadat u voznji, sto je i logicno zbog dinamickog hladenja.
 
meni se pocne bas hladit negdje od 80 i onda kad probam kiler vidim da se hladi , a ovo sve do 80 je tak bas da se hladi malo ...