Aprilia rs 125 trokira

nikolabb

New member
Evo ovako vec po ko zna koji put imam problem sa ovom 125-icom...naime motor je okej isao u zadnje vrijeme sve dok nije poceo štucati, tj. trokirati cim otvori rave ventil( nekad ga ni ne otvori vec na 6000 obrtaja pocne trokirati)...Uspijem ga probiti na kvacilu ali nakon 3 4 sekunde jednostavno se ugasi u voznji...Cistio sam i karburator i cjeli rezervar(filter goriva u rezervaru) nije nista prljavo. Kad ga vozim sa cokom ne trokira toliko puno. Vjerovatno je mali dotok goriva,ali otkako ga imam 2 godine nisam nista cackao oko karburatora i lijepo je isao do sada ma da je koliko osjetim izgubio pola snage bez obzira na ovaj kvar. Da li je u pitanju karburator,isplati li se popravljat ili uzet drugi novi...Inace je PHBH 28mm na njemu i da li mogu staviti VHSB 34 mm da mozda ide cak i brze motor? Iskreno ne znam nista oko tih stvari pa mi bolje pitat nego kasnije kukat kad nesto skarabudzim...Hvala lp!
 
Kad si zadnji puta promijenio svjećicu? Ja volim krenuti od jednostavnih i jeftinih dijelova prema skupljima. Gubitak snage može biti do puno faktora, kakva ti je kompresija?
 
Lijepo što si očistio, ali mislim da to ovdje neće utjecat, s obzirom da u jednom režimu radi sasvim dobro... obrati pozornost na boju dima koji baca, sivo/plavo/crno, ima previše goriva, bijelo, previše zraka/premalo goriva...
Svjećica smislena stvar, možda treba poštelati fergazer, ja bi pogledao i dosjede fergazera i grane, da nije garež sjebala na grani možda konus?
 
Svjecica nova probaj, ngk br10eg ako nije ta nece biti dobro.. provjeri dali ti ventil otvara taj motor kada se ne otvara ventil onda trokira cuka kao da guta knedle, tek kada prodje 8000okr krene ici a to mi zvuci kao ovo sto si opisao da ga uspijes dobit pomocu kvacila.. ako ti je sve seriski na motoru ostavi karburator 28
 
E da nisam naveo propalila mi se svjecica posle tog kvara, zatim stavio novu (NGK br10eg), i nakon voznje bude crna,nije bijela znaci onda je ok smjesa zraka? ... do sad sam jedno 5 svjecica izmjenjao u godinu i pol...
 
Kad si zadnji puta promijenio svjećicu? Ja volim krenuti od jednostavnih i jeftinih dijelova prema skupljima. Gubitak snage može biti do puno faktora, kakva ti je kompresija?
Mjenjao sam ju cesto i probao sad sa novom ali isto bude...oko kompresije nisam nista cackao karburator i to(iskreno pojma nemam kolika je) je li se moze viditi na ekranu kod instrument table?
 
Svjecica nova probaj, ngk br10eg ako nije ta nece biti dobro.. provjeri dali ti ventil otvara taj motor kada se ne otvara ventil onda trokira cuka kao da guta knedle, tek kada prodje 8000okr krene ici a to mi zvuci kao ovo sto si opisao da ga uspijes dobit pomocu kvacila.. ako ti je sve seriski na motoru ostavi karburator 28
Je ta je i bila na njemu originalna br10eg...Ako ciscenje auspuha mozda ne pomogne ili je mozda rave ventil od garezi, kupiti novi 28 mm karburator...
 
Ocisti auspuh i rave ventil, pogledaj poslije ciscenja dali ti se ventil uopce izvlaci-uvlaci znaci turiraj motor u mjestu i gledaj ventil.. drugo karburator ne vrijedi kupit novi jer opet nece bit podesen za tvoj motor ako ne znas nemoj prckat sam po karburatoru vec daj netkom ko zna nastimat smjesu.. pitanje dali si dobro ocistio sve dizne. Kompresiju ne mozes vidjet nigdje, za nju treba uredjaj koji ju mjeri a to se radi tako da se odsarafi svjecica i u cilindar zasarafi uredjaj zatim palis motor ugl. ako nisi ponekad je najeftinije odvest motor majstoru koji se razumije 👍
 
Imam Gileru Nexus 250 ie 2007 godište 35 000 km i malo sam mijerio kompresiju e sad koliko je to loša ili je neka srednja vrijednost kompresije.
IMG_20201106_134644.jpg
 
Imam Gileru Nexus 250 ie 2007 godište 35 000 km i malo sam mijerio kompresiju e sad koliko je to loša ili je neka srednja vrijednost kompresije.View attachment 725969
Moto specs kaže 11,5:1, e sad... ako nisi u međuvremenu turbinu ugradio (ili niste manometar zaustavili na najvišem tlaku) ja bi reko da je tvojem motoru sad preko zime potrebno malo ljubavi :)
 
Moto specs kaže 11,5:1, e sad... ako nisi u međuvremenu turbinu ugradio (ili niste manometar zaustavili na najvišem tlaku) ja bi reko da je tvojem motoru sad preko zime potrebno malo ljubavi :)
Sve je u originalu a manometar je kupljen prije mijesec dana u ZG i novi je i sve je testirano po uputama