Aprilia rs 125 zaribala

igorsb11

New member
Aprilia rs 125 2007 god . Nezz kako al osiguraci sto drze bolcn od klipa su sjebali cilindar!! Sad me zanima kako to sredit da valja! Klip i karike su 100 e il mal vise jel?? I cilindar ako nije nikasil moze se busit? Ako je onda se mora ubacivat da moze bit za busenje  ... Pa kako znat dal je nikasil il na klipu pise 53.99 

 
Koliko vidim (ne vidi se najbolje), to je nikasil. Siguran si da su osiguraci bolcna u klipu sjebali cilindar, a da za to nisu odgovorni komadici iglicastog lezaja klipnjace koji se raspao?
 
Da osiguraci su jer sam jednog izvadio vec cjelog. sutra cu skinit cilindar i vidit sve!'a neto kaze nikasil netko kaze da nije i najbolje skinit i da netko vidi uzivo
 
Ako je cilindar originalan,onda je nikasil.Ako je rađen od prije,vjerovatno je gus.Može se to iskombinirati sa ubacivanjem gusene košuljice u cilindar.Radio sam to do sada dva puta tako da znam kako to ide.Cijena tog piksiranog cilindra sa novim klipom,karikama,bolcnom i osiguračima za Rotax 122 je 1450 kn.I moze se solidno voziti sa takvim cilindrom.Nećeš pretjerano izgubiti na performansama.
 
Sutra cu skinit cilindar. Ugl zasto se gubi na perfomansama uopce? Dal nemoze bit bolje mozda... I kako znat dal nije nikasil i dal se moze odma busit ?
 
Manje trenja na nikasilu,manje se grije pa bolje ide,neće samo tako zacvikati.Dok je to kod gusa malo opasnije.Imam jako neugodno iskustvo  :) Moj savjet je da ako stavis gusenu košuljicu,odspoji pumpu za ulje i mješavinu pravi sam.Da nebi bilo nisam znao  :D
 
Ma odapojota je sam pravim mjesavinu . 1 deci na 5 litara.... Valvoline ulje za 2t motore. Razmisljam dal moze bit dobro da samo cilindar izbusi se na tokarskom stroju i klip naruci od jakopeca i to je to...
 
Mislim da ta opcija sa busenjem ovoga cilindra nije dobra tj mislim da nije ni moguce neznam tocno..ili ubaci piksu od gusa ili novo nikalsiranje u italiji oko 1200kn..ja u svom rs-u imam piksu za sad je ok motor ide 160 km/h ulje je castrol i imam mjesalicu :D
 
U taj cilindar se može jedino ubaciti piksa.Znači nema bušenja cilindra pa ubaciti klip.Nije baš tako jednostavno_Originalni nikasil je cca 500 €.Neznam koliko ti je isplativo nositi cilindar na nikasiliranje u Italiju.Što se tiče ulja kažeš da sipaš 1 dcl na 5 l goriva.To ti je mješavina 2 %.Osobno mislim da je to premalo.Nemoj šparati.Zato i zaribavaju te Aprilije.Idu za svoju kubikažu i predobro a imaju slabo podmazivanje.Mislim imaju tvornički podešenu pumpu ulja.Kad skineš blokade i otvoriš motor na maximalu mislim da bi onda bilo i dobro odspojiti pumpu ulja i mješavinu praviti sam.Znači,ne žali ulje.Ja sam u svoju na 5 l goriva sipao 2 dcl Motula 710.To je 4 %.Jednom sam se opekao kao i ti.Slaba mješavina pa zacvikala na 130. :LOL: Da vidiš veselja.Driftaš po cesti kao pravi  :) Drugi put sam ipak bio pametniji. :)
 
Ubaci piksu stavi dobar klip i karike mjesavinu malo jacu oko 3% i to ti je to samo kvalitetno ulje i grijanje prije voznje i ici ce ona :D
 
Oko 160 eura je nikasiliranje cilindra u italiji. Mozes ga poslati u Moto Star u Trst, ili mozes sve to odraditi preko Moto Jakopec, Samobor.
Mozes ih nazvati, govore hrvatski: http://www.motostartrieste.com/
 
I u buduće uvijek mijenjaj igličasti i stavljaj nove osigurače.....kolko god oni izgledali novi ak su jednom bili gore ne valjaju.
 
Skinio cilindar bez skidanja masine bilo je zeznuto... Ugl nezz dal je cilindar nikasil orginal il se moze izbusit . Pise gilardoni i ima sp ucrtano
 
Ne vidi se dali je nikasil po tim slikama.Kakav je cilindar sa donje strane? Trebalo bi kada ga gledaš biti kao da je saliven iz jednog komada ako je cilindar originalan.Ako nije mora se golim okom vidjeti da je piksa upresana.Neznam kako drugačije da ti to objasnim.
 
Onda bi to trebao biti nikasil.Nemoj slučajno da te netko nagovori da to samo malo prešmirglaš i da u to uglaviš novi klip.Bacit ćeš lovu bez veze.Znači piksiraj,jer novi cilindar je preskup.I ubaci novi klip sa karikama.Lagano ga razradi nekih 1000 km sa jačom mješavinom i neće biti problema.Pusti priče da je mješavina 2-3 % dobra za taj motor.Ne pravi si probleme zbog 1 dcl ulja više.Možda se netko sa ovim sad neće slagati ali to je moje mišljenje,jer kao što sam ti već napisao imam neugodno iskustvo sa cvikanjem na 130 km/h.Imaš onaj mail gore napisan i tel broj čovjeka pa se raspitaj.Nećeš proći jeftinije nigdje.Samo klip ti je kod nas 100€.I pitanje kako će ti netko napraviti piksu.Tj.lako je tokaru nju napraviti.Problem su prelivni kanali.Ako ih dobro ne napravi izgubit ćeš na performansama i to dobrano.
 
Sta znaci ovo gilardoni 1 i sp ? Jel to slabiji cilindar od 17 kw ili  koji klip stavit kad se stavi pixa
 
ja na svojem imam piksu i klip je wossner a dobri su ti i prox,wiesco,asso werke i slicni cjene su oko 800kn cini mi se.. ja imam s 1 karikom al preporucam ti sa 2 :D
 
Tvoj cilindar je 220F.

ROTAX 123-122.
220: 223362 1. cilindar sto je bio montiran na rotax 123 ispusni kanal nema boostera
220A: 2. cilindar za rotax 123 ima booster na ispusnom
220B: 223369 3. cilindar za rotax 123 umjesto 220...
220C: 223611 4. cilindar za rotax 123...RX...TOUAREG
220D: 223616 5. cilindar za rotax 123 iz vana je izgledao ko 220H ali je imao sire rupe za sarafe sa strene ispuha...
220E: 223613 nije usao u produkciju...bio je samo "na papiru"
XXXX: 223610 SP cilindr za rotax 123
220F: 223990 cilindar sa 17KW...u svicarskoj ih ima
220G: 613040 nije usao u produkciju...bio je samo "na papiru"
220H: 223618 original rs-ov cilindar
220I: nije usao u produkciju...bio je samo "na papiru"
220L: 223615 sp cilindar rotax 122
220M: 613045 nije usao u produkciju...bio je samo "na papiru"...imao je drukciji model ventila
220S: 223997 kart
220T: 223999 kart
220U: 613930 kart
265: polini 154cc
cilindri do slova F su bili montirani na rotax 123 masine