Aprilia rs 125

Status
Not open for further replies.

Tekla_mestar

New member
ovako mislim kupiti apriliu rs 125, pa me znaima kakakv je motor sta se tice kvarova (mada znam da su svi 2-t slicni sto se tice kvarova)...btw ima sam legendarnu AF1 FUTURU (rotax 123 s polini kitom 170) motor je isa predobro al kvarovi su bili ucestali od semeringa vilice,generatora pa do zateznog vijka za lanac i ostalih gluposti...to me je razocaralo za takav motor u koji sam dosta ulagao novca i vrimena  :( ,a sad zelim si kupiti rs 125 (novijeg godista) pa me zanima misljenje onih sta su vozili rs 125...nadam se da ce netko odg na moj upit...btw znam da ce se i on kvariti al nadam se bar manje od AF1 hehe  8)
 
svaki 2-t motor se kvari....ali ono kaj sigurno možeš radit je da ga uvijek griješ prije vožnje, pa onda lagano voziš, pa tek onda....nateravanje :), onda točenje full sintetičkog ulja....ali treba i kupit zdrav motor, ne neki.....
imaš temu: rs topic, tamo ima jako puno o tom motoru

=ujedno ja prodajem apriliu rs 125, 2005.
 
To sa semerinzima vilice se je i meni desilo na tom motoru -200-250 Kn popravak. Šta se tiče one vide na zadnjoj vilici- također mi se isto desilo zato jer je neki talijanski majmun prezateza i mlatija po onom krugu za zatezanje lanca neadekvatnim alatom. Sve su to sitni kvarovi, koji ne moraju postojati ako je motor od prvog urednog vlasnika kupljen. Najslađe kilometre sam napravija sa 125-icama. Nije mi bija problem svakih 15-tak tisuća prominit klipne prstene i izrezat novi dihtumb cilindra...Mislim da ti motori puno pružaju za malo pažnje (y). Za tvoje godine -ništa slađe :wink:.
 
Bob Rock said:
To sa semerinzima vilice se je i meni desilo na tom motoru -200-250 Kn popravak. Šta se tiče one vide na zadnjoj vilici- također mi se isto desilo zato jer je neki talijanski majmun prezateza i mlatija po onom krugu za zatezanje lanca neadekvatnim alatom. Sve su to sitni kvarovi, koji ne moraju postojati ako je motor od prvog urednog vlasnika kupljen. Najslađe kilometre sam napravija sa 125-icama. Nije mi bija problem svakih 15-tak tisuća prominit klipne prstene i izrezat novi dihtumb cilindra...Mislim da ti motori puno pružaju za malo pažnje (y). Za tvoje godine -ništa slađe :wink:.



pa nije meni problem ulagati u njega nego nebi tia da moram svako drugi dan rastavljat ga i zjbavat se...btw ako ima tko da prodaje rs 125 moze se slobodno javiti  itd...
 
Ima ti na drugoj stranici cili RS topic sa 70 stranica (y)

RS ima puno drukcijih tehnickih rjesenja od AF1, ima san 2 RSa i nije mi dosad propiša nijedan semering. Ali ne samo to, prvi mi je ima 14000km nikad nisan pogleda mašinu, drugi sad ima 6500km naravno nikakvih problema, jedini veci problem koji san ima na oba dva je da mi je izgorila žarulja od 3 kune.

RS koristi rotax 122, a ne 123 koji je ima raznih problema sa strujon - tako da nemas brige ;)
A 2T motor se ne kvari nikako ako ga znas pazit, znaci malo ga ugriješ, ne gaziš ga na ladno i kvalitetno full sintetika ulje i nemaš briga.

Ja bi proda svoga RSa 2006. godina (novi model), sve original i ARROW auspuh, 6300km, boljeg u Splitu i okolici neces nac, nema niti frižića :)
 
evo mogu ti se i ja slobodno javiti u vezi RS... nisam ni ja imao nekih vecih problema, sve stima... evo sada imam 18000 i nikad nista, sve 5... neces pogrijestit ako ga kupis, vjerujem svi decki na ovom forumu paze o svom motoru pa tako pazim i ja i tak... ugl motor ti je super, sad je stvar na tebi kako ces ga cuvat, koje ces ulje tocit, grijat prije voznje i ne forsirat previse, znaci da ga drzis dugo u crvenom....
usput prodajem ti i ja svog, 06g. kad ga vidis rekao bi da je 08 :)
 
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,82101.0.html
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,32262.0.html
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,38646.0.html
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,79458.0.html
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,13070.0.html
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,19998.0.html
 
Status
Not open for further replies.