Aprilia RS 660

Tuončić je bombončić!!!
Odavno se nisam na nekom motoru osim na svom V4 ovako zabavio...

:love:
Nisam ga imao prilike vidjeti uzivo, ali cini mi se jako kompaktan, poput 125ice.. Zanima me kako bi se snasao netko visi na Tuonu, eventualno sa suvozacem..
 
Pa i nije baš tako kompaktan, kus je to motora. Ja sam visok oko 185 cm i nisam uopće primijetio da je "mali" Tuono i po čemu fizički manji od "velikog" brata. Ni izgledom, ni ergonomijom. Mali Tuono je čak udobniji ergonomski jer nije toliko nabrijan na performanse kao V4. Za suvoač(ic)e kažu da je još udobniji jer su oslonci za noge niže postavljeni a sjedalo šire i deblje.
 
  • Like
Reactions: Nintendo
Pa i nije baš tako kompaktan, kus je to motora. Ja sam visok oko 185 cm i nisam uopće primijetio da je "mali" Tuono i po čemu fizički manji od "velikog" brata. Ni izgledom, ni ergonomijom. Mali Tuono je čak udobniji ergonomski jer nije toliko nabrijan na performanse kao V4. Za suvoač(ic)e kažu da je još udobniji jer su oslonci za noge niže postavljeni a sjedalo šire i deblje.
Iste smo visine.. 👌
Ako je tako onda ga vracam u razmatranje nakon sto sam ga vec bio prekrizio..
Svidja mi se sto je lagan jer mi treba motor za probijanje kroz grad do posla i vikend jurnjavu po brdima ovdje u Schwarzwaldu, nesto od toga i sa suvozacicom..
 
Šteta bi ga bilo prekrižiti prije probne vožnje jer mislim da je svakako vrijedan pažnje, a za ovo što pišeš mislim da je jako dobro pogođen motor. Iznenadio me je kako se lako i meko probija kroz gužvu u Commute modu, a kako postaje agresivan i jako zabavan u Individual modu.
 
😍
 

Attachments

  • IMG_20210504_080700.jpg
    IMG_20210504_080700.jpg
    413.4 KB · Views: 0
A imali li mašin-learning algoritam da prepoznaje u kojem je raspoloženju vlasnik - npr. po trzaju šake na ručici gasa i intonaciji psovki unutar kacige?!
Pa da sam Motor switcha - Individual - Komjute - Road Rage mapa.
Ja sam sam, naime, lijen, i sklon intezivnim oscilacijama raspoloženja.
Htio bi da mi motor sam odabire mape paljenja i dinamičkih ogibljenja.
 
nije loša utrka ovog trofeo rs660
Kad vidiš da je ovaj što je završio treći, lani završio 16 u national 600, odnosno nije neki top level vozač, vremena sa top vozačem bi išla dole možda sekundu, ali kako god, sa ovim pilotima oni su od 300 brži 5, a sporiji 4 sekunde od supersport 600 a ti onda 3 sekunde od 1000