Aprilia RS 660

Da, sad sam malo pobliže proučio... Fest dobro, ovo bi mogao biti pravi borac gornjeg djela srednje klase... Najzanimljivije je da jedan od prvih konkurenata dolazi iz iste kuće... Valjda nebu suhog zlata skup...
 
gvo said:
Aprilija je bila zavidna na cirka 5 zx6r i 7 r6 koje japanci prodaju u EU, pa su odlučili uzeti dio kolača.  :LOL: :LOL:

Zajebanciju na stranu, nova 636ica je jača, vrlo vjerovatno puno jeftinija (ne vidim kako ovo može koštati ispod 90 0000kn), kvalitetnija, ima vrišteći R pedigre i karizmu kakvu jedan redni 2cil nikad neće imati.
Zašto izbacit motor koji je u startu ispod konkurencije, u izumirućoj klasi, je u krajnju ruku zanimljiva poslovna odluka. :mrgreen:

probaj mt07
 
proba mt07 i što ako skuži da je taj plastično papirnati drek bolji motor od 636?? :misli:
 
nije bolji, 636 je duplo skuplji.
ali u ovo vrijeme, 636 da bi isao, na ulici se ljudi pitaju, s koje planete je ovaj jaro, moras ga vrtiti na 12000.
Naravno, na mt07 moze vidit kako jedan moderni redni 2 se ponasa.
 
Lipa je , samo fali sjedalo za suvozacicu.... :mrgreen:

Sredju jesi kad vrtio 636 na 12000? :misli:
 
Sredju said:
nije bolji, 636 je duplo skuplji.
ali u ovo vrijeme, 636 da bi isao, na ulici se ljudi pitaju, s koje planete je ovaj jaro, moras ga vrtiti na 12000.
Naravno, na mt07 moze vidit kako jedan moderni redni 2 se ponasa.
636 je 88 tkn, a taj tvoj drek je 53 tkn
znači, ti si motor kupio zbog ulice i "jare"?? kaj si peder??
 
Kupio sam mt07 zato jer ima najbolji motor ta ovo sta ja vozim.
Kod nas je 636 15009 eura.
Mt ima okretnog momenta na 3000 vise nego kawa 636 na 11000.
Bas me zanima kako ce aprilija izvuc 100 konja iz tih 660 kubika
Ali eto buducnost je pred nama.
Munjhsild, drugi put cu si kupit polukrepalu rsv.
 
drž' se ti svoje moderne redne 2 rakete, glupane
 
stipe_zxr said:
Lipa je , samo fali sjedalo za suvozacicu.... :mrgreen:

Sredju jesi kad vrtio 636 na 12000? :misli:

nisam vozio kawasaki, ali sam se navozao tih sestica pun kamion, sto su novije to slabije idu na niskim okretajima.
a uz evro 5 normu nece ici ni na visokim.
 
Sredju said:
Kupio sam mt07 zato jer ima najbolji motor ta ovo sta ja vozim.
Kod nas je 636 15009 eura.
Mt ima okretnog momenta na 3000 vise nego kawa 636 na 11000.
Bas me zanima kako ce aprilija izvuc 100 konja iz tih 660 kubika
Ali eto buducnost je pred nama.
Munjhsild, drugi put cu si kupit polukrepalu rsv.

https://www.yamaha-motor.eu/ba/bs/products/motorcycles/hyper-naked/mt-07/techspecs/

    68.0Nm (6.9kg-m) @ 6,500 okr/min

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_zx6r%2005.htm

70.5nm na 11.500 okretaja.

To ti se čini jer nisi dao gas preko pola, a i ninja ima duže brzine :mrgreen:
 
molim da se sredjuovo znanje i iskustvo ne dovode u pitanje
čovjek je vidio i probao sve i bio je svugdje
 
MOONSHIELD said:
636 je 88 tkn, a taj tvoj drek je 53 tkn
znači, ti si motor kupio zbog ulice i "jare"?? kaj si peder??

ode mi piva po stolu :LOL: :LOL:
 
Sredju said:
nije bolji, 636 je duplo skuplji.
ali u ovo vrijeme, 636 da bi isao, na ulici se ljudi pitaju, s koje planete je ovaj jaro, moras ga vrtiti na 12000.
Naravno, na mt07 moze vidit kako jedan moderni redni 2 se ponasa.

Za normalnu vožnju/commuting/cruising ga nije potrebno vrtit. Horneta sam vozio 80K km, nikad mi nije falilo ni snage, ni momenta.
Za angažiraniju vožnju po otvorenoj cesti mi je svejedno, jer sam daleko od ljudi/naselja.
118ks na gumi pri 195kg je dovoljno i previše za sve moje potrebe.
MT07 sam vozio. Ništa me na tom motoru ne privlači. Dvije klase je ispod Horneta, a o 636ici da ne govorimo.
 
Meni mt07 ima bolji motor od horneta za ovo sto ja vozim.
Znaci grad i prevoji sa ostrim zavojima.
Snaga joj odmah tu, eventualno jednu brzinu nize, dok hornet treba vremena i cak treba spustit dvije, ako ne tri brzine nize da ispuca kao mt.
Mada je hornet na nizim okretajima avion za sportski 600 kubika motor.
 
A prijenos i to - napred + iza pa nema problema s momentom

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Sredju said:
Mada je hornet na nizim okretajima avion za sportski 600 kubika motor.
po svojem dobrom starom običaju, i danas si preskočio terapiju :(
imam doma eficu 2004. i horneta 2006., efica je raketa za horneta u bilo kojem režimu, a RR ide bolje od efice
hornet je ispod 8-9 mrtav, i frga i ubrizgavanje, ali i dalje je u svim pogledima spejs šatl za mt07
i daj više sjaši s tim socijalnim govnom, to je trenutno najjeftiniji i najgori motor na tržištu
 
Mislim da ova 660 nije napravljena da bi se borila protiv japanskih 600 ccm cetverolindrasa vec protiv popularne klase 500-650 ccm dvocilindrasa i mozda protiv hondinog CBR 650 cetverocilindrsa... ti se motori prodaju znatno bolje od krepanih 600tica... ( barem ovdje) ...

Vidim da se upleo MT07 u pricu... 🤕🤕🤕🤕😷😷😷😷😱😱😱😱