Aprilia RS 660

DiAbLeRo

Well-known member
Studija buduće supersport šestotice.

https://www.visordown.com/news/new-bikes/aprilia-rs660-supersports-twin-concept-unveiled
a9cf7a1c10ac979fdbde738c8000a621.jpg
9fd569aa3c317f9b50f5c913e94ccb26.jpg
867181fb844af065cf329ee9dfc6c90b.jpg
55e4d38aa91b083f9fb41d67e7117d44.jpg


Sent from my MI 5 using Tapatalk

 
Mozda se sad i suza i ronda pokrenu . Steta da ta klasa.propadne

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

 
još jedna uspješnica iz Noalea!
 
Uh. Da ima 3 cilindra...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
piljun said:
Mozda se sad i suza i ronda pokrenu . Steta da ta klasa.propadne

šta je fora sa tom klasom,zašto ustvari propada ?
čuo san inače od fanova R motora da je ta klasa 600 priča za sebe iako mi nije jasno zašto onda svi kupuju 1000ccm +  :021:
btw,ova aprilia je prelip bajk  (y)
 
Glaky said:
Ulaganje u gotovo već nepostojeću klasu. Hm...
???????
Nije Hr ali ovdje su homde i kwake 650 sa dva i cetiri cilindra u naked i r varijanti poprilicno zastupljene.. i honde 500 se prodaju dobro...
No istina je i da su to tajvanski jeftileni.
 
Previse dobro da bi bilo jeftino pa ce prodaja opet biti nikakva ( na jebenu zalost )
 
s rvatima se neće usrećit... ali na svetskom tržištu  (y)

uglv predivan motor  :0648:
 
DA-IM said:
šta je fora sa tom klasom,zašto ustvari propada ?
čuo san inače od fanova R motora da je ta klasa 600 priča za sebe iako mi nije jasno zašto onda svi kupuju 1000ccm +  :021:
btw,ova aprilia je prelip bajk  (y)

Zato sto su 1000 dobile elktroniku, a masa im je tu negdje.
 
Sredju said:
Zato sto su 1000 dobile elktroniku, a masa im je tu negdje.

Ja bi rekel da je to više psihološka stvar (izravni/neizravni pritisak ekipe koja vozi 1000), ili kad dojdeš sa 600 pa ti uleti neki padobranac sa pitanjem: "Kaj je to hiljadarka?" - Ne, 600. - a on: "Kaj nemaš vupača vozit hiljadarku?" - Imam, al mi ne treba još. A kaj ti voziš soma ccm? - A on veli: "A nemam ti ja motora ni vozačku" - na kraju ispadne da mu je pričo jedan što je gledo na youtube-u da 600 nema dost snage i samo su od 1000 ccm "pravi" motori.

A puno utjecaja ima i činjenica da inline4 600 ccm nemaju šusa od nule ko 1000 pa počneš razmišljat o prelasku na više kubika (ili manje cilindara).
 
madyo said:
Ja bi rekel da je to više psihološka stvar (izravni/neizravni pritisak ekipe koja vozi 1000), ili kad dojdeš sa 600 pa ti uleti neki padobranac sa pitanjem: "Kaj je to hiljadarka?" - Ne, 600. - a on: "Kaj nemaš vupača vozit hiljadarku?" - Imam, al mi ne treba još. A kaj ti voziš soma ccm? - A on veli: "A nemam ti ja motora ni vozačku" - na kraju ispadne da mu je pričo jedan što je gledo na youtube-u da 600 nema dost snage i samo su od 1000 ccm "pravi" motori.

A puno utjecaja ima i činjenica da inline4 600 ccm nemaju šusa od nule ko 1000 pa počneš razmišljat o prelasku na više kubika (ili manje cilindara).
Jer 1000 ide na gas na zadnji :D, a ima i taj cool factor kad dodješ ispred kafića.

Šalu na stranu, kad sam vozio MT09, pomislio sam odmah, zašto ne stave makinu 3cyl u tijelo od supersporta i naprave ultimativni fun bike za cestu... ne sa velikom krajnjom brzinom, ali sa super ispucavanjima.
 
  • Like
Reactions: Butko and R3nchi
madyo said:
Ja bi rekel da je to više psihološka stvar (izravni/neizravni pritisak ekipe koja vozi 1000), ili kad dojdeš sa 600 pa ti uleti neki padobranac sa pitanjem: "Kaj je to hiljadarka?" - Ne, 600. - a on: "Kaj nemaš vupača vozit hiljadarku?" - Imam, al mi ne treba još. A kaj ti voziš soma ccm? - A on veli: "A nemam ti ja motora ni vozačku" - na kraju ispadne da mu je pričo jedan što je gledo na youtube-u da 600 nema dost snage i samo su od 1000 ccm "pravi" motori.

A puno utjecaja ima i činjenica da inline4 600 ccm nemaju šusa od nule ko 1000 pa počneš razmišljat o prelasku na više kubika (ili manje cilindara).

Nemaju ni 1000 inline4 šusa od nule  :mrgreen:

 
DA-IM said:
šta je fora sa tom klasom,zašto ustvari propada ?
čuo san inače od fanova R motora da je ta klasa 600 priča za sebe iako mi nije jasno zašto onda svi kupuju 1000ccm +  :021:
btw,ova aprilia je prelip bajk  (y)
Razvoj i proizvodnja je u skoro istom €£$$ rangu kao za 1000ccm.
To je jedan od problema..

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
s2r said:
Razvoj i proizvodnja je u skoro istom €£$$ rangu kao za 1000ccm.
To je jedan od problema..

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mozda ideja za tu klasu da voze sa jednostavnijm ( citaj jeftinijim ) agregatom i nije losa stvar
Samo se bojim da je kod ovog slucaja sve samo ne jeftino.