piljun said:Mozda se sad i suza i ronda pokrenu . Steta da ta klasa.propadne
???????Glaky said:Ulaganje u gotovo već nepostojeću klasu. Hm...
DA-IM said:šta je fora sa tom klasom,zašto ustvari propada ?
čuo san inače od fanova R motora da je ta klasa 600 priča za sebe iako mi nije jasno zašto onda svi kupuju 1000ccm + :021:
btw,ova aprilia je prelip bajk
Sredju said:Zato sto su 1000 dobile elktroniku, a masa im je tu negdje.
Jer 1000 ide na gas na zadnji , a ima i taj cool factor kad dodješ ispred kafića.madyo said:Ja bi rekel da je to više psihološka stvar (izravni/neizravni pritisak ekipe koja vozi 1000), ili kad dojdeš sa 600 pa ti uleti neki padobranac sa pitanjem: "Kaj je to hiljadarka?" - Ne, 600. - a on: "Kaj nemaš vupača vozit hiljadarku?" - Imam, al mi ne treba još. A kaj ti voziš soma ccm? - A on veli: "A nemam ti ja motora ni vozačku" - na kraju ispadne da mu je pričo jedan što je gledo na youtube-u da 600 nema dost snage i samo su od 1000 ccm "pravi" motori.
A puno utjecaja ima i činjenica da inline4 600 ccm nemaju šusa od nule ko 1000 pa počneš razmišljat o prelasku na više kubika (ili manje cilindara).
madyo said:Ja bi rekel da je to više psihološka stvar (izravni/neizravni pritisak ekipe koja vozi 1000), ili kad dojdeš sa 600 pa ti uleti neki padobranac sa pitanjem: "Kaj je to hiljadarka?" - Ne, 600. - a on: "Kaj nemaš vupača vozit hiljadarku?" - Imam, al mi ne treba još. A kaj ti voziš soma ccm? - A on veli: "A nemam ti ja motora ni vozačku" - na kraju ispadne da mu je pričo jedan što je gledo na youtube-u da 600 nema dost snage i samo su od 1000 ccm "pravi" motori.
A puno utjecaja ima i činjenica da inline4 600 ccm nemaju šusa od nule ko 1000 pa počneš razmišljat o prelasku na više kubika (ili manje cilindara).
Razvoj i proizvodnja je u skoro istom €£$$ rangu kao za 1000ccm.DA-IM said:šta je fora sa tom klasom,zašto ustvari propada ?
čuo san inače od fanova R motora da je ta klasa 600 priča za sebe iako mi nije jasno zašto onda svi kupuju 1000ccm + :021:
btw,ova aprilia je prelip bajk
s2r said:Razvoj i proizvodnja je u skoro istom €£$$ rangu kao za 1000ccm.
To je jedan od problema..
Sent from my SM-G930F using Tapatalk