Aprilia RS 660

Honda cbr650r je malo preko 10 000e pa ako ciljaju na tu klasu onda bi i moglo bit...  :misli:
 
drifter947 said:
Može li se iz takvih parallel twin motora s kutom paljenja od 270 stupnjeva kao na V2, izvuči ista snaga kao iz V2 iste zapremine?



Aprilia 900 dorsoduro 95 konja
Ktm duke 790 105 konja
 
Sredju said:
Aprilia 900 dorsoduro 95 konja
Ktm duke 790 105 konja
Mislio sam nešto tipa Ducati 959, 955ccm 157 konja, dali se tako nešto može iz rednog 2 ili boxera te zapremine izvuči?
 
MOONSHIELD said:
po svojem dobrom starom običaju, i danas si preskočio terapiju :(
imam doma eficu 2004. i horneta 2006., efica je raketa za horneta u bilo kojem režimu, a RR ide bolje od efice
hornet je ispod 8-9 mrtav, i frga i ubrizgavanje, ali i dalje je u svim pogledima spejs šatl za mt07
i daj više sjaši s tim socijalnim govnom, to je trenutno najjeftiniji i najgori motor na tržištu

Moj bi se probudio na 7K, počeo bi se cijeli trest i vibrirat. Reakcije na gas osjetno oštrije, karakter motora se kompletno promijeni, iz pitomog commutera u zvijerčicu. Iskreno, fali mi taj dupli karakter kod SXa, kad motor ima linearni potisak od 0 do blokade, izgubi se malo tog šarma, a i posljedično skužiš da uvijek voziš brže nego što želiš, jer si konstantno u powebandu i ne moraš tražit snagu...

DaRRth Vader said:
ti se motori prodaju znatno bolje od krepanih 600tica... ( barem ovdje) ...
Slično je i na sjeveru EU, praktički je nemoguće naći salon da ima zx6r na lageru. Vjerujem da ih prodaju 1.5 godišnje.
 
drifter947 said:
Mislio sam nešto tipa Ducati 959, 955ccm 157 konja, dali se tako nešto može iz rednog 2 ili boxera te zapremine izvuči?
Nema tu nekih prevelikih ograničenja, ali teško je dobit dobro izgaranje i fino ubrizgavanje smjese... mislim da je jedne godine ekipa iz španjolske ili portugala u formulu 600 probala stavit mašinu od ER6, i došli su do reda 120-125 konja, ali ih je sjebalo pravilo za ograničavanje usisa... Bili su samo 10-ak milimetara predebeli :) A ako me pamćenje dobro služi, pumpa za gorivo je bila skinuta s RSV-a ili tako nečega, ne znam jel sad lažem... Svašta ih je mučilo s njime tako da su na kraju kao i većina uzeli ili od Zx-6 ili od R-6 mašinu...
 
Er6 ima zakrenut kut paljenja za 180 .
Gle, kada vuces tolike konje iz v2, izgubi se njegov smisao.
Onda odmah mozes preci na 4 cilindra.


 
600 4 cilindra ima smisla na trkacoj stazi.
moga misljenja.
redni dva sa 270 radilicom je isti po ponasanju kao i V2 90 stupnjeva. skroz linearno razvijanje okretnog momenta, dobar okretni u niskim okretajima, ako nije nabrijan previse i sto je manji to ljepse ide na niskim okretajima.
moja vtr sp1 je uzas na niskim okretajima, ispod 4000, ista stvar sa ducati 900 ss, mada bolje od vtr sp, a mala mt07 vec od 3000 solidno nastupa i primjerno ubrzava za njenu snagu.
e da i dorsoduro 900 mi je predivno vozila, zacas i neprimjetno odjednom pocne blicat za mjenjanje brzine nagore i dok ja to sve ispostovah, vec je 200 na satu, bio sam odusevljen motorom.
e sad, kako ce to bit na 660 kubika i 100 konja.
 
Čisto kad navečer zaspem i počnem sanjati kako nosim pare u dućan da su mi brojke točne  :mrgreen:
 
Evo da ti jos malo bude lakse zaspati  :LOL:

How much power does the new Aprilia RS660 make?
The forward-facing 660cc parallel twin motor is Euro5 compliant and is said to be built around the concept and dimensions of the front two cylinders of the 1100cc V4 in Aprilia’s Tuono and RSV4. This design is claimed to transmit the minimum amount of heat to the rider, while creating the space for a slim and lightweight chassis.
Making 98bhp (74kW), it’s a DOHC engine with a 270° crank that the Italian engineers say is a record power output for a parallel twin of this capacity.

What kind of chassis does the Aprilia RS660 have?
The new chassis is aluminium, as is the asymmetric swingarm, which pivots directly from the load-bearing engine. The rear shock is also a linkage-free design, while the steering is said to be stable on road and track, with a good turning circle for daily use.

We’ll have to wait until we can get the first review of the Aprilia RS660 in the coming months to know how it really handles, but if it carries more than just the moniker of the RS250 we remember so fondly, this thing – with its 41mm upside-down Kayaba forks, 320mm discs and radially-mounted and operated Brembo brakes – promises to be one of the most exciting bikes of 2020.

Does the Aprilia RS660 have cornering ABS?
Thanks to a six-axis IMU, the Aprilia RS660 has the following electronic rider aids:
Cornering ABS
Traction control
Wheelie control
Up and down quick-shifter
Engine braking control
Three road riding modes
Two track riding modes
Cruise control
Also included is a colour TFT display with connectivity to your smartphone for notifications and music control.

To say we’re excited about such a high-spec sports bike that has manageable power for the road is an understatement…
 
jedino što ja ovdje vidim da takvom motoru treba je qick-shifter,ABS ,traction control i wheelie control zbog mladih. TFT ekran i povezivanje sa telefonom zbog muzike pa veču glupost nisam čuo pa tko kupi takvu ljepu šesticu punu zabave i da mu onda padne na pamet da pušta pjesme :misli: valjda če se prodavati bolje od onog odvratog KTM RC 390 govna.
 
80380654_10157642621754070_6891161841158848512_o.jpg
 
što znači da bude kod nas oko 100 tkn i prva isporuka 2021. :mrgreen:
 
Hoće.

Znači,sad ima 660 sportiva RS660, naked Tuono 660 i sad ADV Tuareg 660.Bilo bi zanimljivo da naprave i cruiser s tom mašinom,nekaj slično Kawi Vulcan 650 ili Hondi Rebel 500.
Možda sam malo subjektivan jer je moj prvi motor Aprilia Red Rose Classic,ali bilo bi mi fora da Aprilia oživi model Red Rose kao novi Red Rose 660 :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Butko and Babylon
Hoće.


Super, jos samo fali nova Cagiva Elefant i eto nam komplet postave zlatne ere Paris-Dakar. ;)

Meni se ovaj novi RS 250 SP svida i cijena je ok za kup na Grobniku.