Aprilia RS 660

još nije izašao ni rs660, nakon njega ide mali tuono, tuareg možda '22., taman da riješe dječje bolesti i opozive :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: fawlty82
Neznam da li je tko još primjetia, ali nisu stavili rearsetse, kao na rsv4 i tuonu 1100, vec standardne pegove kao na nekom japanskom nakedu. Ušteda ili ergonomija?
A i clip-onsi se čine nešto višnji nego na rsvu.
 
ovi olinjali talijan ima 149cm i 48kili...pari 250setica
mislim da je klasa 600 past tense.
 
Last edited:
Mislim da bi je ovo moglo vratiti a i ovo sto se dogada oko nas ide u prilog, od covida do kamera i radara pa do porezne politike koja dolazi.
660 ce dolaziti i u verziji za kllince.
 
  • Like
Reactions: t0malito and Nero
2020-Aprilia-RS-660-Colours-India-International-Acid-Gold-Apex-Black-Lava-Red-1140x511.png


Niiice 🥰
 
Bit će Trofeo verzija kasnije, vjerovatno s nešto kvalitetnijim komponentama.

Evo još jedan uvodni video:
 
To ce ise prodavat ko halva ocu rec ko Katana...
 
U tvom bogatom europejskom kraju se možda i proda koja, Hr tržište će činit respektabilnih 0,0001% svjetske prodaje.
Doduše, s obzirom da su motori tipa mt07 i slični danas najpopularniji, možda se i proda koja RS660, ako cijena bude ok.
 
  • Like
Reactions: drifter947
Mislim da ce se vise prodati u vasim krajevima nego u nasim bogatim krajevima. To je motor za mladju populaciju a ovdje mladju populaciju motori vise ne zanimaju, ne sjecam se kad sam zadnji put vidio nekoga na satovima voznje mnoge skole su prestale sa radom jer nema vise zainteresiranih. Druga stvar je sto je to sporcki motor a to je skoro izumrlo u ovim krajevima 😥 MT i slicne motore voze ljudi vise iz potrebe nego uzivancije dakle kuca poso da su manje u guzvama ili nemaju auto a s ovim motorom tesko da ce neko od 30 navise godina ici na posao ili vikendom na sladoled, nazalost :mrgreen: u Juznijim krajevima ima neke sanse ;)
 
To za klince nažalost vrijedi worldwide. Mislim da diferencijacija među motorima (i motoristima) nikad nije bila veća ali da ima još ekipe koja bi manji motor za po gradu, na izlet i na stazu. U ovom slučaju brijem da je najveći adut tri izvedbe, pogotovo Tuono i sutra Tuareg koji će izgledati vrlo atraktivno što je danas najbitnije.
 
tresla se brda, umjesto malog RRa ispala nova F-ica😂

Honda CBR650F je za ovo space shuttle

Naravno, unas bu išlo ko alva, nakon što milenijci operušaju HD salonče, možda neki zaluta u Apriliju

prc milojka


Srki
 
  • Haha
Reactions: diesel power
da da, sa skoro 40kg više i 15KS manje, space shuttle samo takav.
Navodno, kažu da sa ovom aprililiom RS660 čak i najveći antitalenti mogu porubit gumu, možda ne bi loše da ju probaš vozit.
2021 kad petronas potjera dedu, aprilia ga prihvati, deda se provoza par đireva na rs660 i prodaja krene samo tako, čekat će se red pred dućanom ko za gejfon.
Šalu na stranu, mislim da su napravili u današnje vrijeme dobar posao, pogotovo kad bi izbacili Tuareg 660 sa prihvatljivom cijenom.
 
Bit će Trofeo verzija kasnije, vjerovatno s nešto kvalitetnijim komponentama.

Evo još jedan uvodni video:
Nadam se da sam u krivu, ali Trofeo je track-only verzija poput RSV4 X i Tuono X. Mislim da im se još ne isplati radit Factory model, dok se ne vidi kako im ide prodaja obicnog, s obzirom da bi cijena mogla bit oko 2.5k € više za Factory model. I ja sam u tržištu za 600 R motor, RS 660 Factory bi uzea bez razmišljanja da ih prave.