Aprilia RS 660

da da, sa skoro 40kg više i 15KS manje, space shuttle samo takav.
Navodno, kažu da sa ovom aprililiom RS660 čak i najveći antitalenti mogu porubit gumu, možda ne bi loše da ju probaš vozit.
2021 kad petronas potjera dedu, aprilia ga prihvati, deda se provoza par đireva na rs660 i prodaja krene samo tako, čekat će se red pred dućanom ko za gejfon.
Šalu na stranu, mislim da su napravili u današnje vrijeme dobar posao, pogotovo kad bi izbacili Tuareg 660 sa prihvatljivom cijenom.

Preskoči njega i njegove komentare. :cool: Tuareg je sigurna stvar i vjerujem da će cijena biti u rangu Tenere 700.
 
  • Like
Reactions: Igor28
Preskoči njega i njegove komentare. :cool: Tuareg je sigurna stvar i vjerujem da će cijena biti u rangu Tenere 700.

našli se eksperti jbte😂

ajde bumo vidli dal budete obojica konačno sjeli na taj pravi motor ili će zmija u džepu opet odradit svoje😂




Srki
 
  • Haha
Reactions: diesel power
Aprilia RS660 spec.
To su imali CBR 600 i Kawasaki 636 iz '07.. ;)
Nije baš za ekstazu..
 
Može imati i 25 kaj se mene tice .
Poanta je usporedba 2 i 4 cil priblizno jednake zapremnine, što bas i ne ide
 
Stavljam ruku u vatru da na gumi neće biti preko 85ks. Prvi Shiver je deklarirano imao oko 100, na gumi ispod 80.
Prvi šiver je izašo pred puno godina, tehnologija napreduje... a ovo čudo ima i oklope, i to pridonese u jednom spektru... nije sve igra konjskih snaga... nekad je i zaigranost kobile bitna :)
 
Prvi šiver je izašo pred puno godina, tehnologija napreduje... a ovo čudo ima i oklope, i to pridonese u jednom spektru... nije sve igra konjskih snaga... nekad je i zaigranost kobile bitna :)

Ni novi Shiver 900 nema neku osobitu konjažu spram zapremine, tako da ću vjerovati kad vidim 3rd party dyno. U ovoj klasi su svi živahni i lagani, nema lošeg motora. Više se pitam čemu oduševljenje oko rednog 2cil od 660cm. Da su downsizeali V4, razumio bih, ali ovako mi nije baš najjasnije čemu hype.:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
baš, motor fora izgleda, ali za takav tip motora brojke na papiru nisu spektakularne, mali tuono i tuareg budu imali više smisla i bolju prođu, s time da je za očekivati da će tuarega još dodatno prigušiti s obzirom na namjenu..
 
Sa 2 cilindra više...

Sorry, nisam znao da brojimo cilindre?
Gledao sam ista klasa motora i kubikaža..
Ako gledamo samo 2 cilindra onda evo usporedbe:
BMW F800S
Yamaha MT-07
i wildcard Aprilia RS 250 (2T) ;)
 
Last edited:
Tekst poceo sa 100 Ks a zavrsio sa 95 Ks..? Klizi im Ks kao pijesak kroz prste.
Ovih 48 Ks A2 necu ni analizirati.. cekam ih na semaforu sa 200 2T. ;)

 
Slabo čitaš, piše da je 95KS limitirana verzija koja služi da bi ga se moglo registrirat na A2.
S obzirom da je supersport klasa izumrla, euro5 će ju još više uškopit, mislim da im i nije bilo cilj napravit takav motor, već motor između cbr650f i cbr600rr kojo više vuče ka rr.
S istim motorom se daju napravit i neka kup natjecanja za one koji ulaze u svijet utrka, a isti agregat može poslužit i za druge danas popularne klase motora.
Mislim da ćeš se načekat na semaforu dok ju netko kod nas kupi :mrgreen:
 
Evo 120 HD slika kome se gleda...
Bez obzira na klase, konje, kilovate, kornjače...i ostale tehnikalije, dizajn je(y)(y):cool:

Mega Gallery: Over 120 High-Res Photos of the Aprilia RS 660 - Asphalt & Rubber
 
  • Like
Reactions: Srki