Aprilia RS 660

Al za isto ili vise love doduse imat ce kamaru nekih skracenica bez kojih voznja motorom nije voznja 🤣
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Ovisi što očekuješ od motora.

Ako želiš ''skalper'' za rezanje zavoja, onda će ti taj njen režim od 10-16t okretaja biti odličan.

Ako se želiš natezati uokolo, s povremenim izletima na rub gume, onda ćeš uzeti RS660.

Glupo je gurati nekom jedan ili drugi model.

Meni osobno, tužno je da nestaju kupci R600 klase i svi se prebacuju na ovakve ''vanilije''. JBG.
Sve je to ok, ali prodaja i kupci su rekli svoje.
 
Kad smo se već takli nažalost zamrle klase RR600, kojim smjerom ide motosport, ako ugase kompletnu prodaju RR600, a prelazak sa ovakvih twin cup motora na RR1000 je nemoguć i blesav, kamo to sve vodi, otvaranje neke nove RR800 klase sa raznim trocilindričnim (daytona 765) a 1000 ide na 1100, izlazi nova yamaha R8, kawasaki ZX-8R, CBR800RR :mrgreen:
 
Proizvođači su sami krivi.

Nema razloga da npr. serijski 636 nema spuštene oslonce za noge i malo podignut upravljač. 99% tih motora ionako nikad neće vidjeti staze.

Race kit se može ponudit kao dodatna oprema/doplata. Ja bi prvi rado kupio novi 636, ali zbog sjebanog vrata mi taj položaj vožnje jednostavno ne odgovara.
 
A koji motor je bas nesto poseban, ima sve sto drugi nemaju i obara s nogu? Uzmi bilo kojeg R-a soma i sve drugo ce biti bezvezno. A prodaja im je u kurcu i za par godina ce biti povijest. Objasni si to i skuzit ces poantu, vremena i promet se mijenjaju. Osobno mi se svida koncept, za koji dan mi stize 660 na probu, znam da ne mogu biti odusevljen performansama ali recimo taj spomenuti MT mi ne bi ni usao u izbor niti da je 20% jeftiniji.
Tako je moto svijet i otisao u krivom smjeru. Motor se danas kupuje kao modni dodatak vise nego kao vozilo.
A koji je to tocno koncept? Nesto kao R 600 ali sporije, za grad da izgleda kao R ali da nije cisti R.

O tim hibridnim klasama bolje ne pisati jer ima ljudi koji voze ripnjace na naked i R motorima i vicu kako su super jer su posebni...

Probao ga danas u Milanu.. Mlako je to mlako. Na pola danasnjih naked motora kad otvoris gas do kraja hvatas prednji kraj kad krene u zrak. Zadnje od nakeda sam vozio z1000 2017 godinu. Kakvo strahopostovanje izaziva taj vrazji okot kad mu otvoris gas.. Barem ti izmame osmijeh na lice. Ovo je kao malo bolji oklopljeni mt07. Nisam cuo ovoga sa otvorenim auspuhom uzivo pa zvuk necu usporediti. R6 ce za 10 godina biti posebniji model nego ovakvi proizvodi pogotovo tko ce ju imati ocuvanu. Jos tuona 660 kuzim jer se naked klasa prodaje na svakom kisoku ali Kvazi R sa tempomatom kojeg saltas kao svakog 600 kubika 10000000puta dnevno. Jos da ga uzmes blokiranog na 35kw..
Bas da vidim u kojim to zemljama mladi sa 18-20 godina mogu kupiti motor od 11000e. Prije 4 godine nisam mogao od motora ostati ziv na cesti u Italiji. Izvirali su kao voda sa svih strana. Sad ih u cijelom Milanu ne vidim 10 dnevno i to niti jedan preko 600 kubika u niti jednoj klasi. Cak niti skutera nema toliko i uglavnom je to stariji vozni park.

Ovo je obicno pomodno vozilo sa uvaljivanjem nepotrebne elektronike da bi vozac bio cool.
 
  • Like
Reactions: Nero and Mocippaldi
A što si ti očekivao od motora koji na zadnjem kotaču ima 90KS da ubrzava ko z1000 od 150KS.
Za taj motor je već 100x ponovljeno da niti je niti želi bit RR600, prema tome, ne vidim kakvog smisla ga ima uspoređivat sa naked motorima od 1000ccm, uključujući i mt09, jedina moguća usporedba je po cijeni koja je opet debilna, jer onda mogu usporedit i počet filozofirat da li je bolje kupit novu mt09 ili polovnu mt10 i reć, ovo se 10x više isplati kupit nego mt09.
Motor je klasa za sebe, kome se sviđa kome ne, u twin cup serijama (sv650, mt07) će ubit konkurenciju bez da na njega nadogradiš i jednu komponentu.
Za prosječnog korisnika, kakvih je velika većina vozača, koji koristi motor i za do posla i nazad, malo vikend brže vožnje sasvim solidan koncept. Ako ništa drugo, bar ga možeš stalno vozit na pun gas i mislit da si novi Rossi a ne vozit usran i otvarat gas do pola jer si usran da će te dignut na zadnji.
I da, čini se da nije ni tolilo spor kad ga vozi netko ko zna, ispada da je brži i od panigale V4

 
  • Like
Reactions: ODST
Idalje neznam zasto je rs660 sranje, a pravi motor je R600 sa 4 cilindra i 20 konja vise kojeg treba vrtit do neba da bi isao 🤔🤔
 
Da danas bilo koji proizvodjac predstavi novi model u klasi 600 sa brdom danas neophodne elektronike sa pravim ovjesom , kocnicama i sasijom i jos pri tome razvija 140+ konja taj motor bi kostao izmedju 120-130 000 kn znaci vrlo blizu ako ne i isto klasi 1000 kubika
Znaci prodali bi svi zajedno 20 motora u cijeloj EU i sigurno su shvatili da je je taj put neisplativ

Znaci 600 kubika sa 100 ks u dobrom ciklistickom paketu i u nekoj cup verziji je vise nego dobra opcija
 
A što bi trebao imat, 660ccm i 140ks da bi bio poseban, više je foran zato jer predstavlja neku svoju klasu, nit je R6, nit je ninja 650.
Dal je R6 poseban, nije, dal je mt09 poseban nije, dal je rs660 poseban, nije, teško je napravit nešto posebno. Da li je tenere 700 posebna, nije, ali je forna jer je donjela nešto novo i svježe na tržište, kao i rs660.
Da imam 18god i netko mi kupi rs660, ne bi se puno žalio.
Nije to nista novo. Ima ducati takav koncept pod imenom super sport ili tako nesto. Isto za ove vozim R sjedim kod Hepova bandera. Vise respekta imam prema ljudima koji na R stave uspravan volan radi ergonomije ili bolova u godinama. Ovi koji su izmedu su kao ona stara narodna, svi bi se je***i ali da im ne uđe.
A što si ti očekivao od motora koji na zadnjem kotaču ima 90KS da ubrzava ko z1000 od 150KS.
Za taj motor je već 100x ponovljeno da niti je niti želi bit RR600, prema tome, ne vidim kakvog smisla ga ima uspoređivat sa naked motorima od 1000ccm, uključujući i mt09, jedina moguća usporedba je po cijeni koja je opet debilna, jer onda mogu usporedit i počet filozofirat da li je bolje kupit novu mt09 ili polovnu mt10 i reć, ovo se 10x više isplati kupit nego mt09.
Motor je klasa za sebe, kome se sviđa kome ne, u twin cup serijama (sv650, mt07) će ubit konkurenciju bez da na njega nadogradiš i jednu komponentu.
Za prosječnog korisnika, kakvih je velika većina vozača, koji koristi motor i za do posla i nazad, malo vikend brže vožnje sasvim solidan koncept. Ako ništa drugo, bar ga možeš stalno vozit na pun gas i mislit da si novi Rossi a ne vozit usran i otvarat gas do pola jer si usran da će te dignut na zadnji.
I da, čini se da nije ni tolilo spor kad ga vozi netko ko zna, ispada da je brži i od panigale V4

Tuono 660 nije u istoj klasi kao mt09 ili vec neki kawasaki za te novce?

Tko ide i gdje to sa takvim motorima svaki dan na posao? Sa tuonom mozda i da ali sa ovim kvazi eRRRom? Ja bi mu dodao u serijsku opremu grijani sic i rucke, bisage, kofer, obavezno usb punjac da ljudi mogu gledati instagram dok stoje na semaforu jelte vrijeme je novac, a cemu gubiti vrijeme na stajanje kad mozes na tipkanje.

Sad je IN nedostatak znanja i vjestine zamjeniti manjom snagom i hrpom elektronike da bi bio kao Rossi? Nekad se za to treniralo i zicalo starije vozace da ti pokazu kako.. Moderne neke metode danas ucenja. Na starim bikovima nisi dugo jasio ako nisi znao kako.

Od tih svih modernih dodataka i funkcija koje guraju kao otkrice tople vode u cijeloj auto i moto industriji nisu napravili nista. Nikad vise "pomagala" nikad vise katastrofalnih nesreca. Ne samo aprilia, nego svi proizvodaci skupa. Ljudima pune glave da su nesto sto nisu i da ce stroj odraditi za njih njihov nedostatak vjestine.
 
  • Like
Reactions: Fritzr6
Idalje neznam zasto je rs660 sranje, a pravi motor je R600 sa 4 cilindra i 20 konja vise kojeg treba vrtit do neba da bi isao 🤔🤔

+20% snage na 100ks je puno opipljivije nego +20% na 150ks, osim toga frenetično ispoljavanje snage I4 šestice je neusporedivo zabavnije od rednog 2. Koliko je praktično za svaki dan, je drugi par opanaka, ali ovo ionako nije commuter. Uzgred rečeno, I2 je najbezveznija konfiguracija. Jedini razlog što je svi guraju u donjem segmentu je cijena. Da su napravili mini V4, e to, to bi već bilo kul. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: josip.vg
Da danas bilo koji proizvodjac predstavi novi model u klasi 600 sa brdom danas neophodne elektronike sa pravim ovjesom , kocnicama i sasijom i jos pri tome razvija 140+ konja taj motor bi kostao izmedju 120-130 000 kn znaci vrlo blizu ako ne i isto klasi 1000 kubika
Znaci prodali bi svi zajedno 20 motora u cijeloj EU i sigurno su shvatili da je je taj put neisplativ

Znaci 600 kubika sa 100 ks u dobrom ciklistickom paketu i u nekoj cup verziji je vise nego dobra opcija
Kostao bi tocno onoliko koliko drzava puta uzme porez.
Nekad si kupio m3 za 100 000e
Danas dobijes 320xd automatic sa 95% opreme za 110 000e ali ti je mila drzava pri tome uzela nekih 300 000kn poreza jer podrzava kupnju novih vozila.

Kako sam dovlacio nove talijanske motore u Hrvatsku par puta tako sam i vidio fakture za carinu i cijene prije nameta. Prije 4 godine nije bilo Dukca skupljeg od 150 000kn na fakturama. A koja je bila cijena do registracije i porezi. Ostalo je sve politika. Pa cijene monstera su bile smijesne a di su ovi ostali brendovi i modeli.

Koja je to neophodna elektronika danas? Cbr 600rr 2020 105000 do registracije? Sasija svima ista zadnjih 8godina, ovijes skoro isti, malo upakiraju izvana kao da je nesto bolje i prodavanje magle sa elektornikom.

Klasa 600 sa full ovjesom i opremom nece nikad biti cijenom kao klasa niti blizu 1000 jer su ti pak skocili na preko 200 000kn cijene. Pogledaj samo zx10r i rr pa ti vidi di je 70 000kn razlike.
Na kraju krajeva te skatule sve skupa kad ju kupis za 225 000kn novu nije nista bila veci gust nego kad si 2008 kupio zx10r za 100 000kn. Ostalo sve izmedu su laganje samih sebe da bas to sve trebamo da bi bili sigurniji, brzi ovo ono. Glava je sa oba u torbi sto god imali na sebi od opreme.
Da sada ponude isti motor model 2008 i 2021 sa cijenama koje su bila tada za 2008 i danas za 2021 koliko bi ih prodali za 50 000kn vise? Ovako nemas izbora a cijene su prevelike i za standarde van Hrvatske. Logicno je da ce pasti prodaja i da ce se masivno prodavati klasa koja kosta od 50 do 80 000kn a to su bili u tom trenu nakedi. Da ponude klasu 600R modele od 2007 recimo modele po tadasnjim cijenama danas, vidili bi kako ide prodaja. Ako su ga tada mogli napraviti za 70 000kn onda mogu i danas.
 
+20% snage na 100ks je puno opipljivije nego +20% na 150ks, osim toga frenetično ispoljavanje snage I4 šestice je neusporedivo zabavnije od rednog 2. Koliko je praktično za svaki dan, je drugi par opanaka, ali ovo ionako nije commuter. Uzgred rečeno, I2 je najbezveznija konfiguracija. Jedini razlog što je svi guraju u donjem segmentu je cijena. Da su napravili mini V4, e to, to bi već bilo kul. :mrgreen:
Aprilia je radila motore koji su čupali asfalt i pljuvali namotaje na auspuh, to su ukrocivali samo pravi muskarci a ovo sad sprdnja neka. Idu zaraditi na I2 cilindra a znaju da im je najveca zarada i tako na dijelovima. Uvijek su imali motore koji se bore da su najbolji u klasi a ovaj niti nema skoro klasu, sto radi cijene sto radi motora. Kawasaki je 20kkn jeftiniji i to je to od konkurencije. Di im je sad taj talijanski prkos i ponos. Postaju kao japanci. Kaj je dalje na redu? Elektricni rs?
 
  • Haha
  • Like
Reactions: Nero and infinity
Kostao bi tocno onoliko koliko drzava puta uzme porez.
Nekad si kupio m3 za 100 000e
Danas dobijes 320xd automatic sa 95% opreme za 110 000e ali ti je mila drzava pri tome uzela nekih 300 000kn poreza jer podrzava kupnju novih vozila.

Kako sam dovlacio nove talijanske motore u Hrvatsku par puta tako sam i vidio fakture za carinu i cijene prije nameta. Prije 4 godine nije bilo Dukca skupljeg od 150 000kn na fakturama. A koja je bila cijena do registracije i porezi. Ostalo je sve politika. Pa cijene monstera su bile smijesne a di su ovi ostali brendovi i modeli.

Koja je to neophodna elektronika danas? Cbr 600rr 2020 105000 do registracije? Sasija svima ista zadnjih 8godina, ovijes skoro isti, malo upakiraju izvana kao da je nesto bolje i prodavanje magle sa elektornikom.

Klasa 600 sa full ovjesom i opremom nece nikad biti cijenom kao klasa niti blizu 1000 jer su ti pak skocili na preko 200 000kn cijene. Pogledaj samo zx10r i rr pa ti vidi di je 70 000kn razlike.
Na kraju krajeva te skatule sve skupa kad ju kupis za 225 000kn novu nije nista bila veci gust nego kad si 2008 kupio zx10r za 100 000kn. Ostalo sve izmedu su laganje samih sebe da bas to sve trebamo da bi bili sigurniji, brzi ovo ono. Glava je sa oba u torbi sto god imali na sebi od opreme.
Da sada ponude isti motor model 2008 i 2021 sa cijenama koje su bila tada za 2008 i danas za 2021 koliko bi ih prodali za 50 000kn vise? Ovako nemas izbora a cijene su prevelike i za standarde van Hrvatske. Logicno je da ce pasti prodaja i da ce se masivno prodavati klasa koja kosta od 50 do 80 000kn a to su bili u tom trenu nakedi. Da ponude klasu 600R modele od 2007 recimo modele po tadasnjim cijenama danas, vidili bi kako ide prodaja. Ako su ga tada mogli napraviti za 70 000kn onda mogu i danas.
Svak ima svoje misljenje a ja se sa tvojim ne slazem i mislim da spominjati 2008 godinu u danasnjem kontekstu stvarno nema smisla jer je sve u bilo kojem podrucju otislo u nebo ali jednostavno tehnologija je isla naprid a neke nase price kako se vozilo prije 10-20-30 godina pa sa time usporedjivati danasnje generacije i cjelokupnu situaciju a za 70000 kuna ces dobit kitajca i bit sritan da se i to moze