Bas je ninjaMože se o tome raspravljati koliko god hoće, ali 600r i 4 cilindra je prošlost. To je tako i gotovo. Nazad nema.
Eto npr. Kawasaki sada kaže ninja 650 = 2 cilindra i 67 ks.
Može se o tome raspravljati koliko god hoće, ali 600r i 4 cilindra je prošlost. To je tako i gotovo. Nazad nema.
Eto npr. Kawasaki sada kaže ninja 650 = 2 cilindra i 67 ks.
ma to su neke Aprilijine laži jer nemreju napravit motor od 150 konja iz 660V2 koji bi vozili pravi frajeri 2 puta godisnje na grobniku...Evo di je jedan od problema
ma to su neke Aprilijine laži jer nemreju napravit motor od 150 konja iz 660V2 koji bi vozili pravi frajeri 2 puta godisnje na grobniku...
E, to smo i tu mislili... bio neki talijan jednom prilikom tu pa objasnio... da je došo neki lik, oni su onda sve ovdje zvali Juga, iz famozne Juge i reko ekipi tamo da od tija pizdarija ništa...Mislija sam da su u prilije samo luksuzni materijali, tipa titan, aluminijum i slično, a ne neki čelici
Točno, ali to mu nije ni bila namjena. Kao što sam već napisao, dolaze nova vremena i s njima nove klase. Iza toga stoje timovi ljudi koji godinama analiziraju tržišta i prilagođavaju se jer je alternativa pogubna. Nitko od nas nema obavezu prihvaćanja ali će morati ako bude želio voziti. Ako probate gledati bez emocija i navika, zašto bi uopće postojali bilo koji R-ovi ispod maksimalnih vrijednosti? Utrka je za svakim konjem i za svakim kilogramom, novim elektronskim pomagalima... Znači ide se u ekstreme, čemu onda raditi manju verziju istog? Kupiš soma i struja ti dozvoli da ga jednim klikom pretvoriš u 600, 750, 1000 ili 1200. Ali rezultati pokazuju da se ni to ne prodaje ni blizu kao nekad, da je prosječna dob motoriste sve viša i da, kako je netko prije napisao, nove generacije motor kupuju kao modni dodatak....ali nema ga potrebe gurat u R klasu kad tamo ne spada.
generalno, svi štede i to nije neka novost, a ko hoće baš R, kupil ga bude bez obzira na bilo kakve hibridne klase i to litru...i to je tak...Pa da logično, ti isti timovi su od od većine motora rade drloge i štede na svemu, kako bi povećali profit a ne izbacili bolji motor(Osim mozda u R klasi i velikih endura).
Kako objasnit da je Yamaha jedan Fazer zamjenila MTom, ili Honda starog Horneta nekakvim drlogom sa 30% manje snage i upitnim komponentama.
Na kraju dana, oni ce dobit bolje rezultate i veći bonus. Ekipa će kupit šta se nudi pa od dva zla izabrat manje. Da postoji RS660 o kojem je ovdje riječ i neki mini RSV4 600, kojih bi se više prodalo?Pa i prije si mogo kupit umjesto CBR 600 RR npr CBR 600F, pa oboje znamo kakvi su bili prodajni rezultati.
Ovako će ljudi reć a jebiga vidis da se to prodaje to ljudi zele. Ne, nije tako, nego mozes birat izmedju CBR 650R i RS660, što je upravo ovo što sam reko: od dva zla izaberi manje.
Pa da logično, ti isti timovi su od od većine motora rade drloge i štede na svemu, kako bi povećali profit a ne izbacili bolji motor(Osim mozda u R klasi i velikih endura).
Kako objasnit da je Yamaha jedan Fazer zamjenila MTom, ili Honda starog Horneta nekakvim drlogom sa 30% manje snage i upitnim komponentama.
Na kraju dana, oni ce dobit bolje rezultate i veći bonus. Ekipa će kupit šta se nudi pa od dva zla izabrat manje. Da postoji RS660 o kojem je ovdje riječ i neki mini RSV4 600, kojih bi se više prodalo?Pa i prije si mogo kupit umjesto CBR 600 RR npr CBR 600F, pa oboje znamo kakvi su bili prodajni rezultati.
Ovako će ljudi reć a jebiga vidis da se to prodaje to ljudi zele. Ne, nije tako, nego mozes birat izmedju CBR 650R i RS660, što je upravo ovo što sam reko: od dva zla izaberi manje.
To će nam sve zapakirati u plašt takozvane sigurnosti i ekologije pa ćemo za nekoliko godina biti sretni ako uspijemo kupiti nešto što nije na struju. A još nekoliko godina kasnije ide scenarij Mad Max i borba za svaku litru benzina, možda ne u kontekstu borbe za život nego za upalit motor i napravit đir po kvartu.Ovako će ljudi reć a jebiga vidis da se to prodaje to ljudi zele. Ne, nije tako, nego mozes birat izmedju CBR 650R i RS660, što je upravo ovo što sam reko: od dva zla izaberi manje.
Mislim da ćemo se načekat do borbe za život na žalost...To će nam sve zapakirati u plašt takozvane sigurnosti i ekologije pa ćemo za nekoliko godina biti sretni ako uspijemo kupiti nešto što nije na struju. A još nekoliko godina kasnije ide scenarij Mad Max i borba za svaku litru benzina, možda ne u kontekstu borbe za život nego za upalit motor i napravit đir po kvartu.
Koja tehnologija? Onda koja je obicnom korisniku nepotrebna. Svi ju trebaju jer su ih oni uvjerili da ju trebaju. Tko je vozio normalno 2006 taj vozi i danas i prezivio je. Niti sa svim tim dodatcima nemozes voziti nista brze na cesti nego prije i biti sigurniji. Prodana prica. Velim ti da bi jako puno ljudi kupilo novi motor po onoj cijeni danas i da nebi dozivili te dodatke niti 5 posto. Ako nema tih dodataka nema niti opravdanja za marze i finalne cijene.Svak ima svoje misljenje a ja se sa tvojim ne slazem i mislim da spominjati 2008 godinu u danasnjem kontekstu stvarno nema smisla jer je sve u bilo kojem podrucju otislo u nebo ali jednostavno tehnologija je isla naprid a neke nase price kako se vozilo prije 10-20-30 godina pa sa time usporedjivati danasnje generacije i cjelokupnu situaciju a za 70000 kuna ces dobit kitajca i bit sritan da se i to moze