Aprilia rs125 2-takna

Samo jedno pitanje koliko troši? Gledao sam uglavnom govore oko 7l pa na 8 ako je u višim okretajima. Sa ovim 154cc kitom koliko bi mogla više trošit? I da danas sutra bi trebao dobit još slika pa vam pošaljem ali mislim da za zamjenu bi on trebao nju registrirat i onda da je doveze. Šta vi mislite? Ako uspije od Omiša do Korčule valjda će i mene služit neko vrijeme. Što se mene tiče neka se na zimu slobodno pokvari. Non stop gledam videa kako popravljaju 2-takne krosere i želim naučit to, a ne da moram u mehaničara. Jer u budućnosti isto mislim da ću uz sportski motor imat neki 2t kroser ipak sam na otoku i ima dosta zanimljiv putova za vožnju, a i dobri su u supermoto konverziji isto.
Cvaje troše više nego 4T motori iste kubikaže,ali ne znam koliko točno troši RS125.Moja Aprilia troši oko 4-4,5 l/100 km,ali ta ima Minarelli AM6 mašinu,a RS125 ima Rotax 122 mašinu pa računaj na to da troši nešto više.
 
  • Like
Reactions: Cakic
Evo govori momak da je 180cc, da je on ima original 125cc koja mu je crkla i da je uzeo 180cc složenu na novo sa većin klipon i cilindron.
 
Evo govori momak da je 180cc, da je on ima original 125cc koja mu je crkla i da je uzeo 180cc složenu na novo sa većin klipon i cilindron.
Koji je onda to cilindar? Pollini je 154 ccm, klip 60mm. Mislim da je on nešto zabrijao na tih 180 ccm, tj tako su mu rekli, a on povjerovao.
Nadam se samo da je taj RAVE2 (pneumatski) dobro naštelan, bio bi mirniji da je električni, sve odrađuje elektronika.
 
Koji je onda to cilindar? Pollini je 154 ccm, klip 60mm. Mislim da je on nešto zabrijao na tih 180 ccm, tj tako su mu rekli, a on povjerovao.
Nadam se samo da je taj RAVE2 (pneumatski) dobro naštelan, bio bi mirniji da je električni, sve odrađuje elektronika.
Rave 2, rekao je da je dobro naštelano i da dobro radi. Sad ovo za 180cc stvarno ne znam ali momak je korektan. Rekao je da mu se je neisplatljiva i da je zato prodaje. Rekao je da je jedanput proklizao snje i onda je farbao plastike. Šasija i vilice sve dobro. A uz nju daje i original mašinu za djelove. Rekao je da ta mašina od 180cc nije prešla preko tisuću kilometara snjim od kad ju je uzeo. A on ju je uzeo složenu novu.
 
ček, tebi ne zvone alarmi? čovjek je korektan i iskreno ti kaže da mu je neisplativa i da je prodaje nakon 1000km? Unutar kojih je roknuo i pofarbao plastike? 1000km se pređe sam tak, unutar mjesec dana. Mrska mu je jer mora ulagat pare u nju pa je se hoće rješit i u zamjeni pošto poto.
Kak bu tek tebi isplativa? Imaš li posao?
Imaš želju za šarafit isto ko i ja. Ja iskreno kažem, imam želju, nemam znanja ni alata i ne usudim se kopat stvari koje ne znam vratit natrag jer se te godine onda nebum vozio. To ostavim servisu.
I moj je bio naštelan i dobro radio. Pa kad sam došao u servis, ovaj se počeo križat. I moj novčanik se počeo križat.
Jel znaš izmjerit habanje cilindra? Kak znaš da ne pije previše ulja? (a pije ga) Jel znaš naštelat karburatore (općenito)? Znaš nać video na YouTube-u. Good for you. Čini mi se malo prevelik zalogaj za tebe a sam si to ne želiš priznat i uvjeravaš se da je mašina super. Možda i je, a što kad ti se ugasi 100km od doma a nigdje nikoga?
Možda je dobar, možda ćete služit bez greške, no ne bih se baš kladio.
Ak hoćeš šarafit uzmi ovaj, ostane ti para
Ak hoćeš vozit uzmi ovaj
Makar i tog drugog treba provjerit.
Ali ko i druge savjete, ti ćeš ovo pročitat i bit još čvršće uvjeren u svoju odluku.
Zapamti: 20 godina star 125 2t se kupuje kao drugi ili treći motor. Ne jedan nakon drugoga, već jedan pokraj drugoga.
 
  • Like
Reactions: maRRin 06
Pa ovaj za 4000 kn je super, to je džabe, naučiš vozit a i šarafit !

Nego, zašto 125, 250 ne smiješ?!
 
Mislim da se svi previše trudite sa argumentima odgovoriti nekog od nečega za što je zagrizao. Svaka škola košta, zašto bi njegova morala biti džabe? Najbolje se uči na vlastitim greškama i najdulje pamti. Dečko hoće 180 kubika, ne dira ga kakva je to kemija i kaj s tim kad crkne. Nek proba, to je odlična prilika za nekaj naučiti odmah u početku pa bu kasnije imal manje zajeba. A opet nije lova zbog koje se bu svijet srušil, eventualno se bude vozil biciklom sezonu-dvije dok ne skrpa za slijedeći drlog.
 
Ma ja samo prenosin što mi je reka momak i ne znan kako zaključuješ da je želi prodat zato što je sjebana. Možda se i on zajeba ko što ću se i ja ako je uzmen. Taj motor troši i to san svjestan i to bi bila prva stvar za prodaju jer obo dvoje smo još srednja. Samo liti radimo a treba tankat lokomotivu. Drugo svaki polovni motor dolazi sa ulaganjem, meni je na xt samo pošlo 3tis. Kuna u pola godine na sređivanje i održavanje ako ne i više. Pa zašto ne uzet motor u koji ću isto toliko uložit ako ne i više ali se bar naguštat u vožnji. I da si malo pročitao postove ili možda nisi skužio tu rečenicu da je napisana. Rekao sam da sam se dogovorio sa dečkom da je registrira i donese ode kad bude dolazio. Ja bi je provozio i mehaničar mi koji hvala bogu zna sve o motorima i on će odma znat jel vridi ili ne. Ako ne bude dobra neću je uzet, vrlo jednostavno. I baš neki dan sam sjeo na r6 2004 i odvozio mali krug, i mogu vam reći da sam oduševljen. I sad me još više vuču sportive. Jedna od opcija bi mi također bila prodat xt na kraj ljeta i uzet sportivu 4-taknu kao rs125 ili r125. To će i biti tako ako ova ne zadovolji kriterij.
 
I ne, nemam pojma ništa, ni naštelat karburator. I moram priznat da me nervira što ne znan, jer hoću sam sve to znat. Hvala bogu mlad san iman vrimena za nauči, a bome iman i volje. Na xtu kad nešto krenem šarafi ne izađem iz garaže dok ne završim.
 
I ne, nemam pojma ništa, ni naštelat karburator. I moram priznat da me nervira što ne znan, jer hoću sam sve to znat. Hvala bogu mlad san iman vrimena za nauči, a bome iman i volje. Na xtu kad nešto krenem šarafi ne izađem iz garaže dok ne završim.

Imaš motor koji pali, vozi i za kojeg znaš da te neće nigdje ostaviti, a hoćeš ga silom zamijeniti za mačka u vreći, poslušaj starije šta ti kažu, jer ja nisam pa znam šta sam prošao, a navozio se nisam.

P.S. I dan danas mi je lijepa kao slika
 

Attachments

  • 283570_1843330093765_1705640_n.jpg
    283570_1843330093765_1705640_n.jpg
    103.8 KB · Views: 0
Moja bivsa neprežaljena..

20170624_113301-min.jpg

@ Cakic: Ovaj oglas se cini bolji od onog 1. sa Indexa, 8 god. mladi za 2000 kn vise..
 
Spider..,šta si novog SX-a bio uzeo??

A ovi iz oglasa izgledaju kao da niti ne pale a moš se vozit ako te netko gura..
 
Moj je bio 2010. kupljen 6.2017. 3. vlasnik sam bio.
Imao sam na piku ganc novi SX (2011. redizajn) u salonu Moto Mondo stajao 6 god. ali se nismo dogovorili oko cijene.
 
Evo za sve anti-rs fanove, sjela je ponuda za yzf r125 koju nisan moga propustit. Na satu 40tis. ostalo sve top. Xt prodajen, tako da sjedam na sportivu za koji tjedan. Jebiga izgleda da ću znat samo ulje minja :ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: enduro
A taj yzf ti ide mrvicu bolje od xt-a...sa rs-om se nebi puno vozio, al kad bi se vozio onda bi to bilo kvalitetno 😆
A xt 10 konja yzf 15 a razlika je samo u kilaži yzf je 20kg teži, ma bitno mi je da je sportski motor. Jel 40-45tis puno za te mašine?
 
Moj kinez od 200kubika 15ks dan danas ide s 50k plus km na satu i ne trosi ulje... a nije se nesto posebnosarafalo po njemu u 30 k km....

Dao 4k kuna 2011 za njega s 18.700km