Aprilia scarabeo 500 tuning

darkone

New member
Pozdrav svima. Dakle zanimaju me vaši prijedlozi za povećanje performansi aprilie scarabea 500 2004.g. Naravno cijena tih ugrađenih dijelova je bitna.
 
snaga,malossi bregasta cca 250e,ventili oko cca 100e,opruge ventila cca 40e,auspuh 400-500e, powercommander 300-400e,variomat cca 200e...ima toga jos pa biraj...
 
Ok, cijene su nabrijane do boli. Izgleda da nasi dileri imaju predobru maržu, naravno za njih je jako dobro. Gdje bi bilo najpovoljnije naći auspuh, isto to pitanje i za ostale dijelove?
 
Koji varimat, rolice, remen bi bilo najbolje staviti? Naravno da se dobije bolje među ubrzanje i bolje ubrzanje sa mjesta. Što se tiče auspuha, tko kod nas privatno radi dobre auspuhe a da nisu preskupi?
 
variomat polini ili malossi sa njim ces dobiti i rolice,mogao bi jos staviti tvrde suatice na kvacilo,remen stavi original tako je najbolje...od nasih proizvoda je deak jako dobar,deak hexagonal dode 1900kn...

ako ti je toliko bitan start onda stavi jos malo lakse rolice od onih koje ces dobiti uz variomat i sto tvrde sustice na kvacilo...
 
Pa bitan mi je start, ali sam opet svjestan toga da neću dobiti takav kao lakši skuteri sa istim motorom. Tako da bih htio malo popraviti start a opet da ne potrošim gomilu love, zato jer mislim da to nije vrijedno toga. Kad smo već kod toga znaš li za kojeg lika iz Karlovca koji se privatno bavi skuterima-motorima?
 
Nema pravila. Tuning se odvija metodom pokušaja i pogreške.
Odvezi se u Ami Trade i reci im sto zelis. Ne pristaj na domaće uratke po pitanju dijelova  (y)
 

Za pocetak uzmi renomirani sportski variomat (Malossi Multivar, Polini Speed Control ili od Top Performance-a), i nijansu tvrđe oprugice na kvacilo.

Ako se ne varam, cijena sportskog variomata za klasu 500ccm je oko 1.800 - 2.000 kn.

Auspuh - preporucam Malossi Wild Lion (cijena u HR ti je oko 3.200 kn).

Nakon toga vozi se tako jedno vrijeme, pa vidi isplati li ti se ici dalje u tuning ili su ova ulaganja sasvim dovoljna.

Također, potrazi sa trazilicom starije teme vezane uz tuning MASTER 460 agregata, poput ovog u tvome Scarabeu (Nexus 500, Atlantic, Beverly...).
 
variomat je jedini isplativi tuning, oko 1500kn s njime dobiješ oko 10-15% bolja ubrzanja
sve ovo ostalo je po meni neisplativo i jedino ako si zaljubljen u šarafaljanje i skutač se to radi u bilo kojem drugom slučaju to je "waist of time and money"
 
U potpunosti se slažem sa mv_agusta, mislim da su cijene dijelova kod nas ionako debelo pretjerane s obzirom na naš standard. Tako da ću vjerovatno napraviti neki osnovni tuning i vidjeti što sam s tim dobio, sve ostalo nije vrijedno para.
 
Cijene dijelova ne određuju se s obzirom na standard nego s obzirom na ulaznu cijenu u RH.
Košta i onaj prostor u kojem su proizvodi poslje izloženi, isto kao i radnik koji ti je nudi, njegovo iskustvo, vrečica u kojoj dobiješ dio itd.
Iz gore navedenih razloga bolju cijenu možeš očekivati jedino preko internet trgovine.

Ali vratimo se na početak, skuter takvih tehničkih karakteristika i vanjskog izgleda nije ni potrebno tunirati više od variomata.
Za Piaggia preporučam Malossi variomat, s kojim dobiješ sve što je potrebno za podignut snagu agregata.
 
Što se tiče tuninga navedenog skutera, kao što sam rekao mislim da ću ostati na osnovama i vidjet što ću sad tim dobit. Svjestan sam toga da nikad neću imati performanse kao jedan nexus ili slični skuteri. Ali malo povećanje performansi bi dobro došlo.

Kad smo se već dotakli cijene dijelova i sl., niti prostor niti ljudi koji prodaju u tom istom prostoru a ni ulazna cijena dijelova kod nas nioje veća nego recimo u NJemačkoj a dijelovi su skuplji. Tako da cijene nisu primjerene za naš standard. No trgovci za to ne mare.
 
Cijena dijelova u RH ista je kao redovna cijena u Italiji,Njemačkoj ...,razlika može biti u stopi poreza .
Odgovorno tvrdim da je cijena variomata ista preporučenoj maloprodajnoj cijeni u Italiji .