Aprilia servis - dobar s normalnim ljudima

zvjerko rider

Well-known member
Da puno ne kemijam (kenjam) . Trebam servisera za Pegasa "starije" godište 2002 (injektori), u krugu 400 km oko Pule. U obzir dolazi dio Italije , veći dio Slovenije i Kazahstan!!!!!!!!!!!  Kvar nije neka velika stavka, nego jednostavno trebam osobu ili servis koji se kuži u Pegase i hoće i zna ga srediti. Kao polog ostavljam lijevi bubreg , desni je u klincu.  Mob. je 099-264-2193 ili 098-963-9875 . Ako me neko nazove i kaže da je to stariji Pegas, nadležan će biti županijski sud u Puli.  :)
 
Dobro da sam dao broj moba pa mogu prenijeti impresije nekih sa foruma. Nekako ljudi najviše (ne i jedino) preporučuju AMI trade u Karlovcu. Preporuka više , dobro došla.
 
zvjerko rider said:
Dobro da sam dao broj moba pa mogu prenijeti impresije nekih sa foruma. Nekako ljudi najviše (ne i jedino) preporučuju AMI trade u Karlovcu. Preporuka više , dobro došla.
ja pitao danas covjeka koji je radio u aprilia servisu,kaze bjez od toga,problem na problemu  :neznam: :neznam:
 
Fusbremzer said:
Ali ne kužim da nema nikog u blizini da ti složi motor,kaj se zbiva sad sa motorom uopče??  :shock:

Činjenica je da se nitko ne želi loviti tog Pegasa . Da je novije godište onda još i nekako , ovlašteni servis je najbliži u Rijeci a oni su sada kakti prebukirani . Znam da je sada jednostavnije stavljati i skidati blokade na skuterima. Dečki koje znam u Puli nemaju dijagnostiku za taj stariji model , pa ću morati zapaliti malo dalje na servis. Motoru se zbiva kaj mu se i zbivalo  :) unazad tri tijedna . Na jednoj vožnji kada sam bio na vrhu Učke , nisam ga mogao upaliti kada smo kretali ni u drugoj nizbrdo. Nakon minutu dvije upalim ga bez beda. Kada sam opet malo usporio na raskršću motor se ugasi i nakon par pokušaja paljenja ništa. Pričekam opet minutu dvije pali bez problema. Kada se gasio skužio sam da kao dobiva gorivo ali ne dovoljno , odnosno da mu fali malo da kresne. Prije penjanja na Učku vozio sam stotinjak kilometara bez problema. Sviječicu sam stavio novu , iskru ima super. Jedan čovjek mi je rekao da je moguće pošto sam bio na večoj nadmorskoj visini , da taj motor ima foru da ubacuje više goriva, pa da mu se to sada zblesiralo u kompjuteru. Moguće da je sonda u klincu pa ponekad baci više goriva nego što bi trebalo, začađi svijećicu i onda počnu problemi s gašenjem. To je moguće jer drugi dan sam probao upaliti i ništa dok nisam opet očistio sviječicu , i pali ko mina , ali nakon opet određenog broja kilometara unutar kojih vozi bez problema, ponovo se ugasi na usporavanju ili na raskršću. 
 
zvjerko rider said:
Da puno ne kemijam (kenjam) . Trebam servisera za Pegasa "starije" godište 2002 (injektori), u krugu 400 km oko Pule. U obzir dolazi dio Italije , veći dio Slovenije i Kazahstan!!!!!!!!!!!  Kvar nije neka velika stavka, nego jednostavno trebam osobu ili servis koji se kuži u Pegase i hoće i zna ga srediti. Kao polog ostavljam lijevi bubreg , desni je u klincu.  Mob. je 099-264-2193 ili 098-963-9875 . Ako me neko nazove i kaže da je to stariji Pegas, nadležan će biti županijski sud u Puli.  :)
http://www.baroncellitriestemoto.it/
 
ako je do smjese vidi se na svječici al ne vjerujem da bi se gasio
 
ak je to stariji pegaso,kaj pa je onda moj iz 94.??  :mrgreen:

sa ajnšpricom se nisam susretal,ja ne volim nove tehnologije baš,pogotovo u motorima,ak ne složiš to,kupi neku sa fergazerima,njih nije problem složiti.
 
juraga said:
a šta je ka luka žudić loš i nenormalan?
Od kud sad to  :misli:
 
DADO PU said:
Od kud sad to  :misli:
naslov to kaže, a ja kažem oni su jedni od ne najboljih servisa aprilije, već jedni od najboljih servisa u ciloj državi.  i siguran sam da ne postoji tehnički problem koji ne mogu riješit.
talijanski servisi su ka i sve ostalo talijansko, 90% šminka, glume psihijatre, a naši padaju na njihove pizdarije. Pitaj priku od zaprua ili elvisa sa biaggijevom 4-kom :LOL:
 
Oprosti , ja nisam imao namjeru nikoga uvrijediti nego samo tražim pomoć u traženju majstora koji ima volje počačkati motor tamo gdje drugi odustanu na početku iz ovog ili onog razloga. Gdje radi Luka Žudić ?
 
zvjerko rider said:
Oprosti , ja nisam imao namjeru nikoga uvrijediti nego samo tražim pomoć u traženju majstora koji ima volje počačkati motor tamo gdje drugi odustanu na početku iz ovog ili onog razloga. Gdje radi Luka Žudić ?

http://hpmotori.hr/shop/index.php
 
zvjerko rider said:
Onda sam bio kod čovjeka , dobar i normalan  :)  i pošteno rekao da nije toliko radio na starijem Pegasu...
bravo. nesporazum riješen. ovo mi je dalo ideju za jednu novu temu
 
juraga said:
naslov to kaže, a ja kažem oni su jedni od ne najboljih servisa aprilije, već jedni od najboljih servisa u ciloj državi.  i siguran sam da ne postoji tehnički problem koji ne mogu riješit.
talijanski servisi su ka i sve ostalo talijansko, 90% šminka, glume psihijatre, a naši padaju na njihove pizdarije. Pitaj priku od zaprua ili elvisa sa biaggijevom 4-kom :LOL:
(y) odlican opis....


... za nase servise  :LOL: :LOL: :LOL: ako axon nezna di je kvar onda nezna nitko  :LOL: :LOL:
nema veze s tobom, ali sve prave majstore ste "ugusili" prodajnom politikom pa su ostali skuter servisi za promjene ulja i filtera :wink:
trenutno neznam nikog tko ide na sevis kod majstora koji je i ovlasten pod ugovorom (tu bi izdvojio Ami-trade) :misli:

ali to je neka druga tema
 
Čuo sam za jednog meštra iz Samobora, kažu da je prva liga i što se tiče znanja i alata, i što se tiče pedantnosti .
 
zvjerko rider said:
Čuo sam za jednog meštra iz Samobora, kažu da je prva liga i što se tiče znanja i alata, i što se tiče pedantnosti .
da, cul sam i ja za njega (y)
pa Zoric u KA
 
Zapru said:
(y) odlican opis....


... za nase servise  :LOL: :LOL: :LOL: ako axon nezna di je kvar onda nezna nitko  :LOL: :LOL:
nema veze s tobom, ali sve prave majstore ste "ugusili" prodajnom politikom pa su ostali skuter servisi za promjene ulja i filtera :wink:
trenutno neznam nikog tko ide na sevis kod majstora koji je i ovlasten pod ugovorom (tu bi izdvojio Ami-trade) :misli:

ali to je neka druga tema
sad imam priliku za sr... koliko oću i što oću :LOL:ali nisu u pravu
prvo, više nisam tamo već više od godinu ipo,

drugo, to je bila i još uvijek je najbolja servisna mreža sa najboljom tehničkom podrškom. otkad je PH uzeo Apriliju pod svoje, stvari su krenule onako kako trebaju ići, jedinim ispravnim putem. a to znači 5-6 obuka godišnje uz dobru isporučljivost dijelova odmah (za 24 sata). uvijek ima iznimaka o kojima ljudi pričaju, ali to se svima dešava. ja sam bio unutra i to najbolje znam. znao sam i znam šta se i drugima deševa, pa se ne dičim time.

treće, sad ću nabrojit Aprilija servisere i servise kojima bi ostavija motor bez pitanja oće li zajebat stvar:
-pendo kod dantea u dubrovniku
-lolo i buba u dubrovniku, bez obzira na gajbu pive na kojoj ćeš sidit dok gledaš motor kako ga popravljaju, napravit će ga, a dobro ćeš se zabavit, meni je gušt pričat sa njima
-francov servis u splitu, ekipa mlada, ali obučena vrhunski, a ako nešto zapne, gazda će uskočit
-a.j.- bivši globalov serviser, sad slobodnjak, znanje vrhunsko, nećeš mu se vratit dva puta u servis zbog iste stvari
-moto bean šibenik, ne znam dečke, ali čuo sam vole motore od malih nogu, nema razloga da im ne vjerujete
-drago lerga zadar, čovik ipo, zna sve
-af motori zatvorili, ali sitimo se prvo filipa, a poslije njega i vanje, genija za elektroniku, telepatski bi rješija problem
-matušići, ljudi koji obožavaju svoj posal, imaju odlične ljude u servisu
-hp motori, o njima neću više, ali čovik koji sa sxv-om na grobniku vozi 1.42-43 ne može ne volit apriliju i ono čime se bavi
-ami trade, josip, mlad, ali vrhunski majstor
-sip, doktor nauka, član HAZU, šta god vam treba, ako ste blizu slatine, najbolje u njega
-zagrebački slobodnjaci, ne znam šta je s njima, ali poneko ih zna, Boroš,  Kula, bivši jelićevi momci
-sve to nadgleda mr. M.B. , onaj kojeg ne znate, ne vidite, ali osjetite
i na kraju
-guru, čovik koji više nije ovde, ali od kojeg sam puno naučija, Mr. B.Č.  ili Darth V., pozdrav dragi, čim dođem doli, idemo na Philip Island, SBK, riješit ćemo Pass (y)

četvrto, kriza je, ljudima je teško, kad bi samo u jednoj strani bija problem, lako bi se to riješilo. u Slavoniji sve mrtvo i ugašeno, je li i tu PH kriv?
PS ako sam koga zaboravija, nemojte se ljutit

 
juraga said:
sad imam priliku za sr... koliko oću i što oću :LOL:ali nisu u pravu
prvo, više nisam tamo već više od godinu ipo,

drugo, to je bila i još uvijek je najbolja servisna mreža sa najboljom tehničkom podrškom. otkad je PH uzeo Apriliju pod svoje, stvari su krenule onako kako trebaju ići, jedinim ispravnim putem. a to znači 5-6 obuka godišnje uz dobru isporučljivost dijelova odmah (za 24 sata). uvijek ima iznimaka o kojima ljudi pričaju, ali to se svima dešava. ja sam bio unutra i to najbolje znam. znao sam i znam šta se i drugima deševa, pa se ne dičim time.

treće, sad ću nabrojit Aprilija servisere i servise kojima bi ostavija motor bez pitanja oće li zajebat stvar:
-pendo kod dantea u dubrovniku
-lolo i buba u dubrovniku, bez obzira na gajbu pive na kojoj ćeš sidit dok gledaš motor kako ga popravljaju, napravit će ga, a dobro ćeš se zabavit, meni je gušt pričat sa njima
-francov servis u splitu, ekipa mlada, ali obučena vrhunski, a ako nešto zapne, gazda će uskočit
-a.j.- bivši globalov serviser, sad slobodnjak, znanje vrhunsko, nećeš mu se vratit dva puta u servis zbog iste stvari
-moto bean šibenik, ne znam dečke, ali čuo sam vole motore od malih nogu, nema razloga da im ne vjerujete
-drago lerga zadar, čovik ipo, zna sve
-af motori zatvorili, ali sitimo se prvo filipa, a poslije njega i vanje, genija za elektroniku, telepatski bi rješija problem
-matušići, ljudi koji obožavaju svoj posal, imaju odlične ljude u servisu
-hp motori, o njima neću više, ali čovik koji sa sxv-om na grobniku vozi 1.42-43 ne može ne volit apriliju i ono čime se bavi
-ami trade, josip, mlad, ali vrhunski majstor
-sip, doktor nauka, član HAZU, šta god vam treba, ako ste blizu slatine, najbolje u njega
-zagrebački slobodnjaci, ne znam šta je s njima, ali poneko ih zna, Boroš,  Kula, bivši jelićevi momci
-sve to nadgleda mr. M.B. , onaj kojeg ne znate, ne vidite, ali osjetite
i na kraju
-guru, čovik koji više nije ovde, ali od kojeg sam puno naučija, Mr. B.Č.  ili Darth V., pozdrav dragi, čim dođem doli, idemo na Philip Island, SBK, riješit ćemo Pass (y)

četvrto, kriza je, ljudima je teško, kad bi samo u jednoj strani bija problem, lako bi se to riješilo. u Slavoniji sve mrtvo i ugašeno, je li i tu PH kriv?
PS ako sam koga zaboravija, nemojte se ljutit
kao:
1. procitaj 3. red mog posta
2. govorim s aspekta korisnika iz ZG-a pa s time mislim na radijus 100km
3. ponovno procitaj moj 4. red posta a vezano uz AMI trade
4. da li si kad bio u kojem OVLASTENOM Aprilia serisu kao KORISNIK s MOTOROM a da nije zbog redovnog servisa i da te neznaju
5. sto se tice MMS-a, dovoljno govori to da sam isao kod njega na redovni servis i za to prelazio 400km pa s time toliko o serviserima u ZG-u
6. nitko ne kaze da servisna mreza nije velika, dijelovi se dobiju za cas, majstori se s PH dogovore sve u korist vlasnika...
7. mislim da je bolje da ne povlacimo pricu rjesavanja mojih problema kroz 2 godine a sto nema veze s PH (znamo pricu di ja kazem da punjenje ne radi - majstori vele da radi pa na kraju ispada da ne radi i PH mi rijesi stator na samom rubu isteka garancije, pa cukanja, trzanja dok opet po mom ne ispadne da fakat ne radi kako spada napravi se sto treba, ...)
8. naravno da ima odlicnih majstora okolo po HR (znam jos Zorica, Lergu, Ante, Oslakovic, ...) ali ih ima i onih koji su odlicni a ne pada im na pamet biti ovlasten servis zbog PRODAJNE politike PH (znamo na sto se misli pri tom sto se tice prodaje a nema veze sa servisom)
9. nezna jel se nesto u meduvremenu promjenulo, ali da li sada netko moze imati ovlasteni servis a da nema prodajni salon?
10. neznam od kud ti to da imam lose iskustvo sa servisom u ITA ali tamo sam prosao odlicno, kao npr original Leo za Manu, kupljen u ovlastenom salonu, i bez prica o ponistenju jamstva kao u HR

i na kraju, da ponovim, sve to nema veze s tobom i tvojim kolegama iz PH koje znam :wink: