Aprilia Shiver 750 2008

ms1003

Member
Lijepi pozdrav!

Nedavno sam uzeo Apriliu Shiver 750 2008, 14k km i naišao na poprilično veliki problem sa pregrijavanjem.
Čovjek od kojeg sam kupio nije imao servisnu i nije znao nešto previše o motoru, ali sam svejedno uzeo (imao je malo km pa sam se išao kockat).

Odveo sam ga u Rijeci u Moto Matušić na popravak i dijagnozu.

Servis:
  1. zamjena ulja i rashladne tekućine, filteri (redovni servis) -> i dalje pregrijavanje
  2. termostat sa drugog motora -> i dalje pregrijavanje
Preporuka servisa (budući da kažu da hladnjak nije org već nekakav zamjenski):
  1. novi hladnjak (6900kn original u dućanu),
  2. karambol pa testirati da li se i dalje pregrijava (iako mi ne mogu garantirati da je do hladnjaka)
Najgori scenarij:
  1. zamjena brtvi glave motora + ravnanje (cijena cca 7500kn)

Htio bih još samo napomenuti da se motor u vožnji ne pregrijava, od max 6 oznaka za temp, uvijek je oko 3, do zakuhavanja dođe tek kad se stoji malo duže vrijeme (po ljeti vjerojatno ne bi izdržao na semaforu). Ventilator se pali normalno, pumpa vode radi (ispitano sve).

Svaka sugestija i pomoć je više nego dobrodošla budući da sam očito gadno pogriješio pri kupnji motora.

Unaprijed hvala svima!
 
Provjeri u kakvom je stanju impeler vodene pumpe (bilo je par slučajeva gdje je to bio problem) a koliko vidim to niste gledali.
Pod brojem 2
 
Hvala puno na odgovoru! Prekopao sam pola interneta i foruma za moguce poteskoce i procitao da zupcanici na pumpi vode mogu otici, da.
 
Kada su me zvali (motor je jos uvijek kod njih) pitao sam izricito za pumpu vode, rekli su da je ona OK, da voda struji. Da li su je pregledavali, ne mogu garantirat.
 
Dal gubi antifriz?

Moj shiver je isto 2008 i ima 63 tisuce km...jos nije isao preko tri crtice (u voznji uvijek dvije)


Ne zelim te strasiti ali 14 tisuca km i mjenjan hladnjak bas i ne idu zajedno
 
Kada sam ga preuzeo (to mi je prvi pravi motor, do sad 250cc skuter) i pregrijao se isao sam gledat da li ima tekucine, ali nisam uspio vidjet nista na rezervaru ispod desne plastike, ocito rashladna tekucina nije imala antifriz pa da se vidi boja, to je prvo sto sam im rekao da zamjene.

Mislim da cu ga morati preuzeti i voziti se malo, pratiti ponasanje da bi znao da li gubi antifriz.

Jos jedna stvar koju sam procitao bila je da ako se cuje kljucanje vode, da postoji sansa da nije pritisak dobar u sustavu. Kada mi je motor zakuhao (nakon stajanja u leru poslije 20min voznje) krenuo sam vozit, ohladio se na 3 crtice, zaustavio sam se i cuo kljucanje vode u prednjem dijelu.

Ne znam da li pomaze ta informacija...

Hvala!
 
To su u Matusicu napravili i kazu da se motor i dalje pregrijava kada radi u leru.

Ono sto ne razumijem je da nakon 14k km treba potencijalno mijenjat brtve glave i da postoji sansa da hladnjak nije dobar (jer je zamjenski) pa da se zato lose hladi dok stoji.

Oprosti nisam vidio cijeli komentar prije, da 14k km i mijenjan hladnjak ni meni ne idu zajedno, nazalost nisam znao do servisa.
 
Čekaj malo, kupio si motor bez servisne, od čovjeka koji nezna puno o motoru, a u nijednom trenu ne sumnjaš u km :unsure:
 
Cinilo se i meni predobro da bi bilo istina, al eto, kao prvi motor pa ako nije savrsen boze moj. Da sam glup i da cu izgubit puno novaca, jesam i hocu kako stvari stoje...
 
Nemoj biti glup...novi original hladnjak nikako nemoj kupovati za 7000kn, ako je u hladnjaku problem, uzmi polovni dobar, ako treba brtve glave mjenjati, uzmi sam nove i nađi majstora da promjeni...i odi u matusic i uzmi svoj motor...i daj koju slikicu motora
 
Last edited:
Brtve glave su do 100e, ravnanje u mot var na viskovu cca 50e, tako da cifra od 1000e za zamjenu je pretjerana, ali i klasika za nase lopine
 
7000kn za hladnjak dat mi je apsurdno, potraziti cu polovni.

Ovo sto kazes za ravnanje i brtve, pretpostavio sam da je napuhana cijena, al bas da je toliko nisam. Puno hvala na info!
 

Attachments

  • received_410826147929961.jpeg
    received_410826147929961.jpeg
    276.7 KB · Views: 0
  • received_408834174758083.jpeg
    received_408834174758083.jpeg
    376.5 KB · Views: 0
I cuje se jako, pa pretpostavljam da je netko nesto radio na auspusima, stock bi trebali bit. Sve u svemu je OK, stvarno nije bilo nikakvih vizualnih gresaka niti ostecenja vecih (ogrebani su poklopci motora). Osim cinjenice da ne smijes stat na semaforu :)
 
Cinilo se i meni predobro da bi bilo istina, al eto, kao prvi motor pa ako nije savrsen boze moj. Da sam glup i da cu izgubit puno novaca, jesam i hocu kako stvari stoje...
ma kakav gubitak novaca, sad u njusku, mazen, pazen, vozen samo do ducana i birtije i jos digni 500E cijenu :ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: Feis123