Aprilia SL 750 Shiver

Hmoa said:
Pozdrav, razmisljam o kupovini shivera 750, trenutno vozim kawasaki z300(to mi je prvi motor ako ne racunamo skutere i vozim ga evo vec trecu sezonu). Malo su mi razlicita iskustva sa shiverom od onoga sto sam uspio procitati na ovoj temi pa me interesuju vasa misljenja i komentari. Shivera sam probao u dva navrata(jedan te isti primjerak) sveukupno oko 1.5h voznje. Mene sad zanima je li svaki shiver puno vibrira, u odnosu na paralelna dva, na V2 nisam ocekivao ovoliko razlike sto se tice vibracija. Nevjerovatno mi je koliko I2 djeluje ugladjen u odnosu na V2, je li to normalno? Prakticno motor se samo u prvoj moze voziti ispod 3k rpm. I sad iskreno da vam kazem, nemojte me popljuvati na ovo, nisam osjetio neki privlacan karakter v2 masine. Puno mi je zanimljiviji bio recimo corssplane na hondi nc750  bez obzria na manjak snage ili recimo neki redni 4 koji poludi na visim obrtajima.. Druga stvar, ljudi se dosta zale na sport mod na shiveru, meni je iskreno on najvise odgovarao i sa njim je jedino bio zanimljiv za voziti. U rain modu je vrlo sam siguran sporiji od moje Kawe a touring je ok za po gradu. Polozaj sjedenja mi je onako, previsok realno, ne djeluje mi nikako dobar za agresivniju voznju, na kawi se sjedi dosta 'sportskije' i vise se ima osjecaja za prednji tocak, iako je sasija i ovjes dosta losiji.  Ja ne znam je li do konkretnog Shivera ili je potrebno vremena da se navikne i zavoli shiver ili ovo nije motor za mene.. Ne mogu nikako da dokucim sta je u pitanju. Svaki komentar i sugestija dobrodosli  :grin:
vozi se mjesec dana na shiver pa sjedni na fazera pa buš vidio šta je bicikl.
 
Kako je dozivljaj motora za svakoga nesto osobno i neznam bas kako bi ti tu mogli pomoci. Ne odgovara svaki motor svakome.
Na primjer moje iskustvo sa Shiverom je to da mi polozaj sjedenja nikako ne odgovara i nisam se nasao na njemu (zato ga i prodajem jer mi za moj nacin voznje vise pase enduro). E sad sto se tice tresnje, trese vise od npr Fazera koji je 4 cilindra, ali nije to toliko strasno. Moj se nakon 4 tisuce okretaja umiri i pocne se ponasati kao pravi sportski motor. S time da se poprilicno umirio od kad sam promijenio lanac i lancanike. Ako se taj koji si probao neda voziti od tresnje biti ce prije da je nesto neispravno. Kao svaki talijan Shiver je osjetljiv na odrzavanje ( i kvalitetu odrzavanja) , ako ga se propisno odrzava motor ce raditi super.
 
Treba napomenuti i da ima razlike u polozaju na redizajnu shivera i obicnog. Iznenadio sam se koliko se osjeti tih par stvarcica. Shiver je motor koji se jako lijepo vozi po krivinama. Ima svojih granica, ali ako se jos ucis odlican je. Klasika V2 masine je da ne voli niske okretaje, vec ispod 3.5k se osjeti. Karakter V masine bi se manifestirao u momentu koji proizvodi i vec od tih 4k fino poteze, a neki top mu je nesto malo prije 6k do 9.5k okretaja. Recimo rednjaci ga tuku na top speedu ali ja recimo zato obozavam osjecaj na izlasku iz zavoja.
Jos jedna stvar koju bi svakako predlozio je da kod zamjene lancanika se stavi iza 2 zuba vise (omjer kao na dorsu). Time se rijesi dosta problem zatrzavanja u gradu, a motor postane osjetno življi.
 
Nedavno smo radili na aprilia forumu O2 optimizere, koji rijesavaju trzanje u niskim okretajima. Ispalo nas je cca 150kn, inace tog ima i na ebayu zove se motocorsaro ili fatduc ali je 80$. Definitivno se isplati tko vozi i po gradu.
 
frx1 said:
Nedavno smo radili na aprilia forumu O2 optimizere, koji rijesavaju trzanje u niskim okretajima. Ispalo nas je cca 150kn, inace tog ima i na ebayu zove se motocorsaro ili fatduc ali je 80$. Definitivno se isplati tko vozi i po gradu.
150 kuna komad ili više njih?
 
45tkm sa shiverom evo peta sezona u tijeku. Toci i vozi, ne zahtjevan motor skroz. Možda nema neki karakter nit je nešto brz ali je svakako pouzdan.
 
alfa75 said:
45tkm sa shiverom evo peta sezona u tijeku. Toci i vozi, ne zahtjevan motor skroz. Možda nema neki karakter nit je nešto brz ali je svakako pouzdan.
Imas li problema sa voznjom na nizim obrtajima?
Npr spadnu ti obrtaji ispod 3-3.5k rpm u trecoj, meni je djelovalo da se motor skoro pa ne moze iz toga iscupati, toliko masina pocne "skakati" da se mora saltati u nizu.
To me je bas iznenadilo, zamisljao sam da se motor koji ima 81Nm obrtnog moze bez problema iscupati sa niskih obrtaja. Plus koliko puta sam procitao da v2 masine dobro idu sa niskih obrtaja, a iz mog iskustva bas suprotno. V2 ispade ne vole ni niske ni visoke obrtaje nego samo sredinu neku?
 
Swimmer1 said:
Imas li problema sa voznjom na nizim obrtajima?
Npr spadnu ti obrtaji ispod 3-3.5k rpm u trecoj, meni je djelovalo da se motor skoro pa ne moze iz toga iscupati, toliko masina pocne "skakati" da se mora saltati u nizu.
To me je bas iznenadilo, zamisljao sam da se motor koji ima 81Nm obrtnog moze bez problema iscupati sa niskih obrtaja. Plus koliko puta sam procitao da v2 masine dobro idu sa niskih obrtaja, a iz mog iskustva bas suprotno. V2 ispade ne vole ni niske ni visoke obrtaje nego samo sredinu neku?

moj je upravo to radio dok nisam zamijenio lancanike.. sada vise nemam tih problema, puno je mirniji. Prije je skakao kao koza
 
Normalno se vadi iz niskih okretaja ali to ne radim. ne dam da padne na niske okretaje, ili ako već padne  onda ne otvaram gas jako. Nekako se držim onog da su minimalni okretaji = stupanj prijenosa x 1000.
 
Swimmer1 said:
Imas li problema sa voznjom na nizim obrtajima?
Npr spadnu ti obrtaji ispod 3-3.5k rpm u trecoj, meni je djelovalo da se motor skoro pa ne moze iz toga iscupati, toliko masina pocne "skakati" da se mora saltati u nizu.
To me je bas iznenadilo, zamisljao sam da se motor koji ima 81Nm obrtnog moze bez problema iscupati sa niskih obrtaja. Plus koliko puta sam procitao da v2 masine dobro idu sa niskih obrtaja, a iz mog iskustva bas suprotno. V2 ispade ne vole ni niske ni visoke obrtaje nego samo sredinu neku?
Po gradu 3. Bas i ne stignes puno koristit... Drhtavica voli bit u 2. I onda iznad 5000.. Pa do blokade ili semafora.. Sta prije dodje  :mrgreen:
Svakak gledaj ko da je prenabrijani cvajtakt... Samo visi okretaji...
 
sve što nevalja na shiveru 750 su donekle popravili na shiveru 900... puno je uglađeniji po gradu
 
Za ugladjenost uzmes skuter sa variomatom.. Drhtavica je dobar ulazni motor u V2 motore koji se vole vrtit.. Al nebih imao nista protiv 900..
 
M12 said:
sve što nevalja na shiveru 750 su donekle popravili na shiveru 900... puno je uglađeniji po gradu
Tako je i na Dorsoduru. Puno puno bolja 900-ka.
 
Kakva 3. u gradu ? Wtf ?
Moj prijedlog je okretaji = stupanj prijenosa x 2000 !

Samo gaaaaaaas.
3.u gradu..............
 
moram priznat da nikad nisam imao probleme sa shiverom i trešnjom i zatrzavanjem u 3 godine vožnje svaki dan na posao u grad. Možda je to zato jer sam prije toga pola godine vozio yamahu xt660x, pa mi je shiver djelovao kao da je rednih 4 600cc prema xt-u.
Štoviše, na početku sam ga vozio u sport modu u gradu, ali sam trošio skoro 1l više nego u touringu, pa sam prestao sa time jer nisam guštao, a trošio sam više. Tako da sam ga u gradu vozio u touring modu, a čim sam došao na otvorenu cestu sam ga stavljao u sport.
Mislim da je sve u desnom zglobu i finoj regulaciji gasa, ako voziš motor ko skuter, nabijaš i puštaš gas u stilu on/off, nema tog motora koji nece trzat, čak i I4 motori, a kamo ne V2
 
dROGAR said:
Kakva 3. u gradu ? Wtf ?
Moj prijedlog je okretaji = stupanj prijenosa x 2000 !

Samo gaaaaaaas.
3.u gradu..............
Da 3. u gradu. Sto da ne?
Nije shiver raketa da ne mozes do trece doci.
6x2000=12000rpm ????? Moza al na yamahi r6
 
Zna li itko gdje ima za uzeti ovaj plastični dio od pumpe zadnje kočnice koji je označen u privitku, gledao sam na ovom katalogu ali ne mogu naći https://bit.ly/2Y6z5tp
Ili ako ima tko kakav polovni  (y)
 

Attachments

  • s-l500.jpg
    s-l500.jpg
    21.1 KB · Views: 110