Aprilia SR GT 125/200

DiAbLeRo

Well-known member
Aprilia je ovo proljeće izbacila novu seriju skutera, SR GT u 125 i 200 kubika. Cijena je 30.740 kn za 125icu a 32.740 kn za 200, s tim da postoji i Sport varijanta s nešto življim detaljima i bojama za 33.450 kn.


E, pa od petka sam i ja vlasnik jednog žuće u izvedbi 200 Sport!

:)
 

Attachments

  • IMG_20221009_211146-01.jpeg
    IMG_20221009_211146-01.jpeg
    1.1 MB · Views: 0
Aprilia je ovo proljeće izbacila novu seriju skutera, SR GT u 125 i 200 kubika. Cijena je 30.740 kn za 125icu a 32.740 kn za 200, s tim da postoji i Sport varijanta s nešto življim detaljima i bojama za 33.450 kn.


E, pa od petka sam i ja vlasnik jednog žuće u izvedbi 200 Sport!

:)
Čestitke,jako lijep skuter,baš me oduševio s izgledom
 
  • Like
Reactions: DiAbLeRo
Pa što se detaljnog testa tiče, ima dobar u Moto Pulsu od 06. mjeseca ove godine. Uglavnom, slažem se sa svime napisanim tamo a obzirom da sam prešao tek stotinjak km sa skuterom, evo par prvih zapažanja.

Ovjes je premekan, izvrsno upija neravnine pri manjim brzinama, ali pod opterećenjem i pogotovo udvoje, stražnji amotrizeri dolaze na blok, iako sam podesio predopterećenje na 5. od 6 položaja. Za solo vožnju ovo nije toliki problem ali ću vjerovatno preko zime staviti kruće opruge. Prednja Showa vilica je isto mekana ali obzirom da nije toliko opterećena a i ima dulji hod, ne dolazi na blok. Tu i tamo neka plastika možda ne naliježe savršeno, ali posebno iritira blinkanje lampice za ABS kod svakog stajanja, no ona se gasi nakon 10ak sekundi nakon kretanja. Danju nije problem, noću iritira. Pretpostavljam da će to riješiti updateom softwarea u budućnosti. Kočnice su malo tvrđe ali imaju opletena crijeva (!) no dobro i očekivano koči za jedan disk. ABS se još nije aktivirao iako sam pokušao, gume imaju dosta gripa a još nije toliko hladna cesta.
Skuter je jako lagan i okretan iako nije baš mali, veličinom bih ga smjestio među neke midi skutere, ima dosta prostora za noge a i volan je odlično ergonomski podešen pa je vožnja u gradskom prometu prava pjesma. Motor je blag, tih i linearno razvija snagu, ne pršti snagom i momentom ali to je sasvim u skladu s očekivanjima za ovaj stroj, no dovoljan je da suprugu i mene pogura preko 100 km/h a solo sam došao do 120 mada sigurno može i više ali nisam probao. Potrošnju ću tek vidjeti, za to je malo rano ali mi se ne čini odveć štedljiv ako su podaci o trenutnoj i prosječnoj potrošnji na board computeru točni. Jako mi se sviđa grafika i layout informacija na displayu, ima toga puno ali je jako informativno i dobro posloženo. LED svjetla su fantastična, i sprijeda i otraga, farovi su jaki i oštri a noću je Betlehem! Općenito, design cijelog skutera je meni osobno jako agresivan i dopadljiv pa sam ga zato i odabrao. Jbga, palim se na crvene felgice! :mrgreen: :love:
Danas sam montirao Givijev nosač kufera i ploču za svoj stari V47 koji malo nakaradno veliko izgleda ali baš me briga, meni je potreban i koristan. Prostora ispod sica ima za jeticu i još hrpu stvari, moja integralka ne stane, možda iskopam kakvu manjih gabarita koja hoće.
Uglavnom, za cijenu od 33.450 kuna nemam zamjerke, rega me izašla oko 700 kuna, servisni intervali su svakih 10.000 km, ja zadovoljan žućom!
 

Attachments

  • IMG_20221010_130143-01.jpeg
    IMG_20221010_130143-01.jpeg
    1.3 MB · Views: 0
  • IMG_20221010_124936-01.jpeg
    IMG_20221010_124936-01.jpeg
    1.6 MB · Views: 0
Vidio ga u salonu, dobar, a usporedba sa X-adv-om, osim snage naravno, podsjeća li te imalo na hondicu ?
 
U samom smislu transporta s točke A na točku B, imaju dodirnih točaka ali u smislu načina i samog doživljaja - nemaju. Razlike su goleme a prednosti jednog su nedostaci drugog i obrnuto. Ovaj moj "downsizing" je izazvan jednostavnom činjenicom da mi iduće razdoblje ne treba ništa jače i bolje od SR GTa, a ukazao se oportuni trenutak za prodati Hondicu na kojoj sam stvarno uživao.
 
Pozdrav svima!
Što se tiče aprilije evo mojih par dojmova...
1.Po meni skuter nije niti premekan niti je pretvrd i to mi je neka ok sredina jer i po manjem sjedalu se iz aviona vidi da nema nešto pretjerano mjesta za suputnika(pogotovo debljeg)pa je za solo savršen...probao Beverly i moj mi se čini još bolje ergonomski riješen
2.Prednja nakošena podnica za noge je nekako polufunkcionalna jer se iste ne mogu do kraja ispružiti(182 cm i nemam duge noge)ali opet ispada da je zadovoljavajuća i nekome će možda biti i ok
3.Sjedalo je po mom ukusu malo pretvrdo i nakon pola sata mi stražnjica malo utrne,ali profil sjedala i materijali ok,ispod ima mjesta samo za otvorenu kacigu i tu sam skužio da mi to nije dosta
4.Svjetla su vrlo dobra i prednja i stražnja,,,pohvalno je da se uz doplatu mogu uzeti svj. za maglu kome treba
5.Upravljač mi je izvrstan,lijepo izgleda i malo je širi što mi je super
6.Kočnice su malo tvrđe i zasad mi sjajno obavljaju svoj posao
7.Ima start stop sustav i to koristim te sevjerojatno može malo ušparati goriva...može se isključiti
8.Motor sa svojih 17,5 konja ide čisto ok i poslije moje aprilije sr 50 r ovo je druga priča....i u jednom testu se pisalo da u nekim režimima rada djeluje kao prošli 250 ccm i to je istina...vrlo se brzo navuče 90-100 a onda lakše dođe do nekih 125 meni max što je 115-117 kmh u stvarnosti,međuubrzanja za 175 ccm čist ok npr od 40 do 80 ali ne treba očekivati čuda
9.Izgled je meni osobno vrlo dobar i radije sam njega kupio nego beverlya koje me ne oduševljava,plastike neke ne naliježu savršeno ali su dobro obrađene i lcd izgleda izvrsno pogotovo noću
10.Potrošnja još nekako varira vjerojatno jer imam 1700 km tek i sad sam obavio prvi servis(633 kn)...ja prolazim s 9 litara dok je novi oko 270 km ali nisam ostao bez bemzina nego samo na rezervi i malo se tako furao...možda bi se iscijedilo još 10-20 km...po testovima piše da može do 350 km ali ne znam baš-ovako ispada negdje 3.4-3.6 po meni sad...to bi se trebalo još smanjiti bar na tri litre jer ne vozim divljački nego normalno...
11.Za dulja putovanja je skut za jednog po meni i dovoljan bez obzira na sve jer ima malo tog gt osječaja u njemu i brzo nabire do 80-100 km a pošto radara ima na svakom zavoju to je i sasvim dovoljno.Išao sam iz Zagreba u Bjelovar(86 km) i to sve autoputom i brzom cestom kroz Vrbovec i došao sam za 70minuta,malo oko 100 malo do daske ali ne dugo i nije bilo loše.Da napomenem,ako se odlučite za skut uzmite obacezno veći vizir kao ja jer na serijskom mi je vjetar dizao otvorenu kacigu a sad nemam tih problema(oko 1000 kn)...ne znam ja sam zadovoljan,ali ako ikad naprave 300 ili 400 ccm to će biti ubojica jer će komfor za 2 ljudi biti još bolji,sjedalo izdašnije,prtljažnik,više snage za još bezbrižnija dulja putovanja itd...ali zasad mi je ovo top!
ako sam nešto zaboravio pitajte lp
 
Mislim da sam jučer vidio GT kod škole u Mlinarskoj... zapravo, nešto malo što je virilo iza prekrasnog kofera. :mrgreen:
 
:mrgreen:

Taj sam.

BTW, smontirane 30% kruće opruge (linearne za razliku od origigi progresivnih) otraga na amortizere, sad je možda nijansu prebrz povrat ali ovo i onako nije pila za (pre)brzu vožnju. Sad je to puno bolje, općenito manje ponire zadnji dio a pogotovo na davanju gasa, ne lupa ovjes više i ne dolazi na blok ni kod većih rupa na cesti. Moram ga još isprobati udvoje ali izgleda da sam riješio najveću zamjerku na SR GTu.
Usput, na EICMAi izgleda da izlaze 300 i 400 kubika verzije.
 
  • Like
Reactions: triumf
Prije 2 dana viđen žuti na križanju Frankopanske i Ilice, Glovo dostava.
Jako cool.
 
:mrgreen:

Taj sam.

BTW, smontirane 30% kruće opruge (linearne za razliku od origigi progresivnih) otraga na amortizere, sad je možda nijansu prebrz povrat ali ovo i onako nije pila za (pre)brzu vožnju. Sad je to puno bolje, općenito manje ponire zadnji dio a pogotovo na davanju gasa, ne lupa ovjes više i ne dolazi na blok ni kod većih rupa na cesti. Moram ga još isprobati udvoje ali izgleda da sam riješio najveću zamjerku na SR GTu.
Usput, na EICMAi izgleda da izlaze 300 i 400 kubika verzije.
Di si kupio opruge?
 
Dao sam ih izradit u Omega Opruge u ZG na Savskoj cesti. Opruge su me došle 500 kuna a demontaža i montaža 250 u Moto-Monda.

Ako kome trebaju, pošaljem kontakt od gazde, čovjek ima točne specifikacije opruga pa ih može replicirat.

BTW, poslao sam e-mail upit u YSS centralu za EU i nemaju još na web stranicama ali su pripremili kit za SR GT, prednje opruge i gušće ulje te dva amortizera s oprugama otraga. Problem je jedino cijena, traže oko 820 eura za taj kit, a to je 20% cijene skutera, što je meni osobno bilo preskupo.
 
DiAbLeRo-baš me zanima rezultat kojeg si dobio stavljanjem drugih opruga.Meni se čuju amortizeri kako se tresu i smeta me to malo a i osjetio sam da na većim rupama dođe nekad do kraja i to me malo čudi jer to se ne bi trebalo dešavati.Ako budeš mogao pošalji mi broj da se koji dan nađemo na pivi pa da vidim kako si to riješio i koliko se zaista osjeti rezultat.lp Dario
 
Na papiru se ova razlika od 30% ne čini toliko velika, međutim u stvarnosti je ogromna. Nisam još probao udvoje, ali u solo vožnji (napominjem da sam 185 cm visok i 90 kg lagan :mrgreen: ) je stražnji kraj puno mirniji i stabilniji, a iako sam se svojski trudio gađajući rupe i izbočine na cesti, još nijednom mi stražnji ovjes nije došao na blok. Udvoje ga tek trebam testirati. Inače, dok mi je skuter u Moto-Mondu čekao nove opruge, rekli su mi da im se već nekoliko vlasnika SR GTa žalilo da im je ovjes premekan i da udara na blok. Pretpostavljam da će Aprilia uskoro ojačati serijski ovjes.
Slobodno se javi na 098219349.
 
  • Like
Reactions: soundgarden
Prije neki dan idem u prodajni salon,ovde u ST...i nemaju probni model.

Al bitno da mi je prodavac reka,da je jedan kupac,koji je veci od mene kupia 125ccm
visok sam 200cm,koliki je tek oti?

Odma sam izasa kad je to reka.


Triba mi nesto 125-150 za grad.
Sh 150 vise nema
Lambreta ima mala kola...nemam pojma.
 
Last edited: