aprilia sr50 ditech

stovrag

New member
skuter ne vozi vec dvije god, bio na tri servisa i nitko ga nije popravio svi me samo oderali, na motoru je sve novo, klip, cilindar, klipnjaca, bocni lezajevi, vodena pumpa, akumulator, svjecica i ostale stvari potrebne da upali! problem je taj da nece upalit za nista, goriva ima isto kao i iskru! kad verglam kao da vrti u prazno, rijetkost je da upali ali kad upali ide kao nov bez greske i cim ga ugasim opet isto! odem u ducan stavim novu svjecicu i upali ali poslije opet nece! vec mi je dosta i njega i servisa koji nemaju pojma i stavio bi bombu pod njega ali hocu isprobat sve prije nego to ucinim!  Shocked molim za ikakav korisni savjet i htio bi da upali konacno i vozi! hvala
 
Isti skuter sam vozio više od 4g. i nikad problema s njim, a samo gledam koliko se ljudi žali na probleme..Također su mi uvijek prilikom redovnog servisa govorili kako sam jedan od rijetkih kojem sve šljaka normalno..  :shock:
 
ovo bi trebalo komplet sve rastavit i pregledat i vratit na mjesto te onda mjenjat dio po dio.
kompresor, pumpa goriva, elektornika, glava motora (injekotr i senzori), onaj za gas tps ako se ne varam.

a najisplativije ti ga je prodat ovak rastavljenog meni ili uzet mog i nekaj doplatit jer mi skuter doma stoji palim ga jedino vikendom jer nemam vremena a volim srafit..!
isto je ditech jedino treba novi acc jer ovaj je pri kraju od tolko stajnja..

moj je isto na pocetku zezazo nikako vise od 70..
napravljena generalka, nova elektornika i pumpa goriva, tps i stavljen zeleni injektor od siemnsa te leovinc rr i od onda radi ko sat i fino ide.. 8000 km od onda jos uvijek vozim istu sjvecku.. :D mislim da je sad potrosena skroz na skroz.. al uvijek pali i uvijek ide i nikad se ne buni.. bilo vani 0 ili 35°
tocm na tifonu euro 95. i agip city hi-tech ulje.
 
Moj ditech je uvijek bez problema povukao do 85-90km/h, a onda je trebalo vremena da dođe do 95..Ništa dodatno nije stavljano, gorivo uvijek Omv100(to su mi preporučili u servisu) i full sintetičko ulje Selenia..

Ne razumijem se baš u mehaniku i slične stvari, ali su uvijek spominjali da je često problem u lošem gorivu te nešto s filterima..  :misli:
 
to je stara prica o gorivu, pa voze pravi motori na nase gorivo i ne staju malo malo, kod mene je isto novi leo vince rr i kontroliral sam sve kaj sam mogel, od kompresora, inection isto zeleni siemensov radi dobro, gorivo sam tocil 98  plus, vise neznam kaj mu napravit i na koji servis ga odvest, koji je najbolji servis za skutere, cim blize vaeazdinu a moze i zg..
 
pusti servise ak nisu do sad nece ni od sad..
moj savjet skompaj se s nekim ko ima ditecha i zamoli da ak je dobre volje da premjestite elketroniku polako
dio po dio..
pa vidi kaj jebe..
 
javi se na 095/8142-029,trazi denisa,ak ga on ne slozi nebu ga niko slozil nikada vise
 
chupsy.. on ujedno i radi u jednom servisu.. pa mislim da i zna najvise jer radi privat i u firmi.. jedino je malo bed dofurat ga do zg...
 
tesko mi naci nekog da mi da motor na rastavljanje a i nemam vremena, budem probal nazvat a dofurtat mi ga nije problem, oni vjerojatno imaju i djelove za prodat, al mislim rabljene a ne po cijeni servisa?
 
stovrag said:
tesko mi naci nekog da mi da motor na rastavljanje a i nemam vremena, budem probal nazvat a dofurtat mi ga nije problem, oni vjerojatno imaju i djelove za prodat, al mislim rabljene a ne po cijeni servisa?
kontroliraj dvije cijevi goriva koje su na tijelu injektora. Identicne su...i vrlo lako je moguce da ih se zamijeni. jedna je dovod....a druga je povrat goriva...Ako je to pomijesano...nema sanse da ga upalis...Cudi me...ako je sve novo mora ici...U najgorem slucaju trebati ce ga spojiti na "game boy" i ocitati eventulane greske... :?
 
I ja sam imao isti problem. Nije htio upaliti. Nakon 12 000 km sve su promjenili, ali i dalje nije htio upaliti. Cak su probali mjenjati kompletnu el.instalaciju i nije pomoglo. To sve su radili u drugom ovlastenom servisu kojeg sam posjetio. Iz prvog ovlastenog servisa su mi ga vratili i rekli da ne znaju sto mu je i da ga ne mogu popraviti. :shock:
Na kraju sam ga prodao neispravnog a covijek koji ga je kupio je rekao da ce staviti karburator umjesto injec.
Da kupio sam ga novog 2002. i u tri godine sam bio cak dvadestetak puta na servisu i to ne zato jer nije radila lampica ili nesto skripi, nego bi me uvijek ostavio negdje na cesti. Ne moram govoriti da sam tocio uvijek na Tifonu i koristio Castrol . . .
 
bmw m 5 said:
kontroliraj dvije cijevi goriva koje su na tijelu injektora. Identicne su...i vrlo lako je moguce da ih se zamijeni. jedna je dovod....a druga je povrat goriva...Ako je to pomijesano...nema sanse da ga upalis...Cudi me...ako je sve novo mora ici...U najgorem slucaju trebati ce ga spojiti na "game boy" i ocitati eventulane greske... :?

koliko sam cuo kod nas nit nema taj game boy ili ako je i bio vise nema u servisu..
sumnjam da ce ti netko prodavati dijelove jeftinije od servisa...

a ako ti se ne svidi uvijek imas moju opciju zamjene..
 
bmw m 5 said:
kontroliraj dvije cijevi goriva koje su na tijelu injektora. Identicne su...i vrlo lako je moguce da ih se zamijeni. jedna je dovod....a druga je povrat goriva...Ako je to pomijesano...nema sanse da ga upalis...Cudi me...ako je sve novo mora ici...U najgorem slucaju trebati ce ga spojiti na "game boy" i ocitati eventulane greske... :?

moš greške i bez game boya vidit ;)
 
MXC said:
I ja sam imao isti problem. Nije htio upaliti. Nakon 12 000 km sve su promjenili, ali i dalje nije htio upaliti. Cak su probali mjenjati kompletnu el.instalaciju i nije pomoglo. To sve su radili u drugom ovlastenom servisu kojeg sam posjetio. Iz prvog ovlastenog servisa su mi ga vratili i rekli da ne znaju sto mu je i da ga ne mogu popraviti. :shock:
Na kraju sam ga prodao neispravnog a covijek koji ga je kupio je rekao da ce staviti karburator umjesto injec.
Da kupio sam ga novog 2002. i u tri godine sam bio cak dvadestetak puta na servisu i to ne zato jer nije radila lampica ili nesto skripi, nego bi me uvijek ostavio negdje na cesti. Ne moram govoriti da sam tocio uvijek na Tifonu i koristio Castrol . . .

dobro..tu brijem niej kriv motor... nego serviser lol... samo ne znam ko fura motor u isti servis po 20ti put XD


i to jos glupi skuter kaj ih doma iz gusta slazes
 
Furao sam ga 20-tak puta na servis zato sto je bio pod grancijom dvije godine. Ne mazu mi se prsti ako bas ne moram . . . a i servis mi je bio blizu. Jedan puta sam cak dobio i zamjenski skuter . . .
 
MXC said:
Furao sam ga 20-tak puta na servis zato sto je bio pod grancijom dvije godine. Ne mazu mi se prsti ako bas ne moram . . . a i servis mi je bio blizu. Jedan puta sam cak dobio i zamjenski skuter . . .


wooooooooooow

jebote buraz.. pa da su mi zamjenski dali mille novi odjebo bi ih... a ne im 20x iso.. i kaj imas sada nakon 2 godine? mos si garanciju u v rit nabit a skut i dalj enejde nikam


uostalom skuteri iz piaggio grupacije imaju garanciju u cijeloj piaggio mrezi... ne u samo onom ducanu di je kupljen.. u sucked XD

ja znam da ditechi iz nase ekipe svi radili od reda savrseno jer su slagani i odrzavani kak treba...
 
moj je srao ispocetka stalno.. puca ovo ono.. rastavio komplet sve pocistio promjenio crijeva injektor nosio na ciscenje.. promjenio filter zraka.. sve to posteno slozio i od onda da pokucam u drvo 8000 km ni da bi zatrokiral..
 
Da ne bih otvarao novu temu, postavicu pitanje ovdje.

Da li je velika razlika izmedju vazdusnog i vodenog hladjenja u SR50-ke sa ona dva svijetla nazad?
Da li realno ima neke razlike u grejanju masine?
 
Ima nekaj na kaj se mora pripazit? Idem gledat jednog sam ak nenadem nekog ko se kuzi, iz 2003 godine..15000 km