Aprilia SX 125 Problem sa potrošnjon

da to mi je i u planu, kad san ima xt125 cijeli filter je bia nacupan i samo se raskomada u male bokune, moguce da je ista stvar ode. Samo se nadan da sjekirica nije sjebana. Original dodje 2300kuna, jel se moze u tokara ucinit?
Ista je sjekirica i na Rotax 123, njihovi prvi modeli su imali čelične sjekirice, njima se to ne može desiti.
Sjekiricu možeš kupiti sa Ebay-a, ne koštaju previše (rade ih CNC-om).
 
Pozdravi mi Joška i pitaj ga kad ce malo do anblabla 😁
 
  • Like
Reactions: Cakic
Znaci Filter zraka ucinjen od kusina, sikirica puna karbona nije ciscena mislin nikad punih uru ipo san je cisti. Karburator iglica na 4 poziciji sad na drugoj pa cemo probat dizna zastopana. Neki biseri su se dobro igrali sa ovin motoron evo par slika. Jos su probili tank od ulja za zavida plastiku. I jos prirubnica od karburatora nije opce bila spojena na filter zraka.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Views: 0
  • 02A3A52D-55BE-4106-925C-572BA3E0CC1A.jpeg
    02A3A52D-55BE-4106-925C-572BA3E0CC1A.jpeg
    1.7 MB · Views: 0
  • 4B97B451-574E-4B9F-878C-29B1E17331CA.jpeg
    4B97B451-574E-4B9F-878C-29B1E17331CA.jpeg
    1.6 MB · Views: 0
  • 5A9A7618-CF7F-4976-88FC-28896B7FFF26.jpeg
    5A9A7618-CF7F-4976-88FC-28896B7FFF26.jpeg
    2.5 MB · Views: 0
  • image.jpg
    image.jpg
    1.6 MB · Views: 0
Evo danas smo sve obavili, motor sad pali na zub prije mu je trebalo gasa. Nekad kad se upali pocne sam dizat okretaje i ne spusta. Motor ide malo bolje ali jos nije to to. Sad mi kroz koji dan momak salje full protocan bubanj i u planu mi ga je stavit na original top. Gledali smo danas glavnu diznu ali ne pise velicina, po specifikacijama stoji 160, jel ima iko savjet koliko diznu vecu uzet za taj protocan bubanj, ja san misli 165. Evo tablica za dizne, sad ne znan moguce da smo mi krivo procitali ili shvatili.
 

Attachments

  • 7EC52ABD-5ABA-4267-8CF5-8C092ADA6043.jpeg
    7EC52ABD-5ABA-4267-8CF5-8C092ADA6043.jpeg
    574.3 KB · Views: 0
Last edited:
@ Cakic: Imao sam SX 125 '10, 17 Kw, 130 km/h, sa Gianelli prigušivačem, trošila je 6-7 L, 9,500 km (realnih 20+)
Bila u voznom stanju cca. 2 tj. / 700 km.
Onda je počeo kaos.. rekao sam kraj nakon ulupanih 500€ i dalje neispravna..
Prodaj dok još možeš.
2T samo Japan, Minarelli i KTM, nikakav Rotax.
 
Last edited: